GazebKO z cicha penka ;)

71. Data: 2020-07-25 14:14:49

Temat: Re: niebieskosc o zgazebialym
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ---
> Niestety dla siebie i swoich bliskich ty z KOlei racji nie masz ;)
> Przyjmijmy zalozenie ze sobie nie zyczysz tego czego zyczysz mi.

blad, nie zycze ci niczego, stwierdzenia nie sa zyczeniami
---
blond, stwierdzenia wynikajonce z myslenia zyczeniowego som w 100% zyczeniami
a ty swoim bliskim fundujesz juz za zycia cierpienia z okazji twojej smierci.
Jestes obmierzlym egotykiem nie mysloncym o nikim POza sobom.

72. Data: 2020-07-27 19:31:28

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/07/2020 o 13:14, m...@g...com pisze:

> ---

blad, akurat znajomosc logiki jezyka sie przydaje czego ci nie zycze bo
dobre sobie uzmyslowic, ze mialem dobra nauczycielke jezyka polskiego,
dziekuje Ci kobieto

--
gazebo

73. Data: 2020-07-28 05:28:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

blad, akurat znajomosc logiki jezyka sie przydaje
---
co ci PO logice jenzyka wyniesionej ze szKOl
kiedy nie wyuczyles siem logiki serca?
Zmarnowales zycie i jeszcze przysPOrzysz bUlu
bliskim swojom smierciom bo nie przyniosles im
tej Jedynej Prawdziwej Nadziei Ktora Ocala...
Ale Jeszcze jest dla Ciem Nadzieja:
Uwierz ze:
Bog Ciem KOcha! B)

74. Data: 2020-07-28 18:53:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/07/2020 o 04:28, m...@g...com pisze:
> [...]
> Zmarnowales zycie i jeszcze przysPOrzysz bUlu
> bliskim swojom smierciom bo nie przyniosles im
> tej Jedynej Prawdziwej Nadziei Ktora Ocala...

nigdy nie sprobowales i dlatego masz przejebane
--
gazebo

75. Data: 2020-07-28 22:37:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Bog Ciem KOcha! B)

nigdy nie sprobowalem i dlatego mam prze...
---
zawsze mozesz probowac, byle do skutku.
Bog Ciem KOcha! R)

76. Data: 2020-07-29 20:31:57

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/07/2020 o 21:37, m...@g...com pisze:

> ---
> zawsze mozesz probowac, byle do skutku.
> Bog Ciem KOcha! R)

kocham sie do bolu :]
--
gazebo

77. Data: 2020-07-29 20:33:17

Temat: niebieski zjebany
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/07/2020 o 21:37, m...@g...com pisze:
> Bog Ciem KOcha! B)
>
> nigdy nie sprobowalem i dlatego mam prze...

ano kurwa racja

--
wersja druga

78. Data: 2020-07-30 23:24:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ---
> zawsze mozesz probowac, byle do skutku.
> Bog Ciem KOcha! R)

kocham sie do bolu :]
---
raczej do bulu ;P
Czyli jednak jest cos na rzeczy z tym sadomaso ;)

79. Data: 2020-08-02 12:23:29

Temat: sinoniebieski
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/07/2020 o 22:24, m...@g...com pisze:

> ---
> raczej do bulu ;P
> Czyli jednak jest cos na rzeczy z tym sadomaso ;)

teraz babelki puszczasz, nosem?
--
gazebo

Atrakcyjny Kazimierz