nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)

21. Data: 2014-12-21 15:45:08

Temat: Re: nie do końca padnięta lodówka AMICA - kto chce? ;)
Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.12.2014 o 15:17, XL pisze:

> Ignorancie, skoro jest ubytek czynnika chłodzącego, to takiej awarii się

Droga debilko! To była jedna z hipotez po telefonicznej konsultacji. Nie
mam możliwości osobiście sprawdzić. Fachowiec może mieć.

> już nie naprawia za dwa złote - to jest grubsza sprawa albo wręcz
> nieopłacalna.

Może. A może to drobna nieszczelność łatwa do wykrycia i naprawienia.
Albo może tylko ten termostat. Ja nie wiem - stąd moja oferta skierowana
nie do debilek takich jak ty czy anonimowych oszczerców jak JDX tylko do
ewentualnego kompetentnego fachowca lub majsterkowicza-amatora, który
może zrobić z tym coś sensownego.

Ludzie kupują rozbite samochody - dla normalnego człowieka nic nie
warte, a dla nich warte więcej niż złom - bo dochodzą jeszcze części,
które mogą odzyskać. Sam korzystałem z ofert takich osób.

> A co do kosztów utylizacji - tak czy inaczej ta konkretna
> lodówka trafi do utylizacji, żadna naprawa jej przed tym nie uchroni, tylko
> odsunie w czasie, filozofie.

Wg twojej "logiki" złomowanie danego urządzenia co tydzień czy co
dziesięć lat - to jedno i to samo dla środowiska.

Lecz się , kretynko...

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

22. Data: 2014-12-21 15:45:22

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.12.2014 o 15:18, XL pisze:

> Kręt.

Dziwka.

(widzisz, też potrafię "dyskutować" tak jak ty)

23. Data: 2014-12-21 15:46:32

Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2014-12-21 13:46, Andrzej Lawa wrote:
[...]
> Nie jestem fanatykiem - cenię sobie środowisko ale też cenię swoją pracę.
>
> Dla ciebie może życie to "łatwo przyszło - łatwo poszło", bo np. żyjesz
> na garnuszku rodziców, ale ja na siebie od dość dawna zarabiam.
No ja też już od ponad ćwierć wieku sam na siebie zarabiam. I również
cenię swoją pracę. Ale śmieci oddaję tam gdzie ich miejsce - na
śmietnik. :-D

> A gnoje-obiboki, które chcą się tylko wymądrzać i oskarżać uczciwego
> człowieka o próbę wyłudzenia niech spierdalają w podskokach.
Jasne - jesteś uczciwy jak telemarketer. :-D W każdym razie gdybyś był
naprawdę uczciwy to byś się tak nie wił w wypowiedziach. :-D

> Swoją drogą jakże to charakterystyczne dla ludzi twojego pokroju, że
> uciekacie przed odpowiedzialnością za swoje słowa w anonimowość...
Anonimowość?! Sąd nie powinien mieć problemu z ustaleniem kto o danej
godzinie korzystał z IP z którego właśnie piszę.

24. Data: 2014-12-21 16:01:05

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.12.2014 o 15:46, JDX pisze:
> On 2014-12-21 13:46, Andrzej Lawa wrote:
> [...]
> No ja też już od ponad ćwierć wieku sam na siebie zarabiam. I również

Uważaj bo jeszcze uwierzę.

> cenię swoją pracę. Ale śmieci oddaję tam gdzie ich miejsce - na
> śmietnik. :-D

Ja też. Ale coś to może jeszcze da się naprawić nie jest dla mnie
śmieciem. Ty za to jesteś nienaprawialny.

> Jasne - jesteś uczciwy jak telemarketer. :-D W każdym razie gdybyś był
> naprawdę uczciwy to byś się tak nie wił w wypowiedziach. :-D

Nie wiję się, szczylu.

> Anonimowość?! Sąd nie powinien mieć problemu z ustaleniem kto o danej
> godzinie korzystał z IP z którego właśnie piszę.

No i znowu kłamiesz, zakłamany śmieciu.

*plonk*

25. Data: 2014-12-21 16:24:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2014 15:45:08 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Wg twojej "logiki" złomowanie danego urządzenia co tydzień czy co
> dziesięć lat - to jedno i to samo dla środowiska.

Drogi ignorancie, statystycznie tak, bo niezależnie od jego stanu ani od
czasu - następuje RAZ, a nie "co tydzień" ani "co 10 lat".
"Dane urządzenia" są produkowane w linii ciągłej i niezależnie od tego,
ile ich się złomuje w TEJ chwili - i tak w końcu wszystkie pójdą do
złomowania: te sprzedane (i zużyte) i te niesprzedane (całkiem nowe, ale co
z tego).

26. Data: 2014-12-21 16:25:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2014 15:45:22 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Dziwka.
>
> (widzisz, też potrafię "dyskutować" tak jak ty)

Nie, nie tak, kręcie. Ty potrafisz jak rasowy cham.

27. Data: 2014-12-21 16:26:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2014 13:46:20 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Swoją drogą jakże to charakterystyczne dla ludzi twojego pokroju, że
> uciekacie przed odpowiedzialnością za swoje słowa w anonimowość...

Gdzieś tu podałeś adres i PESEL?

28. Data: 2014-12-21 16:28:21

Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-21 o 13:46, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
>
> A gnoje-obiboki, które chcą się tylko wymądrzać i oskarżać uczciwego
> człowieka o próbę wyłudzenia niech spierdalają w podskokach.

Jeśli to była oferta handlowa to chciałbym przypomnieć, że na tej grupie
jest niemile widziana. Wypierdalaj w podskokach.

MD

29. Data: 2014-12-21 16:57:17

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.12.2014 o 16:24, XL pisze:

> Drogi ignorancie, statystycznie tak, bo niezależnie od jego stanu ani od
> czasu - następuje RAZ, a nie "co tydzień" ani "co 10 lat".

No proszę, nowe prawo klona stokrotki: każdy człowiek ma prawo tylko do
dwóch urządzeń danego rodzaju w życiu ;->

30. Data: 2014-12-21 16:58:33

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.12.2014 o 16:28, Mario pisze:

> Jeśli to była oferta handlowa to chciałbym przypomnieć, że na tej grupie
> jest niemile widziana. Wypierdalaj w podskokach.

Oferta handlowa musi zawierać cenę. Idź zatem i wychędoż się sam.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

syfon brodzikowy
Domofon - pytanie do użytkowników w blokach
Czy gaśnica domowa może leżeć w poziomie ??
Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???
Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.