news (alt)

1. Data: 2002-01-16 12:02:56

Temat: news (alt)
Od: NeoN <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na serwerze news.tpi.pl pojawily sie nowe grupy dyskusyjne. Jest ich
tysiace, w tym polskie calkiem dziwnych nazwach przyklad:
alt.pl.popieram.lenina
alt.pl.popieram.leppera
jest mnustwo regionalnych, i calkiem dziwnych typu
alt.pl.piwo
itd. moze by tak cos dorzucic z naszego ogrodka?
a tak przy okazji , czy to tylko dziala z serwerem news.tpi.pl.??
probowalem z innych i nie da rady :((

W.

2. Data: 2002-01-16 21:33:00

Temat: Re: news (alt)
Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"NeoN" <n...@p...pl> wrote in message news:3C456BEF.3DEB0333@piasta.pl...
> [...]
> itd. moze by tak cos dorzucic z naszego ogrodka?
> a tak przy okazji , czy to tylko dziala z serwerem news.tpi.pl.??

Przecież alt.pl.piwo już od dawna istnieje. Byłem tam jakiś czas w tamtym
roku.
Jest jeszcze alt.pl.wodka :-)))

--
Pozdrawiam, Pituś
GG: 1435285

3. Data: 2002-01-17 07:50:08

Od: NeoN <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PituŚ" wrote:

> Przecien alt.pl.piwo jun od dawna istnieje. By3em tam jakiŚ czas w tamtym
> roku.
> Jest jeszcze alt.pl.wodka :-)))

Piutus, ale nie oto mi chodzi. Sek w tym ze tylko dziala na serwerze
news.tpi.pl, i teraz moje pyt. czemu te grupy i czy.... - nie chodza na
innych serwerach?
a po 2- moze by utworzyc jakis kilka grup zwiazane z ON, z calym
szacunkiem dla pl.soc.inwalidzi. Chociaz z innej strony patrzac, czy
jest i czy bylby sens sie rozdrabniac?

W.

4. Data: 2002-01-17 14:07:55

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN <n...@p...pl> w artykule news:3C46822F.EE2D55AB@piasta.pl
pisze...

> a po 2- moze by utworzyc jakis kilka grup zwiazane z ON, z calym
> szacunkiem dla pl.soc.inwalidzi. Chociaz z innej strony patrzac, czy
> jest i czy bylby sens sie rozdrabniac?

Właśnie sobie myślę, że nie ma... Na psi przychodzi niewiele postów, a
po 18 już w ogóle zazwyczaj jest ciiisza. 10 postów na dobę to prawie
nic. :( Wydaje mi się, że psi i tak jest rozdrobniona - tylko na listy
mailowe. Nie uważam, że to złe, zastrzegam od razu. :)

Pozdrawiam ciepło,
S.

5. Data: 2002-01-17 18:18:14

Od: "Pituś" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Scalamanca" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
> nic. :( Wydaje mi się, że psi i tak jest rozdrobniona - tylko na listy
> mailowe. Nie uważam, że to złe, zastrzegam od razu. :)

Dla mnie najważniejsze jest, że istnieje taka internetowa społeczność
inwalidów gdzie mogę spotkać wspaniałych ludzi i wymenić z nimi informacje.
To właśnie z tej listy prowadzą "szlaki" do innych, bardziej zacieśnionych
grup inwalidztwa i nie tylko.

--
Pozdrawiam, Pituś
GG: 1435285

6. Data: 2002-01-17 18:30:46

Od: "Scalamanca" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pituś <p...@a...waw.pl> w artykule news:a274g5$2p0l$1@pingwin.acn.pl
pisze...

> To właśnie z tej listy prowadzą "szlaki" do innych, bardziej
zacieśnionych
> grup inwalidztwa i nie tylko.

Pituś, podpisuję się wszystkimi czterema łapkami pod tym, co
napisałeś...

Pozdrawiam ciepło,
S.

7. Data: 2002-01-18 04:59:16

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NeoN" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> Piutus, ale nie oto mi chodzi. Sek w tym ze tylko dziala na serwerze
> news.tpi.pl, i teraz moje pyt. czemu te grupy i czy.... - nie chodza na
> innych serwerach?

Bo administratorzy mają to w tyle.
Na serwerze mojej sieci są, a aktualizowane są chyba z ICM-u

> a po 2- moze by utworzyc jakis kilka grup zwiazane z ON, z calym
> szacunkiem dla pl.soc.inwalidzi. Chociaz z innej strony patrzac, czy
> jest i czy bylby sens sie rozdrabniac?

Dla stałych bywalców pewnie brak w tym sensu, ale nowi kto wie.
Pewnie znajdą się tacy, którzy chcieli by coś konkretnego.
Np. na wzór "towarzyskie", albo dotyczące jednego schorzenia.
Osobiście myślę że to droga do stawiania murów.
Nasze środowisko ma tendencje do zamykania w małym gronie.
Nieraz brak wyboru, to dobry wybór :-))))
--
Pozdrawiam I...@a...net

8. Data: 2002-01-18 08:58:33

Od: "Piotr M:\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Napisałeś/łaś na grupę "Inwalida" <i...@a...net> napisał w
wiadomości news:a28acs$1827$1@pingwin.acn.pl...

--
/ciach/

> Osobiście myślę że to droga do stawiania murów.
> Nasze środowisko ma tendencje do zamykania w małym gronie.
> Nieraz brak wyboru, to dobry wybór :-))))

Witaj
Oczywiście ze ma tendencje do zamykania się czasem widać to i na p.lsoc
inwalidzi było :-))) czy jest sens tworzenia nowych grup o tej tematyce
pewnie tak wszystko zależy od pomysłu twórcy takiej grupy. Prawdziwy
problem tkwi w tym żeby te nowe grupy współpracowały ze sobą a nie zamykały
się we własnym gronie Niestety nie wiedzieć czemu nasze środowisko ma silne
tendencje do zasklepiania się i bezinteresownego budowania murów miedzy
sobą. Ale jesli uda sie to przezwyciezyc nie ma przeszkód do tworzenia
nowych grup
pozdawiam
Piotr

Dofinansowanie Internetu - uchwala PFRON
Strona SamiSobie - list na grupe
Akcja Banner Trwa
Strona SamiSobie - list na grupe
Rozdajemy Nagrody