nerwy ? co to moze byc ?

31. Data: 2004-05-25 19:46:59

Temat: Re: nerwy ? co to moze byc ?
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 May 2004, nonnocere wrote:

> choć na stałe jakbym miała, to tylko w góry ;) Kiedyś mieszkałam w
> Bieszczadach i trochę mi tęskno... Toruń jest w raczej dość w płaskim
> rejonie, co się pewnie nie spodobało Kopernikowi ;)

moj ojciec pochodzi z Gorlic (Beskid Niski zaraz kolo Bieszczad
albo Bieszczadow - obie nazwy funkcjonuja w polszczyznie jak
wiadomo) i ukonczyl tam Liceum im. Kromera. Do Torunia przyjechal
na studia i zostal. Moja zona natomiast z podnoza Gor Swietokrzyskich.
Najwieksze wraznie robi jak idzie sie z dworca kolejowego (sam
dworzec kolejowy tfuu obskorny) albo jedzie od strony o wlasnie
Slaska (czyli Lodzi) przez most drogowy (stary nitowany jeszcze)
i patrzy od tej strony na Starowke. Niektorzy juz nie wracaja
i to jest calkiem spora grupka takich.

No a Beskid Niski i Bieszczady sa piekne - co tu mowic
zobacz zreszta na moja HomePage - strone startowa
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Piotr
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://renata.am.torun.pl

32. Data: 2004-05-25 19:54:36

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 25 May 2004, nonnocere wrote:

> rejonie, co się pewnie nie spodobało Kopernikowi ;)

przeniosl sie do Fromborka - wiec jeszcze chyba gorzej ;)
mu wyszlo ...

P.

33. Data: 2004-05-26 06:48:28

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz wrote:

> No a Beskid Niski i Bieszczady sa piekne - co tu mowic
> zobacz zreszta na moja HomePage - strone startowa
> http://www.am.torun.pl/~pekasz

W sumie do Beskidu Niskiego miałam rzut kamienieniem, bo miejscowość w
której mieszkałam, jest w sumie nie skraju Bieszczad (w Komańczy) i
Beskidu Niskiego. W sumie od dawna się przymierzam do przejścia Głównego
Szlaku Beskidzkiego, także startowałabym w Bieszczadach, a potem właśnie
przez Beskid Niski :)
--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

Testy ciazowe
Bol glowy
Psycholog-jak często?
co to za krem??