nie mam pomyslu na obiad:(

1. Data: 2003-06-09 10:56:46

Temat: nie mam pomyslu na obiad:(
Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

no nie mam, a zjadlabym cos dobrego niestety wszelakie rizotta i lasagne i
wogole rzeczy do ktorych potrzeba naczynie zaroodporne czy ogromna patelnie
odpadaja
:(( na to musze poczekac az wroce do kraka.

***agatka**** (bez pomyslow)

1. Data: 2003-06-09 11:32:23

Temat: Re: nie mam pomyslu na obiad:(
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> napisał w wiadomości
> [...]
patelnie
> odpadaja
> :(( na to musze poczekac az wroce do kraka.

zrob omlety z truskawkami :) Truskawki wystarczy troche pociapac z jogutrem
i cukrem i jesc z puszystym omletem :) Pychota

wkn

1. Data: 2003-06-09 11:49:53

Od: "Gosia" <g...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Proponuję danie łatwe i szybki:
ziemniaki najlepiej jeszcze stare (w skorupkach) przekrój na 4 "łódeczki"
(ziemniaków jak najwięcej żeby się najeść)
posmaruj blachę olejem, każdą łódeczkę umocz w oliwie
wstaw do piekarnika nagrzanego najlepiej na intensywny grill o ile go masz,
jeśli nie to góra dół na 250 stopni, piec do miękkości i przyrumienienia na
brązowo. Do tego można podać np schabowego, sałatę ze śmietaną. Ja jem same
polewając sosem czosnkowym. Pychotka.

Pozdrawiam Gosia (Dąbrowa Górnicza)
GG 736525
g...@v...com.pl

1. Data: 2003-06-09 12:00:39

Od: "Mich'ata " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn <w...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> >

> zrob omlety z truskawkami :) Truskawki wystarczy troche pociapac z jogutrem
> i cukrem i jesc z puszystym omletem :) Pychota

Jak omlet to może też być z brokułami i młodą marchewką.
Podany z innymi, blanszowanymi warzywami.
Zapieczony z serem i sosem pomidorowym:)))
To był mój wczorajszy obiadek. Lekki i bardzo dobry.
Polecam.

Mich'ata

1. Data: 2003-06-09 12:07:00

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
jogutrem
> i cukrem i jesc z puszystym omletem :) Pychota

ojc truskawki pycha. ale teraz to chyba sa starsznie drogie;((
i omlet. omlet. hmm nie jestem pewna czy umiem:(
ale danko wydaje sie apetyczne

***agatka****

1. Data: 2003-06-09 12:10:15

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@v...com.pl> napisał w wiadomości
l...

> [...]
masz,
> jeśli nie to góra dół na 250 stopni, piec do miękkości i przyrumienienia
instnsywny gril? nie wiem, nie testowalam jeszcze tutejszego piekarnika,
tym bardziej ze tak nie bardzo mam w czym:(
eee ja chce do kraka, tam moge robic wszystkie smaczne rzeczy bez
ograniczen (noo powiedzmy ze bez)

***agatka****

1. Data: 2003-06-09 12:19:33

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
patelnie
> odpadaja
> :(( na to musze poczekac az wroce do kraka.

No to moze warzywnie: mlode ziemniaki ze swiezyk koperkiem i maslem (rany,
wreszcie te mlode stanialy do 1,60 za kg, bo mdlalam, jak widzialam po 3,60
:(( ),
do tego ugotowana marchewka pokrojona w plasteki i usmazona z czosnkiem na
masle (czosnek tez w plasterki)
do tego salaciszcze jedno zielone polane zwykla smietana. Jarsko, prosto i
bardzo smacznie :) ja tak mialam w niedziele, tylko jeszcze byla wspaniala
'salatka' w postaci befsztyka ;)

Do tego wystarczy Ci garnek i patelnia :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-09 12:23:50

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> truskawki 4 zl za kg

Kolo mnie po 3 zl, jesli sie kupuje w koszyczku (czyli 6 za koszyczek). Bo
tak luzem to po 3.50.
Mnie,szczerze mowiac (i na marginesie oczywiscie), szkoda byloby marnowac
takie pachnace truskawki na omlet (albo ciasto). Ja wole na zywca,a omlet to
np. z pieczarkami i cebulka. No, kurczaka podsmazonego tez mozna dorzucic ;)
truskawki poddaje obrobce termicznej tylko wtedy, jesli nei jestem w stanie
ich zjesc, bo tyle ich jest :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-06-09 12:27:08

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agatka napisał:
> [...]
>

> ojc truskawki pycha. ale teraz to chyba sa starsznie drogie;((
> i omlet. omlet. hmm nie jestem pewna czy umiem:(

truskawki 4 zl za kg
a omlet wczoraj robilam i wyszedl boski
5 jajek
kopiasta lyzka maki
lyzeczka cukru
paczka cukru waniliowego
szczypta soli
lyzka mleka
bialka ubic na sztywna piane
zoltka utrzec z cukrami i maka, dodac mleko. Polaczyc z piana i smazyc
na zloto. Do tego wlasnie mus z truskawkami.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-09 12:42:41

Od: "agatka" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> masle (czosnek tez w plasterki)
> do tego salaciszcze jedno zielone polane zwykla smietana. Jarsko, prosto i

hnmmmmmmmmmm no to zmykam do sklepu:)))))))))))))))))))))))

> Do tego wystarczy Ci garnek i patelnia :)
oo i to wlasnie chodzi:)))

***agatka****

SAŁATKA OWOCOWA (P)
[gdzie] targ - Wroclaw