nie, proszę, nieeee...!

31. Data: 2007-11-22 19:07:22

Temat: Re: nie, proszę, nieeee...czyli sposobik na rotawirusa?
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...pl> wrote in message
news:fi4k9c$rab$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ja? Nie mam czasu, umiejętności ani ochoty. Są bardziej predestynowani
> do tego choćby tu.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Ha!!!

32. Data: 2007-11-22 19:34:11

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> He..he, ciebie do sławojki - to ciekawsze miejsce dla ciecia.

Wiem, ze jeszcze u was w Polsce B slawojki to norma, ale u nas juz jest
biezaca woda i czyste toalety.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

33. Data: 2007-11-22 19:37:38

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

> "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> Wiem, ze jeszcze u was w Polsce B slawojki to norma, ale u nas juz jest
> biezaca woda i czyste toalety.

W TelAwivie? I piasek do podtarcia.

34. Data: 2007-11-22 19:41:26

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "Aicha" <b...@t...pl> wrote in message

> Ha!!!

...ot jeden z nich [predystynowanych] zdaje się odezwał... ;)

35. Data: 2007-11-22 19:49:50

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sky" napisał:

> ...ot jeden z nich [predystynowanych] zdaje się odezwał... ;)

O, drugi! ;P

--
Pozdrawiam - Aicha

36. Data: 2007-11-22 19:51:51

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> W TelAwivie? I piasek do podtarcia.

Pograzaj sie dalej megaprosciuchu.
Daj znowu popis arcykretynizmu swojej osoby - publika czeka.
Na scene.
Kurtyna w gore.

37. Data: 2007-11-22 20:01:43

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora