nerki a piwo

1. Data: 2004-07-07 10:25:54

Temat: nerki a piwo
Od: "Gaja" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przepraszam, ze podwieszam nowy watek, ale moze ten bedzie lepiej zauwazony
:) Pisalam 4.07. o kolce nerkowej, ale interesuje mnie jeszcze jedna rzecz.
Czy piwo bezalkoholowe ma taki sam wplyw oczyszczajacy na nerki jak piwo
alkoholowe?

Pozdrawiam
D.

2. Data: 2004-07-07 11:05:21

Temat: Re: nerki a piwo
Od: "Jerzyk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gaja" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
rzecz.
> Czy piwo bezalkoholowe ma taki sam wplyw oczyszczajacy na nerki jak piwo

Nie sądzę - nie ma w nim alkoholu który ma własciwości rozkurczowe i stanowi
dosyć istotny czynnik przepłukujący, oprócz tego mogą w nim być składniki
chemiczne mające na celu zbliżenie jego smaku do "alkoholowego" które pewnie
na zdrowie nie pójdą. No i ile można na raz wypic piwa bezalkoholowego? ;)

A.

3. Data: 2004-07-07 11:30:08

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rzecz.
> Czy piwo bezalkoholowe ma taki sam wplyw oczyszczajacy na nerki jak piwo

Polecam Karmi - mam problemy z pęcherzem a ono mnie ładnie "przepłukuje":)

4. Data: 2004-07-07 18:31:07

Od: "Krzysiek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

podobno piwo tez ma skutki uboczne tzn powoduje tez odkladanie zwiazkow z
ktorych powstaje kamien prowadzac do kolki. co prawda zawsze sie mowi o
dobrym dzailaniu piwa a jak widac ma i negatywne skutki. jezeli sie myle to
niech poprawi mnie jakis lekarz

5. Data: 2004-07-07 19:00:05

Od: "Gaja" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktorych powstaje kamien prowadzac do kolki. co prawda zawsze sie mowi o
> dobrym dzailaniu piwa a jak widac ma i negatywne skutki. jezeli sie myle

Chyba nie ma takiej rzeczy, ktora mialaby wylacznie pozytywne skutki. W tym
wypadku pewnie wszystko zalezy tez od ilosci/nadmiaru. Mnie wlasnie lekarz
mimochodem wspomnial, ze piwo _od czasu do czasu_ nie zaszkodzi. Generalnie
nie przepadam za alkoholem, stad tez moje pytanie czy piwo bezalkoholowe
wykazuje w tym wypadku takie samo dzialanie, jak to z alkoholem.

Pozdrawiam
D.

6. Data: 2004-07-07 19:47:08

Od: "Brutuus" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rzecz.
> Czy piwo bezalkoholowe ma taki sam wplyw oczyszczajacy na nerki jak piwo

Cieszący się uznaniem urolog z Puszczykowa wyjaśniał mi, że piwo owszem
pomaga ale wtedy gdy kamień chce się ''urodzić''.Wtedy można pić spokojnie i
biegać z jak najwyższego piętra w dół.Jeśli już urodzimy, niestety piwko
należy odstawić,ponieważ zawiera ono dużo szczawianów wapnia , które to
odkładają się jako złogi.
Tenże lekarz podpowiedział,żeby nie dopuszczać do zagęszczania moczu i
najlepiej pić wodę w nocy,żeby nie było dużej przerwy w ''dostawie'' płynów.
> Stosuję się do jego wskazówek ponad 10 lat od usunięcia kamieni i wszystko
jest ok.
Polecam.
Betka

7. Data: 2004-07-09 07:01:52

Od: "Uncle" <wojtek(anty_s_p_am)@alexandria.cc> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam Karmi - mam problemy z pęcherzem a ono mnie ładnie "przepłukuje":)

piwo zapewne jest bardzo zdrowe...bo jak wypije
kilka butelek to jakoś dobrze się czuje :)))

8. Data: 2004-07-09 09:40:14

Od: "Gaja" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ktorych powstaje kamien prowadzac do kolki. co prawda zawsze sie mowi o
> dobrym dzailaniu piwa a jak widac ma i negatywne skutki. jezeli sie myle

Potwierdzam :) Wypytalam lekarza jak to jest z tym piwem. Piwo dziala
pozytywnie w tym wypadku tylko wtedy, gdy jestesmy na etapie "rodzenia"
kamyka - rozkurcza miesnie, dziala moczopednie. Ale gdy kamyczkow sie juz
pozbedziemy piwo wypijane "profilaktycznie" nie tylko nie pomaga, ale wrecz
szkodzi. No i przede wszystkim piwo bezalkoholowe nie ma takiego samego
skutku jak to z alkoholem.
Moze ta informacja komus na przyszlosc pomoze....

Pozdrawiam
D.

9. Data: 2004-07-11 19:43:16

Od: doslaw <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysiek napisał:

> podobno piwo tez ma skutki uboczne

mhm.niestety posiada skutki uboczne, np. przedawkowanie grozi kacem :)
jednakze jeko jedyny z niewielu "lekow", wziety przy takich objawach
przedawkowania - pomaga :)

pozdrawiam
doslaw

Poważne pytanie dotyczące gazów :)