Re: nerki raz jeszcze

1. Data: 2008-09-03 07:33:03

Temat: Re: nerki raz jeszcze
Od: "BB" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Co do pierwszej sprawy to stwierdzono u mnie piasek i zauwazalem
zmniejszenie sie lub zanik bolu wlasnie po wypiciu - chcialem to potwierdzic
tutaj i chyba sie udalo.

Co do powstalej dyskusji ortograficznej, to ja nie uzywam polskich znakow,
poniewaz od dawna duzo pisze na fora i strony zagraniczne. I raczej juz tego
w moim przypadku nie zmienicie. :)))
Acha, cudzoziemcy zagladajacy przypadkowo na te grupe, tez z powodu uzywania
tych znakow tutaj, moga miec spore problemy.

2. Data: 2008-09-04 20:25:17

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do powstalej dyskusji ortograficznej, to ja nie uzywam polskich znakow,
> poniewaz od dawna duzo pisze na fora i strony zagraniczne.
Nie widzę związku.
Można pisać i tu i tam poprawnie.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

Ukaszenie owada(?) i postepujacy bol miesni ramienia, swedzenie...
Ciąża
"strzelająca" szczeka...:(
Wchłanianie wapnia, magnezu, potasu.
skrzywienie kręgosłupa a rower