nieprzyjemny zapach z ust - POMOCY

121. Data: 2007-02-05 09:54:24

Temat: Re: nieprzyjemny zapach z ust - POMOCY
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna N"
> Kiedy ja żadnych nerwów nie wkładam..
> Za to ciekawych rzeczy się dowiaduję..
> Na 99% panowie wkrótce wycofają się z dyskusji twierdząc, że mam za mało
> wiedzy, żeby z nimi dyskutować (ew. inna wymówka).
> Nadal czekam na odpowiedzi na moje pytania..

Gwiazdeczka też chciała mnie zamęczyć pytaniami. Opisałem się jak dziki i
wszystko było źle. Koniec. Nie napiszę do Was nic dopóki się nie nauczycie
że chłopa trzeba chwalić jak dziecko. A dodatkowo: "Radzę przeczytać
(książkę J. K.) bo tam jest znakomite i bezbłędne streszczenie cegieł z
fizjologii i patofizjologii". Mówimy oczywiście o starociach (które w swoim
czasie były znakomite). Historię też warto znać.
S*

122. Data: 2007-02-05 10:27:18

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu"

Tu Jurek najpierw napisał że nigdy a potem że jak białka jest za dużo to
też. Takie poprawki są chyba tu dopuszczalne.

> ..a wtrujące mu twierdzenie jakie prezentował Szczepan że odkładajacy się
> tłuszcz w tkance tłusczowej może pochodzić TYLKO od węglowodanów

> tłuszczowej.
>
> ...jest tylko potwierdzeniem tego nonsensu.

Do tego nie trzeba izotopów. Są cztery główne składniki pożywienia: alkohol,
białko, tłuszcz i węglowodany. Jak przechodzą przez układ to organizm
pobiera to co mu potrzeba na bieżące potrzeby. Jak jest nadwyżka to robi
zapasy wszystkiego z wyjątkiem alkoholu. Przy robieniu zapasów dtrzeba
zachować proporcje składników. Część nadwyżki musi pozostac niewykorzystana.
Idzie dalej i gnije. Nadwyżki sprawiają że człowiek tyje i że psuje
powietrze. Tłuszcz i sól przyśpieszją przechodzenie i organizm może nie
zdążyć pobrać nawet na bieżące potrzeby a co dopiero na zapas. Od zawsze
wiadomo że ze wszyskich diet odchudzających sprawdziły się tylko te
wysokotłuszczowe. Warto więc nie oszczedzać na soli i tłuszczu. A może nie?
Życie bez lewatyw i zawałów.to sama nuda.
S*

123. Data: 2007-02-05 16:11:48

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczepan Białek napisał:
> Są cztery główne składniki pożywienia: alkohol, białko, tłuszcz i
> węglowodany.

Świetne ujęcie, wszystko w temacie PT Optymalnych stało się jasne.
Dziękuję.

--
Krzysiek, EBP
Pieniądze tracisz - nic nie tracisz; zdrowie tracisz - coś tracisz; spokój

124. Data: 2007-02-05 17:13:40

Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:kfdjtgcvacfm.1oib2k0up903w.dlg@40tude.net...

> Świetne ujęcie, wszystko w temacie PT Optymalnych stało się jasne.
> Dziękuję.

Jesteś w błędzie. Optymalni nie piją (do 4g czystego alkoholu). Piją w LOW
CARB. To zachodnia dieta. Nie oglądasz filmów? Tam główny bohater żywi sie
głównie whiski.
S*

125. Data: 2007-02-05 17:50:53

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Justyna N"
>
> Sprawdziłem. Jeszcze nie umiesz czytać ze zrozunieniem. Villee ani tu ani
> tam gdzie omawia chemizm nie rozróżnia między skrobią roślinną gotowana a
> surową. Skobia zwirzęca (grzyby, drożdże, glony...) jest jadalna na
> surowo.

Skup się:
To co podałam to cytat odnoszący się do skrobi-glikogen jest pod spodem-co
oznacza, że to jego nie dotyczy. Gdyby było o skrobi zwierzęcej to by było
glikogen.
Ja nigdzie nie pisałam, że chodzi o skrobię surową (po ugotowaniu nie masz
już skrobi-taki hint).

> Kierst rozróżnia. "...surowa jest trudnostrawna. Większe ilosci podajemy
> ugotowane" Nie jest to precyzyjne. To może znaczyć że zbierany i jedzony
> na bieżąco ryż może uratować rozbitka (łatwiej znaleźć nasina zielone i
> kiłkujące - takie mają mało skrobii a więcej cukru).

Zapomniałeś o białku..

Ale do sushi (gdzie
> ryba i glony są surowe) trzeba go ugotować.
> Jak gotować. Chemia żywności (G. Janicek....) podaje że temp. 65C jest
> progowa. Bez objaśnień Dalej szukaj sama, albo zjedz placek ziemniaczny na
> surowo.

Aleś się uparł.
Po pierwsze ja nigdzie nie zalecam surowej skrobi.
Po drugie jeszcze raz zaznaczam: po ugotowaniu nie masz skrobi! (Jak nie
wierzysz to ugotuj ziemniaka i polej go płynem Lugola-jak Ci wyjdzie reakcja
to zjem własną czapkę).

> Villee pisze że nie wszyscy mają po równo amylazy (ewolucja w toku).

Gdzie? (Amylaza str. 155, 967, 970, 971 ani słowa o ewolucji czy różnej
ilości amylazy). Za to mamy, że "Wielocukry (polisacharydy), takie jak
skrobia czy glikogen, są ważnymi składnikami pokarmu człowieka i większości
zwierząt" (str 971).

--
c...@p...pl
gg 6451317

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

126. Data: 2007-02-05 17:53:57

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fizjologii i patofizjologii". Mówimy oczywiście o starociach (które w
> swoim czasie były znakomite). Historię też warto znać.

Jak odpowiadałeś tak jak mi to ja się nie dziwię..
Właściwie to bezbłędność tej książki to ja podważam-coś jak ze Świadkami
Jehowy-przesuniesz przecinek, wytniesz kawałek i już jest po Twojemu.

127. Data: 2007-02-05 17:59:17

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i że psuje powietrze. Tłuszcz i sól przyśpieszją przechodzenie i organizm
> może nie zdążyć pobrać nawet na bieżące potrzeby a co dopiero na zapas.

A oto co Jurek dopiero co napisał "tłuszcze są w 100% spalane w organizmie".
To nadwyżki w końcu są czy ich nie ma?

128. Data: 2007-02-05 18:01:43

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszystko było źle. Koniec. Nie napiszę do Was nic dopóki się nie nauczycie

O tak-wstrętna jestem, bo zamiast zachwycać się nad Waszą dietą i
"naukowymi" wywodami to się ciagle czepiam i zadaję kłopotliwe pytania..
Wiedziałam, że w końcu któryś focha strzeli..

129. Data: 2007-02-05 18:04:38

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swoje zapotrzebowanie określiłaś na 3000. Pewnie jest większe bo
> chudniesz.

Nie chudnę tylko nie tyję-widzisz różnicę?

130. Data: 2007-02-05 18:24:35

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna N" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Szczepan Białek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

A kto Ci powiedział, że masz 5 kg niedowagi? Człowiek ma "zapisaną"wprawdzie
w mózgu wagę należną, ale skąd Ty wiesz jaka ona jest?
My, optymalni wychodzimy z założenia, że zawsze ważymy wg wagi genetycznie
"zapisanej". Ale rozziew może być duży, podyktowany różnorodnością
osobniczą.
Pozdrawiam Jurek M.

czy to mozliwe???? HIV
wysokie CRP