niemily zapach z butow

1. Data: 2003-01-13 08:37:27

Temat: niemily zapach z butow
Od: "Trybik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam troche nietypowe pytanko,a nie wiem gdzie sie z tym zwrocic.
Czy sa jakies sposoby by usunac niemily zapach z butow. Problem dotyczy
miejsca pracy, w ktorym duzo sie chodzi i jest wymagane obuwie "robocze" ,w
tym przypadku pantofle.
Dzieki za jakies sugestie.

2. Data: 2003-01-13 12:38:28

Temat: Odp: niemily zapach z butow
Od: "Radek" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natnij sobie wkladek z tektury i wymieniaj codziennie, to nie zgnoisz butów.
Pozdrawiam

3. Data: 2003-01-13 13:53:26

Temat: Re: Odp: niemily zapach z butow
Od: Lidka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek wrote:

> [...]
> miejsca pracy, w ktorym duzo sie chodzi i jest wymagane obuwie "robocze" ,w

Był kiedys w aptekach taki puder do stóp.Chyba Herbapolu ale głowy nie
dam.Tani był i w składzie miał sproszkowany tatarak.Popytaj w aptekach
albo zielarskich.
Pozdrowienia, Lidka

4. Data: 2003-01-14 10:03:48

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

spray antybakteryjny do butów - polecam. mój mąż używa i jest OK nawet po 2
latach :-))) trzeba używać od nowości buta i nie przerywać. są na rynku
różne i nie wszystkie tak samo skuteczne a szczególnie nieskuteczny był ten,
który był najbardziej reklamowany(zapomniałam) :-( . Teraz mamy jakiś włoski
GT - ok.
pozdr

5. Data: 2003-01-14 12:45:22

Temat: Re: niemily zapach z butow
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybik" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy sa jakies sposoby by usunac niemily zapach z butow. Problem dotyczy
> miejsca pracy, w ktorym duzo sie chodzi i jest wymagane obuwie "robocze"

pytaj w aptece o taki spray Scholla - bardzo dobry.

Adam

6. Data: 2003-01-14 23:30:32

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 14 Jan 2003 13:45:22 +0100, Adam wrote:

> pytaj w aptece o taki spray Scholla - bardzo dobry.

Ale za to jak śmierdzi!!!
Jeszcze gorzej niż spocone stopy...Taka jedna koleżanka opryskiwała swoje
pantofelki w pracy:-(...Myślałam,że się uduszę od tego smrodu.

--
Pozdrawiam;
Kaja

7. Data: 2003-01-15 09:32:32

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale za to jak śmierdzi!!!
>
> Kaja
teraz jest nowa generacja - i ladnie pachnie , szukac czerwonej naklejki
napisem nowa formula.

Jola L-L

8. Data: 2003-01-15 22:04:44

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytaj w aptece o taki spray Scholla - bardzo dobry.
>
> Adam

o właśnie ten był do kitu - nieskuteczny i śmierdzi -

9. Data: 2003-01-21 14:26:10

Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> o właśnie ten był do kitu - nieskuteczny i śmierdzi -

Od kilku lat regularnie używam kosmetyków Sholla: codziennie do
stóp, okazjonalnie do obuwia. Nie zamieniłbym ich na żadne inne.
Próbowałem wcześniej kilku środków - bez efektu.
U tych niezadowolonych bvyc może problem tkwi w braku regularności
albo w niewłasciwym doborze - Scholl ma kosmetyki i do stóp, i do
obuwia.

--
Lejak
j...@p...onet.pl

10. Data: 2003-01-21 18:03:10

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

może mój mąż ma inne bakterie/grzyby w bucikach...
a może to nie był sholl? inne produkty tej firmy oceniam na bdb.
pozdr

śpiączka (było:życie po długotrwałej reanimacji)
ciaza po drugiej cesarce
**dziwne i niepokojące**
Polskie nazwy nowotworów
Test obciazenia glukoza - wyniki