(nieco OT) basen

11. Data: 2006-09-25 23:03:39

Temat: Re: Do Nixe i Iwon(k)i
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości
news:ef9evq$id2$1@news.onet.pl...
> Takie kabiny, w których się można przebrać?

Ale po co komu jakieś kabiny czy inne przebieralnie, skoro basenowe prawo z
4 piktogramami pozwala wywalać przyrodzenie na widok publiczny na samym
środku szatni?
Iwona

12. Data: 2006-09-25 23:05:10

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> A co z prysznicem?
> Pozostanie jedynie mycie się w stroju kąpielowym, bo też nie wszędzie są
> oddzielne kabiny :)

Chyba nie umrzesz od niezmytego chloru pod kostiumem? ;-)
Iwona

13. Data: 2006-09-25 23:17:44

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota *** wrote:
> Myślę, że Elżbieta dokładniej wytłumaczyła, czy są na Waszych basenach
> kabiny (u nas się na to mówi przebieralnie) ? Takie kabiny, w których
> się można przebrać?
Są.
Ania
--
Kiedy sądzisz, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.
Kiedy sądzisz, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.

14. Data: 2006-09-26 06:32:43

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" :

> Myślę, że Elżbieta dokładniej wytłumaczyła, czy są na Waszych basenach
> kabiny (u nas się na to mówi przebieralnie) ? Takie kabiny, w których się
> można przebrać?

W najbliższej okolicy domu (Chorzów) mam 3 baseny kryte na które dość
regularnie chodzę.
W jednym (najstarszym, w szkole) jest kilkanaście kabin - przebieralni, w
drugim - miejskim są tylko dwie takie kabiny, w trzecim - również miejskim
jest ich kilka. Piszę o szatni damskiej, w męskiej nie byłam.
W każdym razie zawsze jest możliwość przebrania się w miejscu odosobnionym i
zazwyczaj z niej korzystam.

Szczerze mówiąc nie pamiętam basenu (bywałam również w Aquaparkach w
sąsiedztwie i sporo na Słowacji), gdzie nie byłoby takiej możliwości.
Dziwi mnie ze są takie baseny w których nie ma przebieralni.

Pozdrowienia.

Basia

15. Data: 2006-09-26 06:40:25

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef9n0q$7g7$1@news.onet.pl>
Marchewka <M...@b...pl> pisze:

> Chyba nie umrzesz od niezmytego chloru pod kostiumem? ;-)

Nie. Poświęcę się i nie przerzucę tego problemu na innych ;-)

--
Nixe

16. Data: 2006-09-26 08:11:28

Temat: Re: (nieco OT) basen
Od: "ptysiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystkich.
> Feler polega na tym, że gdy ludzi chętnych na pływanie jest więcej niż
> szafek (a najczęściej jest więcej), to czeka się czasem i dobre pół
> godziny w ciasnym i dusznym pomieszczonku przed kabinami. A czekać trzeba,
> bo nie ma innej możliwości, by przejść do szatni, jak własnie przez te
> kabiny. Tzn. teoretycznie jest przejście obok, ale nazywa się "przejściem
> służbowym" i zazwyczaj ten, kto przechodzi dostaje opieprzantus ;-)
> Nie chadzam tam od paru lat, bo stan sanitarny tego basenu pozostawia

podobny system funkcjonuje też w Faltomie (Rumia) i w AquaParku (Sopot)... W
Gdyni to jakoś bidnie z tymi basenami:(
Gosia

17. Data: 2006-09-26 08:24:01

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"ptysiek" <p...@o...pl> napisał

> W Gdyni to jakoś bidnie z tymi basenami:(

Prawda?
Choć i tak lepiej, niż kilka lat temu, gdy był tylko hotel Gdynia i 'Flota'
na Oksywiu.
No i zasyfiona 'Arka' Akademii Morskiej.

N.

18. Data: 2006-09-26 15:37:56

Od: oshin <o...@u...engram.psych.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 26 Sep 2006 08:32:43 +0200, Basia Z. napisał(a):
> Szczerze mówiąc nie pamiętam basenu (bywałam również w Aquaparkach w
> sąsiedztwie i sporo na Słowacji), gdzie nie byłoby takiej możliwości.
> Dziwi mnie ze są takie baseny w których nie ma przebieralni.

Podepnę się, ja też nie kojarzę.
Znane mi niektóre krakowskie baseny AFAIR posiadały kabiny do przebierania,
znanych mi parę warszawskich również. Z tym, że najczęściej to są dwie/trzy
kabiny na całą szatnię.

Ja akrat nie korzystam, bo mówiąc szczerze spieszę się zazwyczaj i mam w
głębokim poważaniu czy ktoś mnie grubą i zarośniętą będzie oglądał, czy też
nie. Chcą niech patrzą, mnie tam rybka. Nie chcą, niech się odwrócą. Sama
oglądam nagie baby jeno w internecie, a nie na basenach ;)
Dzieci płci obojga też mi nie przeszkadzają, ale ja to pewnie jestem
niereprezentatywna, bo faceci też by mi nie przeszkadzali.

--
oshin
dorota bugla

19. Data: 2006-09-26 19:07:50

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota ***" <d...@W...op.pl> wrote in message
> Witam
> W kontekście basenowych rozmów zastanawia mnie jedno: czy naprawdę
> funkcjonują w RP baseny bez przebieralni? Najstarszy basen, na którym
> byłam, zbudowany w latach 60 ma przebieralnie (przy damskiej i męskiej
> szatni). Wszystkie nowsze również. W zasadzie nie spotkałam basenu bez
> przebieralni. Dla całkowitego zrozumienia: szatnia = miejsce z
> szafkami, siedzeniami, ewentualnie kontaktami, suszarkami.
> Przebieralnia =niewielkie zamykane boksy przy/obok szatni.

O ile dobrze zrozumiałam definicje, to taki basen ma chyba krakowska
"Wisła". Jedna wielka przebieralnio-szatnia z szafkami. To samo ma basen
na Grochowskiej (w Krakowie).

--
Ewa (30.4), Julka (4), Zuza (2.1)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org