nieromantyczni i niewyrozumiały

1. Data: 2001-11-29 12:12:07

Temat: nieromantyczni i niewyrozumiały
Od: "Tomfa" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem strasznie ;)). Ale coraz częściej obserwuje na grupie jakieś
wynużenia, "o mojej dziewczynie", o "moim chłopaku". Nie wiem jak wy, ale
mam wrażenie, że to nie jest salka terapeutyczna. Każdy ma problemy, każdy
chce sie pochwalić swoim uczuciem, i pożalic, że coś mu się nie udało. Ale
nie wszyscy to robią już nie wsominając o tym by robić to na forum
publicznym, i prosiłbym abyście [ to do tych, którzy nie mogą się opanować
przed zaśmiecaniem grupy ] przestali nas katować swoimi niepewnościami (np.
"bo ja mam 18 lat, i ona 19 i my się kochamy... czy to miłość?" - a kto to
ma wiedzieć?!!) Chcecei się pochwalić, że się zakochaliście, odkochaliście
alb czymś podobnym, to najlepej pogadać o tym z przyjacielem, a jesli nie
możecie tego zrobić, to polecam grupe
pl.sci.milosc_i_inne_problemy_ktore_nimi_tak_naprawd
e_nie_sa).

--
Pozdrówka
Tomfa | http://tomfas.republika.pl/ [ wszystko o WWW ]

1. Data: 2001-11-29 12:49:06

Temat: Re: nieromantyczni i niewyrozumiały
Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale nie wiem jaki masz problem?
Chcesz o tym porozmawiac?

Jesli jakis watek Cie nie interesuje to go nie czytasz
- proste jak budowa cepa.

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2001-11-29 12:50:45

Od: "schari" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomfa <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9u590o$asf$...@n...tpi.pl...
> [...]
> publicznym, i prosiłbym abyście [ to do tych, którzy nie mogą się opanować
> przed zaśmiecaniem grupy ] przestali nas katować swoimi niepewnościami

i ja bym prosil jeszcze o nie przyslyanie postow nt, brakujacych linkow do
prac magisterskich, problemow z depresjami, wahan odnosnie postepowania w
drazliwych, uczuciowych sprawach, filozofii psychologii ogolnej i
stosowanej, problemow z rodzicami / swoimi ex / rodzenstwem czy psami i
kotami.
w ogole to najlepiej slijcie puste kartki

ps; i topiki tez prosze skracac

;)
pozdrawiam
schari

1. Data: 2001-11-29 13:17:01

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "schari" :
<r...@w...pl> napisał w wiadomości news:9u5aq7$540$1@sunsite.icm.edu.pl...

> [...]
> kotami.
> w ogole to najlepiej slijcie puste kartki

:)))))) !
E.

1. Data: 2001-11-29 13:41:57

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomfa"

> Każdy ma problemy, każdy
> chce sie pochwalić swoim uczuciem, i pożalic, że coś mu się nie udało.

więc Ty tez??? co Cię powstrzymuje?...
aha! Twoim problemem jest to, ze nie masz problemu, którym chciałbys sie
pochwalic... a moze własnie to robisz!?

> [...]
opanować
> przed zaśmiecaniem grupy ] przestali nas katować swoimi niepewnościami

przepraszamy Was Tomfa !!!

i tęsknimy za Waszymi prawdziwymi problemami lub okołopsychologicznymi
refleksjami. Wy tez tworzycie 'jakosc' tej grupy.

Marsel

1. Data: 2001-11-29 13:46:29

Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]
=>
=> ps; i topiki tez prosze skracac

wlasnie moja sugestia tez by byla taka zeby pisac cos 'konkretnego', ja
srednio ze 2 godziny czytam i odpisuje psp a czytam tylko niektore watki,
zeby wogloe mozna sie bylo nad nimi sensownie zastanowic.....i dziwe sie jak
inni moge je wszystkie przeczytac, przeciez tyle tego jest i to wszystko
jest juz takie skrajnie tendencyjne, ze nawet nudne....a w wiekszosci
przypadkow te wszystki "rady" sa takie ze kazdy kto chwile samemu pomysli
dojdzie do autentycznych refleksji.

Mimir

1. Data: 2001-11-29 13:50:11

Od: "Tomfa" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| kotami.
| w ogole to najlepiej slijcie puste kartki

No to może najlepiej piszmy wszyscy o tym co ma taki związek z
sci.pschologia jak byleco.byle.psyche.

Byle dotyczylo to w jakikolwiek sposób psyche. A może o zatwardzeniach też
napiszecie? albo dla odmiany o rozwolenieniu... przecież to też zwiazane
jest z psyche, przecież w zdrowym ciele zdrowy duch, jesli wiec mamy
problemy w WC, to zapraszam na grupę również...

Jestem po prostu za tym, by nie robić z tej grupy jakiegoś telefonu
zaufania, szczególnie jeśli dotyczy to tak śmiesznych, ODWIECZNIE
NIEROZWIĄZYWALNYCH problemów jak miłość itd. Równie dobrze można pogadać o
pogodzie, wpływ na rozwiązanie problemu, lub chociażby wprowadzenie do niego
nowych idei jest minimalny.

Tomfa.

1. Data: 2001-11-29 13:52:26

Od: "Tomfa" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Każdy ma problemy, każdy
|
| więc Ty tez??? co Cię powstrzymuje?...
| aha! Twoim problemem jest to, ze nie masz problemu, którym chciałbys sie
| pochwalic... a moze własnie to robisz!?

Głównie to, że to NTG :).

| opanować
|
| przepraszamy Was Tomfa !!!

Ja jestem jeden :] - Towarzyszu ;-]

Tomfa

1. Data: 2001-11-29 13:56:27

Od: "Tomfa" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| jest juz takie skrajnie tendencyjne, ze nawet nudne....a w wiekszosci
| przypadkow te wszystki "rady" sa takie ze kazdy kto chwile samemu pomysli

Otóż i właśnie. Poczuje "taki" skurcz w sercu, pomysli o swej blekitnookiej
bialoglowie i nim trochę pomysli, już wyładowuje swoje napiecie na grupie,
pisząc to co aktualnie czuje, i nie byloby w tym niczego złego, gdyby posty
te miały chociaż 1% oryginalności, a nie poruszały jedynie problemów znanych
nam wszystkim od tysiecy lat, omawianych mialiard razy, i
NIEROZWIAZYWALNYch.

PRZEPIS: zanim napiszesz na grupe, to oprócz FAQ warto pomysleć.

Tomfa

1. Data: 2001-11-29 14:04:21

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomfa"
<...>, lub chociażby wprowadzenie do niego
> nowych idei jest minimalny.

rozumiem Cię, tez mi wiele rzeczy nie odpowiada, nie tylko tu na grupoie,
ale w zyciu w ogole, ale nie jestem na tyle naiwny zeby liczyć na to, ze
narzekanie, czy wręcz przeganianie kijem problemów osób, które i tak nie
czytają psp, coś da. Zaproponuj moze jakiś lepszy sposób...

Marsel

Pianistka - film
NEW URL - Storm Project Leader was attacked by his partner in Greece
co o tym myslicie?
wiadomosc bez"Re"
DDA