[nici] manuela 5

1. Data: 2004-11-24 09:48:19

Temat: [nici] manuela 5
Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!

W Annie niemieckiej znalazlam fajna podkladke na stol. Podali tam nici Manuela
5. Czy sa one dostepne w Polsce? Czym ewentualnie je zastapic?

pozdr
aga

1. Data: 2004-11-24 10:24:32

Temat: Re: [nici] manuela 5
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Nie wiem czy dostaniesz nici Manuela w Polsce.Ja sie osobiscie z nimi nie
spotkalam.W Annie powinno byc napisane jaki jest sklad tych nici np.
bawelniane...Numer przy nazwie oznacza grubosc nitki.Ta Twoja nitka ma grubosc
5.Nicia bawelniana o takiej grubosci jest na przyklad Aida 5
Pozdrowienia
dorota

1. Data: 2004-11-24 11:01:28

Od: "aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grubosc
> 5.Nicia bawelniana o takiej grubosci jest na przyklad Aida 5

To nic bawelniana. Problem w tym, ze nici roznia sie miedzy soba tez splotem,
sztywnoscia, polyskiem, skretem itp. A ja nie mam pojecia do czego ta Manuela
moze byc podobna. Na zdjeciu slicznie wyglada :)

pozdr
aga

XXX szukam
druty krówka
(szydełko) dla Barbie
[druty] wzory do wrabiania cd
[druty] rekawiczki bez palcow - poszukiwane