niecodzienny problem z...

1. Data: 2005-01-18 20:01:21

Temat: niecodzienny problem z...
Od: a...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

jak prawie każda młoda osoba w dzisiejshym "chemicznym pokoleniu" używałem na
imprezach narkotyków, konkretnie ecstasy, mniej amfetaminy;
Imprezowałem tak przez około 3 lata, nigdy nie przesadzałem, wiedziałem jak
brać, czy też co moze doprowadzić do "przykrych sytuacji".
Wreshcie, w maju zeszłego roku po imprezie zacząłem słabiej czuć niektóre
części ciała jak ręce, nogi, klatka piersiowa, kark, pojechałem do szpitala,
tam dostałem trzy kroplówki(co miało pomóc w oddawaniu moczu), jakąs tabletkę
oraz zastrzyk. W czasie imprezy wziąłem jak na mnie bardzo małą dawkę oraz nie
doprowadziłem do przegrzania organizmu. Do szpitala wróciłem z podobnymi
objawami jeszcze w sierpniu(TYLKO pół tabletki ecstasy) oraz ostatnio po
bardzo małej ilości amfetaminy

wnioskuje z tego że z moim organizmem coś jest nie tak, czy moze powinienem
się wybrać do neurologa?
I bynajmniej pytanie nie bierze się zchęci dalszego zażywania, chciałbym
wiedzieć co ze mną nie tak!

2. Data: 2005-01-18 20:19:06

Temat: Re: niecodzienny problem z...
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tam dostałem trzy kroplówki(co miało pomóc w oddawaniu moczu), jakąs tabletkę

takich pacjentów powinni wysyłac ze szpitala z kopem w dupsko.
p.

3. Data: 2005-01-18 20:24:33

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak prawie każda młoda osoba w dzisiejshym "chemicznym pokoleniu"
Bzdura. Wynika z tego, że prawie każdy młody człowiek ćpa.

> [...]
powinienem
> się wybrać do neurologa?
> I bynajmniej pytanie nie bierze się zchęci dalszego zażywania, chciałbym

Z Tobą jest wszystko OK. Sam przyznałeś, że ćpanie może doprowadzić do
"przykrych sytuacji" i to się stało.
Twój organizm reaguje zupełnie prawidłowo.
Nie powinieneś teraz zabierać czasu lekarzowi, ani marnować na Siebie
lekarstw ponieważ lekarze i lekarstwa są potrzebne ludziom, którzy są
chorzy.
Ty nie jesteś chory - jesteś wynikiem samodzielnego i świadomego decydowania
o struciu swojego organizmu.

pzdr
LN

4. Data: 2005-01-18 20:35:41

Od: a...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

W tym problem, że inne osoby nie mają takich problemów po imprezie, i ja przez
długi czas też tak nie miałem, i pewniekiem w tych trzech sytuacjach gdy
wylądowałem w szpitalu nie przedawkowałem, więc jakiś problem jednak jest!

A co stanie się jeśli raz wypije o jedną kawę albo redbulla za dużo...? ;/

5. Data: 2005-01-18 21:02:16

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

(..)

> A co stanie się jeśli raz wypije o jedną kawę albo redbulla za
> dużo...? ;/

Kazdy jest smiertelny;)

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

6. Data: 2005-01-18 21:06:28

Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co stanie się jeśli raz wypije o jedną kawę albo redbulla za dużo...? ;/

Jest duże prawdopodobieństwo, że umrzesz.
Nikt Ci nie kazał tak rozstrajać własnego życia.

pzdr
LN

7. Data: 2005-01-18 21:43:29

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wylądowałem w szpitalu nie przedawkowałem, więc jakiś problem jednak jest!

Aaaa to Cie boli, ze inni tak nie mają.......
...no coż kazdy organizm jest inny i inaczej reaguje.
Inni za to maja krosty na plecach i zylaki odbytu, nie przejmuj sie :)

Glowa do gory. ZYperF

8. Data: 2005-01-18 21:54:22

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zyper#Findler" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> Aaaa to Cie boli, ze inni tak nie mają.......

Bedzie musial byc niemodny i nie cpac :D

Paulina

9. Data: 2005-01-18 22:33:25

Od: "Gabriel" <gabrielSPAM_f(...........)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bzdura. Wynika z tego, że prawie każdy młody człowiek ćpa.

Prawie :)

10. Data: 2005-01-19 01:32:23

Od: "aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

no właśnie prawie kązdy młody człowiek powyżej powiedzmy 18 roku zycia
(płci męskiej) jak nie pije to ćpa, dziewczyny żadziej

a co Ci może być? hm... no od amfy to możesz mieć dziury w mózgu a od mdma
to w całym układzie nerwowym więc na prawdę trudno jest powiedzieć, stawiam
na to że być może siada Ci psycha i będzie konieczny dobry psychiatra

Skoki cukru [?]
Uczulenie -ale na co ?
Zaproszenie na konferencję e-Learning
Zgrzytanie zębami w nocy
Badania krwi a zmeczenie i przydlugie spanie