niekrzyżykowo ;)

1. Data: 2003-03-03 16:40:51

Temat: niekrzyżykowo ;)
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczcie, jakie ładne kwiatki znalazłam. Szkoda, że choćby
przybliżonych schematów nie ma, ale popróbować w tym stylu można ;)
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=iiras&Rub
rID=7979
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-03-04 08:26:01

Temat: Re: niekrzyżykowo ;)
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to jedne z piękniejszych haftów płaskich jakie widziałam. a co do schematów
to z tego rodzaju haftami raczej cięzko , mam tu na mysli raczej rozpiske
kolorystyczna niż sam wzór , bo ten to nakjmniejszy problem.

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2003-03-04 08:48:35

Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dużo takich schematów bywa we włoskim
pismie RAKAM. Jesli któraś z wrocławianek byłaby
zainteresowana mogę pozyczyć pisemka. W tej chwili nie
mam czasu zeby to kserować i wysyłac. A pozbywać sie
tych pism, przynajmniej na razie, nie chcę. Chyba że
ktoś wymysli inny sposób udostępnienia. Albo poczekajcie
dziewczyny z 10 dni, bede wtedy wolniejsza i zeskanuję,
a potem wyslę na priv.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-03-04 10:17:56

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirosława Zmysłowska" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktoś wymysli inny sposób udostępnienia. Albo poczekajcie
> dziewczyny z 10 dni, bede wtedy wolniejsza i zeskanuję,

Nie mogę niestety wejść na tą stronę buuu :-( Ale jak słyszę RAKAM, to już
mam ochotę na schematy. Jak już będziesz wysyłać, to ja bardzo przymilnie
się uśmiecham.
Gocha

1. Data: 2003-03-04 11:03:18

Od: "yenulka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez chetnie poprosze jak juz bedziesz wysylac
pzdr
yenn

1. Data: 2003-03-04 21:14:57

Temat: Re: niekrzy?ykowo ;)
Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Miros?awa Zmys?owska wrote:
> Du?o takich schematów bywa we w?oskim
> pismie RAKAM. Jesli któraoe z wroc?awianek by?aby
> zainteresowana mog? pozyczyae pisemka. W tej chwili nie
> mam czasu zeby to kserowaae i wysy?ac. A pozbywaae sie
> tych pism, przynajmniej na razie, nie chc?. Chyba ?e
> ktooe wymysli inny sposób udost?pnienia. Albo poczekajcie
> dziewczyny z 10 dni, bede wtedy wolniejsza i zeskanuj?,
> a potem wysl? na priv.
> Pozdrawiam.
> Mira Z. (Wroc?aw)

Ja chetnie poczeka i slicznie sie usmiecham o skany :)

Pozdrawiam cieplo

drzewko

1. Data: 2003-03-04 21:38:13

Od: "Gonia" <m...@i...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy i ja mogła bym się uśmiechnąć o to:)

Gonia (Lublin)

1. Data: 2003-03-05 07:46:03

Od: "Elzbieta Broda" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wwprawdzie obecnie pochłaniają mnie frywolitki, ale jeśli nie byłby to
wielki problem to również proszę o wzorki.
E.B.

1. Data: 2003-03-08 16:48:17

Od: Kaila <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez bym bardzo poprosila - sa piekne!!!

Kaila

k...@l...pl
http://kaila.linart.pl
http://www.kailastudio.com.pl/

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

1. Data: 2003-03-08 18:48:26

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Ja tez, ja tez... A czy w tych Rakamach nie ma moze cschematow na koronki
klockowe - oni tam maja takie piekne czasami... Gdybys mogla... :-))))))
pozdr
annaweronika
(ktorej zal zawsze 20 zl na rakamy...)

do Gośki z Lublina