nie news.tpnet.pl, a news.tpi.pl

1. Data: 2000-08-18 12:02:46

Temat: nie news.tpnet.pl, a news.tpi.pl
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypominam, to co już podawałam na grupie.

Kłopoty z odbieraniem i wysyłaniem postów są na news.tpnet.pl, bo ten serwer
jest przygotowywany do likwidacji.
Nowym serwerem jest news.tpi.pl. Jeżeli korzystacie z news.tpnet.pl, to
może
stąd te kłopoty z komunikacją.
Zmieńcie serwer!!! Ja od czasu zmiany na serwer news.tpi.pl nie mam
kłopotów.
Pozdrawiam Krystyna

2. Data: 2000-08-18 14:18:11

Temat: Re: nie news.tpnet.pl, a news.tpi.pl
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

krycha wrote:

> Zmieńcie serwer!!! Ja od czasu zmiany na serwer news.tpi.pl nie mam
> kłopotów.

No a ja po zaminie mam dokladnie to samo, co przed zmiana - czyli badziewie o
nazwie tepsa :(

Pozdrawiam,
robal.

PS. Wszystko przez te ich g----- lacza i przez to, ze tych, co sie lacza przez
ich numery zablokowali tak, ze z innych serwow ciagnac nie moga....

Co to za roslina (bo nie wiem, jak o nia dbac)
Sprzedam samochody w dobrej cenie
Zapraszamy na Polagre
obgryzanie brzozy
Truskawki