nienormalna sytuacja...

1. Data: 2003-01-11 17:58:21

Temat: nienormalna sytuacja...
Od: "becisko" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja nienormalna sytuacja i mojego chłopaka dotyczy tego, że wlaciwie nie
mamy sie gdzie kochać...!
Zdecydowalismy sie na sex juz 3 miesiace temu, a wlasciwie od tego czasu
moze pare razy- na placach moge policzyc-udało nam sie zblizyc...Nawet na
wyjezdzie sylwestrowym na 4 dni nie mielismy okazji za bardzo bo bylismy z
inymi ludzmi w pokoju...
Problem polega na tym ze u mnie w domu zawsze ktos jest...mama nie pracuje a
jak gdzies wychodzi to do sklepu...u niego w domu tez zawsze ktos jest, a
kiedy nie ma to w takich porach kiedy my w szkole jestesmy, albo kiedy nie
mozemy bo mamy inne zajecia...
mieszkamy daleko od siebie -15 km i w gre nie wchodzi cos takiego jak "mama
poszla do sklepu przyjdz do mnie...", bo dojazd zajmuje mi do niego 1 godz .
On przyjezdza samochodem w 20 min ale pod wieczor, kiedy go moze wziac a u
mnie wtedy jest cala familiada...
No i moje pytanie brzmi, czy ktos spotkal sie z rownie glupia sytuacja???No
i jak sobie z tym mozna radzic?

p.s.pisze na te grupe bo mi pl.soc.sex nie dziala

2. Data: 2003-01-11 18:09:56

Temat: Re: nienormalna sytuacja...
Od: "Piotr C." <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "becisko" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> On przyjezdza samochodem
No to jak możesz mówić, że "nie ma gdzie"? :-)

> p.s.pisze na te grupe bo mi pl.soc.sex nie dziala

ROTFL!!!

3. Data: 2003-01-11 18:28:31

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Jan 2003 18:58:21 +0100, becisko wrote:

> p.s.pisze na te grupe bo mi pl.soc.sex nie dziala

ROTFL:)
Poszło na prhn:):):) Może przejdzie.

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

4. Data: 2003-01-11 18:35:14

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

becisko wrote:

> p.s.pisze na te grupe bo mi pl.soc.sex nie dziala

a probowalas na pl.soc.seks? rzeczywiscie ROTFL :)

--
In God we trust, all others must present data
j...@m...pl

5. Data: 2003-01-11 19:26:36

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i moje pytanie brzmi, czy ktos spotkal sie z rownie glupia
sytuacja???No
> i jak sobie z tym mozna radzic?

ostatnio rzad w kinie?
przymierzalnia w sklepie?
latem lono przyrody?
samochod?
wynajecie pokoju w jakims motelu?

:)))

6. Data: 2003-01-11 19:28:52

Od: "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdecydowalismy sie na sex juz 3 miesiace temu, a

Nie mogliscie zdecydować się wiosną jakoś? ;)

>on przyjezdza samochodem

No to chyba... ee...
Zresztą ja się nie znam ;)

A nawiasem mówiąc to dlaczego ta sytuacja
nie jest normalna? Chyba raczej normalna właśnie?

--
Pozdrowienia
Mel.

7. Data: 2003-01-11 19:48:52

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A nawiasem mówiąc to dlaczego ta sytuacja
> nie jest normalna? Chyba raczej normalna właśnie?

no wlasnie - wszyscy kiedys przez to przeszli i po latach wspominaja z
rozrzewnieniem:)

8. Data: 2003-01-11 21:41:18

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 11 Jan 2003 19:28:31 +0100,Marek Bieniek
<m...@p...wytnij.onet.pl>, napisał/a:

> ROTFL:)
> Poszło na prhn:):):) Może przejdzie.

To nieładnie :-(
Jak już,to trzeba było przetransportować tego posta na
pl.soc.seks.moderowana.

--
Pozdrawiam;
Kaja

9. Data: 2003-01-11 22:57:16

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Jan 2003 22:41:18 +0100, Kaja wrote:

> To nieładnie :-(

Dlaczego nieładnie?...

> Jak już,to trzeba było przetransportować tego posta na
> pl.soc.seks.moderowana.

A to rzeczywiście by można, kłopot w tym, że nie wiem, czy pytający
znalazł by i tą grupę...

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

10. Data: 2003-01-11 23:42:40

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 11 Jan 2003 23:57:16 +0100,Marek Bieniek
<m...@p...wytnij.onet.pl>, napisał/a:

> Dlaczego nieładnie?...

Tak bez wiedzy i zgody autora postu?
Uważam,że to nieładnie.Każdy może się pomylić,czy strzelić jakąś głupotę.

> A to rzeczywiście by można, kłopot w tym, że nie wiem, czy pytający
> znalazł by i tą grupę...

Jak pytającemu bardzo zależy,to szukałby do skutku ;-)

--
Pozdrawiam;
Kaja

do ginekologow i kobiet z HPV
Chrystus leczył konopiami indyjskimi?
wymioty i bol brzucha
procedury w ratownictwie medycznym - szukam
Jaskra a sauna