niepubliczna przychodnia

1. Data: 2004-08-30 10:38:17

Temat: niepubliczna przychodnia
Od: "Bursztynka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w niepublicznej przychodni zdrowia placi sie za wizyte u lekarza? Dodam
ze chodzi mi o Poradnie Ginekologiczna.

2. Data: 2004-08-30 10:42:39

Temat: Re: niepubliczna przychodnia
Od: "Uncle" <wojtek(anty_sp_am)@alexandria.cc> szukaj wiadomości tego autora

> Czy w niepublicznej przychodni zdrowia placi sie za wizyte u lekarza?
Dodam
> ze chodzi mi o Poradnie Ginekologiczna.

jeżeli mają kontrakt z NFZ to się nie płaci.
A jeżeli mają tylko taką nazwę w statucie i są
bez kontraktu to się płaci.
Dobrze jest zwrócić uwagę przy wejściu do przychodni, każdy kto ma kontrakt
z NFZ powinien
mieć białą tablicę z logo NFZ.

pozdro.
Wuj.

3. Data: 2004-08-30 11:03:37

Od: "Bursztynka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bez kontraktu to się płaci.
> Dobrze jest zwrócić uwagę przy wejściu do przychodni, każdy kto ma

Dzieki,
Maja napis NFZ i cos tam ze jakas umowa. Przynajmniej nie musze isc do
przychodni "zbiorowej" no i jedynej w miescie gdzie na wizyte zapisuje sie
pierwszego kazdego miesiaca i niewazne czy pasuje ci czy nie.

4. Data: 2004-08-30 11:05:41

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli jeszcze maja wolne wizyty platne przez NFZ - najczesciej jest na nie
dluga kolejka. Poza tym najczesciej oferuje sie wtedy platna wizyte, ktora
omija okres oczekiwania - cena zwykle znacznie nizsza niz w gabinetach
prywatnych.

Pozdrowienia,
Tomasz Markiewicz.

5. Data: 2004-08-30 11:14:53

Od: "Uncle" <wojtek(anty_sp_am)@alexandria.cc> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dluga kolejka. Poza tym najczesciej oferuje sie wtedy platna wizyte, ktora
> omija okres oczekiwania - cena zwykle znacznie nizsza niz w gabinetach

Zgadza się. Jest tylko jeden warunek: porada musi być
wykonana poza godzinami harmonogramu, który
świadczeniodawca ustalił z NFZ.

Pozdrawiam,
Wuj.

6. Data: 2004-08-30 11:15:49

Od: "Bursztynka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha, wiec tu siedzi zonk. Musze sie dowiedziec. A tak na zapas to ile moze
kosztowac taka szybsza platna wizyta? A ile w prywatnym gabinecie?

7. Data: 2004-08-30 11:25:49

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadza się. Jest tylko jeden warunek: porada musi być
> wykonana poza godzinami harmonogramu, który
> świadczeniodawca ustalił z NFZ.

Gdyby tak bylo - to wtedy przychodnia np - przyjmuje 8 - 11 w ramach limitu
NFZ ... ktory sie niestety szybko konczy. W godzinach 11 - 16 dluuuga
przerwa na kawe i po 16 - tej wizyty zaplacone.
Godziny orientacyjne - ale tak to niestety wyglada.

Pozdrawiam,
Tomasz Markiewicz

8. Data: 2004-08-30 11:29:48

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha, wiec tu siedzi zonk. Musze sie dowiedziec. A tak na zapas to ile moze
> kosztowac taka szybsza platna wizyta? A ile w prywatnym gabinecie?

Dokladnie to nie wiem... ale w jednym takim publicznym podobnym przybytku...
wizyta poza limitem kosztowala 12 zl.
A prywatnie 50 - 140 zaleznie od miejsca, tytulu naukowego i innych...

Pozdrawiam
Tomasz Markiewicz

9. Data: 2004-08-30 11:32:40

Od: "Bursztynka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm to juz wole jakby co po godzinach do niepublicznego przybytku

Dziekuje za szybka odpwowiedz

zatrzymac angine
mięczak
Mam 32 lata i miałem ospy .