nieprzytomnosc na zawolanie

1. Data: 2004-06-08 20:08:01

Temat: nieprzytomnosc na zawolanie
Od: "BaRMaN" <b...@s...info-no.spm> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

mam dosc nietypowe pytanie - czy jest akas sprawdzona metoda by na zawolanie
stracic przytomnosc ??
jakis chwyt ?

pzdr i oczekuje na odpowiedzi
BlaZeJP

2. Data: 2004-06-08 20:47:37

Temat: Re: nieprzytomnosc na zawolanie
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 8 Jun 2004 22:08:01 +0200, BaRMaN wrote:

> mam dosc nietypowe pytanie - czy jest akas sprawdzona metoda by na zawolanie
> stracic przytomnosc ??
> jakis chwyt ?

Skontaktuj się z Fredem i Georgem Wesleyami, którzy maja swój sklep na
Diagonal Alley w Londynie. Mają w ofercie fainting fancies.

m., w nastroju Harrowo Potterowym:)
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)

3. Data: 2004-06-09 10:09:49

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj BaRMaN,

Dnia 8 czerwca 2004 (22:08:01)
Na temat "nieprzytomnosc na zawolanie"
begin message:

> mam dosc nietypowe pytanie - czy jest akas sprawdzona metoda by na zawolanie
> stracic przytomnosc ??
> jakis chwyt ?

oczywiscie, jest taka "zabawa" :) - stajesz pod sciana, prostujesz sie z
calej sily, wydychasz powietrze najbardziej jak mozesz, druga osoba stajke
przed toba i podczas wydychania naciska cala sila na klatke piersiowa,
naciska tak przez kolejne 10 sekund od zakonczenia wydechu, po tych 10
sekundach mdlejesz i niech sie przygotuje ta osoba na Twoj upadek :) JEst to
sprawdzony sposob, dobrej zabawy :)

Posesjusz

Ajajaj...ospa wietrzna
jak dopilnowac