nie na temat przepraszam

1. Data: 2002-11-28 10:39:16

Temat: nie na temat przepraszam
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale może mi ktoś pomoże - chodzi o to , że miałam na praktyce 2 uczniów i
nie mam pojęcia jak wystawić im opinię - tzn co nakłamać - wiecie - coś w
rodzaju komunikatywny, miły itp.
błagam pomocy

1. Data: 2002-11-28 11:17:32

Temat: Re: nie na temat przepraszam
Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tacy nieciekawi i na odczepne trzeba coś wymyślic - napisałąm dwa zdania że
są spostrzegawczy, komunikatywni i solidni (wcale nie)

1. Data: 2002-11-28 11:48:02

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-11-28 13:42:24

Temat: Odp: nie na temat przepraszam
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale z jakiego przedmiotu?
jaki rodzaj praktyk?

cher.

1. Data: 2002-11-28 14:11:08

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:as4vf7$lkd$1@flis.man.torun.pl sMOCZYCA
<a...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> nie mam pojęcia jak wystawić im opinię - tzn co nakłamać - wiecie - coś w

Przypomina mi sie opinia w której napisano o delikwencie, że
charakteryzuje się koleżeńskością.
J. Siedlecki

Wigilijny mus z karpia (P)
pyszne ciasto