nie maja nade mna litosci

1. Data: 2003-01-18 09:19:58

Temat: nie maja nade mna litosci
Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No zgadnijcie, co u mnie zamowila kolezanka w prezencie slubnym na sierpien.
No coz ona mogla zamowic szybkiego, latwego i niepracochlonnego, ech...
Oczywiscie obrus na szydelku cienka nicia na wielki stol, hehehe.
Ide sie rozejrzec za wzorem, bo toz ja musze toto zaczac powoli dziubac :)

pozdrowka
wkn i dwa misie gobelinowe na poduszke

1. Data: 2003-01-18 09:36:36

Temat: Re: nie maja nade mna litosci
Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Ja wlasnie zrobilam cos takiego dla mojej mamy: wielki (na stol dlugosci
3,20m) i szybko. Na szydelku zrobilam metody patchworkowa pas szerokosci ca
20 cm i dlugosci 3,6 m; len (plotno albo inny material) przecielam na pol i
obszydelkowalam; w "srodek" obrusu wstawilam uszydelkowamy pas.

Monika B.

1. Data: 2003-01-18 10:40:27

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oczywiscie obrus na szydelku cienka nicia na wielki stol, hehehe.
> Ide sie rozejrzec za wzorem, bo toz ja musze toto zaczac powoli dziubac :)

To ma być w jednym kawałku czy też robione z elementów. Może coś z 999
małych kółeczek albo kwadratów?
A może frywolitki. Podobne, też się szybko robi :))))). Gdzieś tam był wzór
na taki obrus, można dowolnie powiększać - słynna praca dyplomowa.

Pozdrawiam

Ela

1. Data: 2003-01-18 10:41:06

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika" <m...@g...de> napisal w wiadomosci
> [...]
> 20 cm i dlugosci 3,6 m; len (plotno albo inny material) przecielam na pol
> obszydelkowalam; w "srodek" obrusu wstawilam uszydelkowamy pas.

to jest bardzo dobry pomysl, bo w przeciwnym razie moge sie zamordowac
dziubiac i dziubiac :)

wkn

1. Data: 2003-01-18 11:15:30

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
wzór
> na taki obrus, można dowolnie powiększać - słynna praca dyplomowa.

kwadraty strawie pod warunkiem, ze beda przyczepione do wielkich kawealow
jakiegos plotna, hihi
A tak to wole w jednym kawale robic, bo ostatnio tylko kawaleczkami,
koleczkami i kwadracikami sie bawilam, lekki oczoplas... 8-}

wkn

1. Data: 2003-01-18 12:34:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Jan 2003 10:19:58 +0100, "wkn" <w...@w...pl> wrote:

> [...]
>Oczywiscie obrus na szydelku cienka nicia na wielki stol, hehehe.
>Ide sie rozejrzec za wzorem, bo toz ja musze toto zaczac powoli dziubac :)

wiesz...ja tez bym nie miala litosci ;)))) nie rob ZA cienkiego,
takiego, co przy byle kichnieciu ucieklby ze stolu (ale i nie
gruba bube), na pewno wyjdzie Ci przepiekne, bede trzymac kciuki

Trys - pierzasty aniol

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-01-18 12:59:45

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kwadraty strawie pod warunkiem, ze beda przyczepione do wielkich kawealow
> jakiegos plotna, hihi

To jest niegłupi pomysł. Już widzę obrus z wielkich kwadratów np 20x20 lub
nawet 25x25 na przemian wyszydełkowanych i płóciennych np. z szarego lnu.
Oczywiście kwadraty lniane też delikatnie obrębione białą nitką. Wbrew
pozorom połączenie białej nitki i szarego lnu daje ładne efekty.

Balbina - kiedyś bardzo lubiąca szydełko

1. Data: 2003-01-18 13:58:58

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Albo same kwadraty z plotna polaczyc szydelkiem? Tez pomysl.
Monika

1. Data: 2003-01-18 21:56:01

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A tak to wole w jednym kawale robic, bo ostatnio tylko kawaleczkami,
> koleczkami i kwadracikami sie bawilam, lekki oczoplas... 8-}

A to jest dobry pomysł z tym łączeniem płótna i szydełka. Można wykorzystać
wzory na serwety kwadratowe, zrobić kilka i przyszyć.

A co takiego drobnego robiłaś że masz już dosyć?

Pozdrawiam

Ela

1. Data: 2003-01-20 07:07:15

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A tak to wole w jednym kawale robic, bo ostatnio tylko kawaleczkami,
> koleczkami i kwadracikami sie bawilam, lekki oczoplas... 8-}

Widziałam przynajmniej kilka takich projektów w różnych Annach. Mogę
poszukać jeśli chcesz.
Gocha

skarpetki
BATIK - jak zrobić