niemoc

31. Data: 2007-09-26 06:12:44

Temat: Re: niemoc
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Plany planami a podejście podejściem
> zależy od długości pasa startowego ;)

A se próbuj, byleś oponek nie spalił lub kangurka nie zrobił przy
gwałtownym hamowaniu :-)

> Ja to mam w nosie ;P

To ci nosisko :-)

> Dlatego że dym ma znikomą masę -przyziemienia mu nie groźne-
> i rozkłada się równo raz na trawkę raz na g..no? ;)

Po co mi tam przyziemienie...

...kiedy dymem się stając - lekkim snem ulecę,
w niebieskość nieba swą niebieskość wplotę.
Nie znając dawnej ciężkiej swej postaci
obudzę się, błękitna, między gwiazd migotem.

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

32. Data: 2007-09-27 20:02:02

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...kiedy dymem się stając - lekkim snem ulecę,
> w niebieskość nieba swą niebieskość wplotę.
> Nie znając dawnej ciężkiej swej postaci
> obudzę się, błękitną między gwiazd migotem
mgiełką
i w ciemność nocy
swe warkocze wplotę
póki świt mnie rosą
budząc nie odmieni

33. Data: 2007-09-27 20:05:20

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w niebieskość nieba swą niebieskość wplotę.
> Nie znając dawnej ciężkiej swej postaci
> obudzę się, błękitną między gwiazd migotem
nie odmieni

34. Data: 2007-09-27 20:40:10

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> mgiełką i w ciemność wmotam swe warkocze
> dopóki ich świt zgoła w rosę nie zamieni,
aż wreszcie błyśnie słońce. W blasku kręgiem złotym
wirować będą Skaje - jak ćmy, oślepieni.

;-P

35. Data: 2007-09-27 21:22:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> aż wreszcie błyśnie słońce. W blasku kręgiem złotym
> wirować będą Skaje - jak ćmy, oślepieni.
>
> ;-P

byle
do
rana

;P

36. Data: 2007-09-28 06:16:32

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> byle
> do
> rana
>
> ;P

Ja się wyspałam, a Ty? - wirujesz już? Bo słońce takie piękne właśnie
wylazło ponad drzewa.

37. Data: 2007-09-28 10:29:50

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się wyspałam, a Ty? - wirujesz już? Bo słońce takie piękne właśnie
> wylazło ponad drzewa.

Zawirowałem od óśmiutkiej
i dalej idę wirować [się]
ale u nas szaroburo