nici - srebrne, złote i bezbarwne

1. Data: 2004-11-30 12:42:40

Temat: nici - srebrne, złote i bezbarwne
Od: "Olka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chętnie metaliczna (są takie?), raczej mocne, bo srebrne i złote mam, ale są
jakby z kawałeczków i nie spełniaja zadania. A może cieniutkie druciki?
Gdzie mozna kupić? Proszę o wszelkie informacje. Możliwie jak najbliżej Krakowa.

Pozdrawiam przedświątecznie

Olka

1. Data: 2004-11-30 13:37:59

Temat: Re: nici - srebrne, złote i bezbarwne
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olka" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakby z kawałeczków i nie spełniaja zadania. A może cieniutkie druciki?
> Gdzie mozna kupić? Proszę o wszelkie informacje. Możliwie jak najbliżej

Co to znaczy z kawałeczków?? Ja kupuję takie nici metaliczne, błyszczące, u
mnie w pasmanterii, sa w różnych kolorach. Są cieniutkie, raczej mocne,
szyłam nimi na maszynie, ostatnio dodaję do kordonka przy robieniu gwiazdek.

Kasia

1. Data: 2004-11-30 14:36:17

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakby z kawałeczków i nie spełniaja zadania. A może cieniutkie druciki?
> Gdzie mozna kupić? Proszę o wszelkie informacje. Możliwie jak najbliżej

w pasmanterii - sklepie z maszynami w m1 (al. pokoju 67, krakow) sa nici
metalizowane w formie cieniutkich drucikow, sa one przeznaczone do szycia
maszynowego, wiec dosc mocne. sa nie tylko zlote i srebrne ale tez w innych
kolorach. z tym, ze kosztuja oko 10 zl za szpulke.

skrzacik

1. Data: 2004-12-01 08:23:52

Od: "Olka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to znaczy z kawałeczków?? Ja

Z kawałeczków - to znaczy z krótkich odcinków - nie są całą długą mocną nitką,
tylko długą nitką skręoną z małych odcinków i rozsnuwają się, niestety.

kupuję takie nici metaliczne, błyszczące, u > mnie w pasmanterii
> Kasia

to znaczy gdzie?

1. Data: 2004-12-01 08:38:50

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko długą nitką skręoną z małych odcinków i rozsnuwają się, niestety.
>
> kupuję takie nici metaliczne, błyszczące, u > mnie w pasmanterii

U mnie czyli na moim osiedlu Prokocim Nowy w Krakowie, podejrzewam, ze i w
innych pasmanteriach tez są, ale nie wiem bo nie szukałam. Przyjrzałam się
moim niciom - złote mam dosc mocne, nie urwę ich rękami, sa nieco grubsze
niż srebrne, które z kolei gdy pociagnę nitkę to się rwie. Ale w robocie
jest OK, tak jak pisałam wcześniej szyłam nimi nawet na maszynie. Aha, nici
sa na małej szpulce, która kosztuje 3-3,5 złotego.

Kasia

1. Data: 2004-12-02 11:05:00

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakby z kawałeczków i nie spełniaja zadania. A może cieniutkie druciki?
> Gdzie mozna kupić? Proszę o wszelkie informacje. Możliwie jak najbliżej

Wczoraj byłam w pasmanterii w Hucie, tuż obok Domu Handlowego Wanda,
widziałam mnóstwo nici metalicznych, w szpulkach małych, średnich, duzych,
do wyboru, do koloru moze nie bo większośc była srebrna i złota.

pozdrawiam
Kasia

[druty, szydelko] różnosci
[druty] nowa "Zołuszka"