niedlugo Swiety Marcin!

1. Data: 2001-10-19 10:50:58

Temat: niedlugo Swiety Marcin!
Od: Hanna Deirdre <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie kochani!

Pazdziernik powoli sie konczy, lada chwila lisopad i Swiety Marcin w
poznaniu! To co?? Wiadomo juz kto przyjedzie, co, gdzie, dlaczego i w
ogole????? :-))

pozdrawiam Hania-Didiczek

1. Data: 2001-10-19 12:03:59

Temat: RE: niedlugo Swiety Marcin!
Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Hanna Deirdre

> [...]
>
> Pazdziernik powoli sie konczy, lada chwila lisopad i Swiety Marcin w
> poznaniu! To co?? Wiadomo juz kto przyjedzie, co, gdzie,

Ja przyjade, jak tylko bede znala strzeg....szczeg.... Detale ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-10-19 12:12:46

Temat: Odp: niedlugo Swiety Marcin!
Od: "anka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanna Deirdre <l...@k...net.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:A...@4...com...
> [...]
>
> Pazdziernik powoli sie konczy, lada chwila lisopad i Swiety Marcin w
> poznaniu! To co?? Wiadomo juz kto przyjedzie, co, gdzie, dlaczego i w

Hania Didiczek????

ja przyjade z rudym kotem ;-)))

pozdr
anka od Felka ta-sjamskiego

1. Data: 2001-10-19 13:21:56

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanna Deirdre" <l...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
> Sluchajcie kochani!
>
> Pazdziernik powoli sie konczy, lada chwila lisopad i Swiety Marcin w
> poznaniu! To co?? Wiadomo juz kto przyjedzie, co, gdzie, dlaczego i w
> ogole????? :-))

Ja bardzo chce, ale same checi nie wystarcza... Kazcie mi ozdrowiec, bo sama
sobie skutecznie kazac nie potrafie...
--
Joanna, dalej chora tylko nie wiadomo teraz na co...
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-10-19 15:15:52

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczynska wrote:
> Ja bardzo chce, ale same checi nie wystarcza... Kazcie mi ozdrowiec, bo sama
> sobie skutecznie kazac nie potrafie...

zdrowiej! i to juz!
;))))))))
zrob sobie kaszy jaglanej z jabluszkami i rodzynkami :)
moze pomorze :) chyba ze to cos powaznego...
ale i tak nie zaszkodzi :)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-10-19 16:13:43

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

> zdrowiej! i to juz!
> ;))))))))
> zrob sobie kaszy jaglanej z jabluszkami i rodzynkami :)
> moze pomorze :) chyba ze to cos powaznego...
> ale i tak nie zaszkodzi :)

Dzięki za życzenia Patrycjo!
Hmm... Ja się leczę tradycyjnym niejadalnym dla Ciebie rosołkiem...
Cóż... Kaszkę taką to może bym i zjadła... ale nie mam kaszy jaglanej w
domku... trzeba by pieszego posłać, więc już nie dzisiaj...
Czy chodzi ci o kaszę ugotowaną oddzielnie i jabłuszka uduszone z
rodzynkami, czy to jakiś specjalny przepis?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-10-19 16:45:42

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-19 16:47:52

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-19 19:09:06

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Herbatka dwukotna (wczoraj sie wazylismy: Mantra 2,60 kg, Stasiu 6 kg
(ale
> wcale nie jest gruby) , Herbatka (dane utajnione)
Jak dla kogo, 65 kg. [bez kotów] :-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-10-19 19:29:28

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Deirdre wrote:

> Sluchajcie kochani!
>
> Pazdziernik powoli sie konczy, lada chwila lisopad i Swiety Marcin w
> poznaniu! To co?? Wiadomo juz kto przyjedzie, co, gdzie, dlaczego i w
> ogole????? :-))

Kto - jeszcze nie wiadomo.
Co - obzarstwo rogalami.
Gdzie - Poznan; najlatwiej bedzie umowic sie gdzies na Rynku.
Dlaczego - obzarstwo rogalami.
W ogole - obzarstwo rogalami. :)

gdzie jest archiwum grupy?
placuszki warzywne