niedomaganie kosiarki

1. Data: 2003-07-22 00:45:00

Temat: niedomaganie kosiarki
Od: Dariusz Dej <d...@g...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktos z grupowiczow moglby mi podpowiedziec co moze byc przyczyna
nastepujacych objawow:
- po uruchomieniu kosiarka pracuje normalnie
- po ok. 30 sek praca silnika staje sie przerywana (tzn. obroty nie sa
rownomierne), co wzmaga wibracje, i utrudnia koszenie, gdyz kosiarka
jest slabsza.
- po przerwie (np. na oproznienie kosza) sytuacja powtarza sie

Silnik to Briggs@Straton 4KM.
Filtr powierza czysty, swieca byla okopcona i zostala oczyszczona).

Podejrzewalem zalewanie silnika, ale co myslec o tej dobrej pracy zaraz
po uruchomieniu?

Prosze o sugestie za wyjatkiem: 'odwiedz serwis' lub 'zmien kosiarke'. :-)

Dziekuje,
Darek

2. Data: 2003-07-22 07:19:08

Temat: Re: niedomaganie kosiarki
Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

chyba mamy takie same silniki - objaw ten zaczal sie w mojej kosiarce od
ostatniego koszenia - chodzi o to ze pod filtrem powietrza jest takie ciagadlo
od "dawania gazu" i do niego doczepione sa dwie sprezynki i ta wieksza chyba
sie za mocno rozciaga - ja troche poeksperymentowalem z naciagiem tej
sprezynki i pomoglo

3. Data: 2003-07-22 18:58:03

Od: "Jacek" <j...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest slabsza.
> - po przerwie (np. na oproznienie kosza) sytuacja powtarza sie

Miałem podobnie i żaden serwis sobie nie radził. Przyczyną był zbyt szczelny
korek wlewu paliwa, powstawało podciścienie ...

4. Data: 2003-07-22 22:38:01

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <j...@0...pl> wrote:

> Miałem podobnie i żaden serwis sobie nie radził. Przyczyną był zbyt
> szczelny korek wlewu paliwa, powstawało podciścienie ...

tam, w korku, jest taka malutka dziurka... czasem się zatka, trzeba igłą
przetkać.
moon

ps. może to też być zapchany trawą i śmieciami filtr powietrza. Kiedy
silnik się nagrzeje i potrzebuje więcej powietrza w mieszance, nie dostaje
go bo filtr zatkany. No i krztusi się i dusi, często śmierdzi niespaloną
benzyną.
Moon

5. Data: 2003-07-23 09:23:01

Od: Dariusz Dej <d...@g...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Dej <d...@g...uci.agh.edu.pl> wrote:

Dziekuje za sugestie. Poradzilem sobie wreszcie. Wlasciwie nie wiem
co bylo przyczyna. Wyczyscilem gaznik i przy montazu prawdopodobnie
poprawilem polozenie uszczelki pod gaznikiem (chyba dostawalo sie
"lewe" powietrze).

Dziekuje,
Darek

6. Data: 2003-07-23 14:05:25

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz Dej" <d...@g...uci.agh.edu.pl> napisał w
wiadomości news:bflk5k$8sp$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
> [...]
> poprawilem polozenie uszczelki pod gaznikiem (chyba dostawalo sie
> "lewe" powietrze).to nie było "lewe" powietrze bo wtedy miałbys
problem z uruchomieniem
ale wszystko jedno jak juz działa
pozdroo
huck