nerwica a pocenie sie

1. Data: 2006-03-30 09:25:30

Temat: nerwica a pocenie sie
Od: "nofuture" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam 24 lata
od 2 lat silna nerwice
biore lek Cital ( pol tabletki ) rano po sniadaniu
od kiedy biore ten lek nie mam lęków , kołatań serca i zawrotów głowy
po zaczeciu brania tego leku wszystkie objawy ustąpiły poza poceniem sie
nie chodzi o przykry zapach bo pomimo ze sie poce to nie smierdze ...
chodzi o to czy jest jakis lek albo sposób na zmniejszenie tego pocenia ?
siedzac przed komputerem ( zero wysilku ) mam mokre czoło?

z gory dziekuje za pomoc

2. Data: 2006-03-30 14:31:42

Temat: Re: nerwica a pocenie sie
Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodzi o to czy jest jakis lek albo sposób na zmniejszenie tego pocenia ?
> siedzac przed komputerem ( zero wysilku ) mam mokre czoło?

Witaj
Pocenie się to typowy objaw uboczny Citalu.
Skoro jest to tak uciążliwe zgłoś sprawę lekarzowi może zaproponuje Ci inny
lek.
Nie wiem jak długo bierzesz ten lek, ale pocenie się jest zazwyczaj na
początku, potem to mija nie całkiem, ale jest o wiele lepiej.
Pozdrawiam
Cancer

3. Data: 2006-03-31 12:54:31

Od: "nofuture" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pocilem sie przed braniem i po braniu - takze to chyba nie wina Citalu
biore od ok pol roku Cital

arytmia serca
Bierność podopiecznych w DPS szukam ....
pediatra na telefon - warszawa - poradźcie
[Poznań] Czy może ktoś polecić lekarza?
krew a okres