niemoc

21. Data: 2007-09-25 10:18:49

Temat: Re: niemoc
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
news:fdani8$2hc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jeśli chodzi o topinambur - bardzo chętnie. Ten czerwony jest bardzo
> smaczny.
> Jeśli tylko się odjeżysz... to adres też podam.

Quod libet.

22. Data: 2007-09-25 10:24:14

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> Jeśli tylko się odjeżysz... to adres też podam.

Nie jestem najeżony - chciałem dotrzymać obietnicy.

Reszta - se newrati... pani G.

23. Data: 2007-09-25 10:34:24

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Reszta - se newrati... pani G.

Et haec olim meminisse iuvabit.
:-)

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

24. Data: 2007-09-25 13:11:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message
>
> .
>
> Nie jestem najeżony - chciałem dotrzymać obietnicy.

Niezadzierania ze Skajem? ;P

25. Data: 2007-09-25 13:17:50

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Może ją kiedy namówię.

Samotna czy ma "obstawę"? ;)

> No co Ty, Kubusia Puchatka znam na pamięć i czytuję do dziś. Tudzież
> (muszę sobie odświeżyć wszelkie gdzieżby, alboliż itp., bo widzę, że mi
> sie przydadzą) Muminki - wszystkie. Z Ciebie raczej taki Włóczykij, co
> to odchodzi nie wiadomo, dokąd, i przychodzi nie wiadomo, kiedy.
> Nawiasem mówiąc, jakże inaczej dzisiaj odbiera się "Muminki" - tyle w
> nich refleksji i filozofii. Nie wiem, czy kto to zauważa.

Zauważa zauważa...ostatnio nawet Disney mnie zachwycił bajeczką
o żywocie wiejskiego domku na tle rozwoju zurbanizowania cywilizacji
;)

> Zaraziłam się od kogoś tutaj, nie moja wina, nie moja wina. Tyle że moje
> nie takie obślinione, jak Twoje :-D

za to nosate jak pinokia ;---)

> Starość nie radość - boisz się o swoje kruche kości nawet w snach ;-)

Raczej o masę startową ;)

26. Data: 2007-09-25 13:38:21

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Samotna czy ma "obstawę"? ;)

Ma - mnie (na odstraszenie wszelkich latających) :-)))
Męża też ma - więc nie snuj planów :-D

> Zauważa zauważa...ostatnio nawet Disney mnie zachwycił bajeczką
> o żywocie wiejskiego domku na tle rozwoju zurbanizowania cywilizacji
> ;)

> za to nosate jak pinokia ;---)

Bo ja mam nos, a wydatny nos to przedsionek inteligencji. Tak twierdzą
antropolodzy. A Ty masz nos (nie: nosa)?
:-P

> Raczej o masę startową ;)

Zawsze można coś zrzucić/narzucić przed startem. Gorzej, gdy masa
startowa tuż po przyziemieniu ulega gwałtownemu rozproszeniu - ja bym
się bała raczej tego, no ale dla mnie to już tylko teoria. Nie wybieram
się w powietrze - już. Może po śmierci - dymem błękitnym będąc ;-)

27. Data: 2007-09-25 15:05:29

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Himera" <K...@t...net> wrote in message

> to fakt ale ja bede lojalna lostowi po ostatni odcinek:)

No to zgadnij kogo z Losta lubie najbardziej.
Przy okazji powiedz kogo Ty lubisz.

PS. Sprawdzilas Californication?
5 odcinkow juz emitowali
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

28. Data: 2007-09-25 19:05:11

Od: "Himera" <K...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"Bluzgacz" <p...@w...org> wrote in message

> "Himera" <K...@t...net> wrote in message

> No to zgadnij kogo z Losta lubie najbardziej.

Sawyer'a?

> Przy okazji powiedz kogo Ty lubisz.

Sawyer'a:)

> PS. Sprawdzilas Californication?

jeszcze nie, a ty sprawdziles Nip/Tuck?

--
"Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different
results. "

29. Data: 2007-09-25 19:18:48

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze nie, a ty sprawdziles Nip/Tuck?

Jeszcze nie.
W chuj zajety ostatnio jestem.
Zabiore sie za to w ciagu 2 tygodni.

30. Data: 2007-09-25 23:27:38

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma - mnie (na odstraszenie wszelkich latających) :-)))
> Męża też ma - więc nie snuj planów :-D

Plany planami a podejście podejściem
zależy od długości pasa startowego ;)

> Bo ja mam nos, a wydatny nos to przedsionek inteligencji. Tak twierdzą
> antropolodzy. A Ty masz nos (nie: nosa)?
> :-P

Ja to mam w nosie ;P

> [...]
> się bała raczej tego, no ale dla mnie to już tylko teoria. Nie wybieram
> się w powietrze - już. Może po śmierci - dymem błękitnym będąc ;-)

Dlatego że dym ma znikomą masę -przyziemienia mu nie groźne-
i rozkłada się równo raz na trawkę raz na g..no? ;)

dobry psycholog w warszawie
NA SCP
KIDNAPERZY
HA !!!