niebieskie kwiatki

1. Data: 2002-03-25 10:54:20

Temat: niebieskie kwiatki
Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Nie pamiętam która z was chciała niebieskie kwiatki z Arte Femminile (chyba
Ela, ale głowy nie dam). W każdym razie są na stronie pod hasłem
"niebieskie dla Eli".

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/

1. Data: 2002-03-26 08:52:00

Temat: Re: niebieskie kwiatki
Od: <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pamiętam która z was chciała niebieskie kwiatki z Arte Femminile (chyba
> Ela, ale głowy nie dam). W każdym razie są na stronie pod hasłem
> "niebieskie dla Eli".

/me tez by chciala, ale nie widzi na stronce takiego haselka...
Wiec /me pyta - dlaczego??? Moze masz jeszcze jakas inna stronke niz ta, ktorej
adres widnieje w stopce?
Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-03-26 10:28:35

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

<a...@o...pl> napisal(a):
[...]

Nie, to leniwy małżonek, który miał wrzucić na serwer, a tego nie zrobił.
Już powinno być.

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/
... If you're out walking late I liked to see your face
You left without a trace, leave without a trace ...

1. Data: 2002-03-26 11:51:36

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:s...@w...underley.eu.org
> Nie pamiętam która z was chciała niebieskie kwiatki z Arte Femminile
(chyba
> Ela, ale głowy nie dam). W każdym razie są na stronie pod hasłem
> "niebieskie dla Eli".

Wielkie dzieki:) Nie stracilas glowy:))
Rzeczywiscie to mi sie szalenie podobaly i nadal sie podobaja, a to juz
dobry znak:)
Dzieki jeszcze raz, widze, ze pojawily sie rowniez poziomki dla Krysi:)
Elzbieta

1. Data: 2002-03-26 19:01:39

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> :

> Nie, to leniwy małżonek, który miał wrzucić na serwer, a tego nie
> zrobił. Już powinno być.

Za to zauwazylam, ze nie wszystkiego w japonskich wzorach - a dokladnie nie
ma Bonsai i Ikebany. A chyba wczesniej bylo ? :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-03-26 20:13:35

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych > Za
to zauwazylam, ze nie wszystkiego w japonskich wzorach - a dokladnie nie
> ma Bonsai i Ikebany. A chyba wczesniej bylo ? :)
>
> Pozdrawiam,
> Monika
Byly, zniknely
Elzbieta

1. Data: 2002-03-27 00:09:20

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

Było, było. Po prostu lepsze jest wrogiem dobrego - jutro z rana być
powinno - spakowany pliczek ma bagatelka 1.5mb

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/
... Confusion will be my epitaph. As I crawl a cracked and broken path
If we make it we can all sit back and laugh ...

1. Data: 2002-03-28 14:30:20

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta napisal(a):
:
: > Za to zauwazylam, ze nie wszystkiego w japonskich wzorach - a dokladnie nie
: > ma Bonsai i Ikebany. A chyba wczesniej bylo ? :)
: Byly, zniknely

Ale już są :)

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/
... One look could kill
My pain, your thrill ...

1. Data: 2002-03-28 18:39:30

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:s...@w...underley.eu.org

> Ale już są :)

Dzieki, dla pewnosci jednak sciagne:)
Elzbieta

1. Data: 2002-04-03 22:13:53

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta napisal(a):
:
[...]

Czyli jednak nie jest ze mną tak źle, jak mi próbują wmówić :)))

: Rzeczywiscie to mi sie szalenie podobaly i nadal sie podobaja, a to juz
: dobry znak:)

Cieszę się. W taki razie mają na stronie "dożywocie", podobnie jak
japońszczyzna.

: Dzieki jeszcze raz, widze, ze pojawily sie rowniez poziomki dla Krysi:)

Pod hasłem poziomki dla Krysi są nie tylko futeraliki z poziomkami, ale i
geometryczne, celtyckie i serduszkowe. Łączka mi się nie podobała, więc jej
tam nie ma.
A jak tylko mąż wypłatę przyniesie, to kupię specjalny numer Arte Femminile
i będą koty stamtąd.
Jutro też wrzucę na serwer Mongi wzorek z PO - Cat's Know

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/
... For too long now There were secrets in my mind
For too long now There were things I should have said ...

cos nowego znalazlam
Jak mam to zrobić
Uszkodzony wzorek
obrazki *.*pat w realu