nieśmiałość

1. Data: 2000-12-14 13:16:30

Temat: nieśmiałość
Od: "Joanna Migała" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Jestem studentka III-roku socjologii zaocznej na UMCS w Lublinie. Przygotowy
wuje się do napisania pracy licencjackiej. Moje zainteresowania badawcze to
nieśmiałość. Planuje przygotowac ankiete i przeprowadzic badania wsrod inter
nautow. Mam pytanie o literature - czy ktos moze polecic cos ciekawego i sen
sownego?Ostatnio kupilam ksiazke: Niesmialosc ,autor slawny psycholog: Zimba
rdo - niestety strasznie sie zawiodlam. Zastanawiam sie czy jest sens w tym
wypadku kupowac: Psychologie i zycie tegoz autora.
Czy jestesci gotowi wypelnic taka ankiete i czy jest zainteresowanie tego ty
pu tematem?

Prosze o wszelkie komentarze

Z gory dziekuje
Joanna Migała

1. Data: 2000-12-14 13:44:33

Od: Aleksander Nabagło <A...@u...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!

> Czy jestesci gotowi wypelnic taka ankiete i czy jest
> zainteresowanie tego ty
> pu tematem?
Coz, ma niesmialych to bym nie liczyl...
Rozeslij do wszystkich, brak odpowiedzi
zinterpretuj jako krancowa niesmialosc.

--
A.

1. Data: 2000-12-14 14:52:19

Temat: Re: nieśmiałość
Od: "Yrsa" <a...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja moge wypełnic ankiete ale raczej nie jestem niesmiala...Nie wiem czy
chodzi ci o wszystkich czy tylko o tych skrytych...? No wiec czekam na
odpowiedz...

YRSA

Użytkownik Joanna Migała <j...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:91agv1$au5$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2000-12-15 09:02:55

Od: "Joanna Migała" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle ze sie troche mylisz
Niesmiali sa egoistami - spotakalam sie z taka opinia i jesli zauwaza ze
ktos o nich pisze jest jakies zainteresowanie tym problemem beda aktywni bo
sama sobie z tym nie radza - to tak w szybkim uproszczeniu bo problem jest
powazny skomplikowany i o duzym zasiegu spolecznym:))
Dzieki za wskazowki tez mozna to i tak zrobic:)))
Użytkownik Aleksander Nabagło <A...@u...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:D1141E6113B7D411BF6000105A9F9C29FFFE8D@HADES

1. Data: 2000-12-15 09:04:38

Od: "Joanna Migała" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuja mnie niesmiali, samotnicy ktorzy kryja sie ze swoim problemem w
domu przed monitorem tworzac swoj wlasny swiat bojac sie kontaktow face to
face
A ty dlaczego zagladasz na grupy dyskusyjne???]
Pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie
Użytkownik Yrsa <a...@j...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91apb4$3m1$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2000-12-15 17:54:17

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Migała" <j...@i...pl> wrote in message
> Mysle ze sie troche mylisz
> Niesmiali sa egoistami - spotakalam sie z taka opinia

Niesmiali sa egoistami? To znaczy, jesli ktos jest niesmialy, to swiadczy,
ze jest egoista?
Na czym ta "opinja"sie opiera, jesli mozna wiedziec?

jakub

1. Data: 2000-12-15 18:07:51

Od: "_MrG_" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ja się zgłaszam na ochotnika z chęcią odpowiem na kilka pytań. I jestem
również nieśmiały.

Pozdra

Cyprian(MrG) Białkowski
Szczecin, Poland
c...@p...onet.pl
ICQ, UIN #77497046

1. Data: 2000-12-15 18:58:47

Temat: Odp: nieśmiałość
Od: "Marek" <h...@b...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sama sobie z tym nie radza - to tak w szybkim uproszczeniu bo problem jest
> powazny skomplikowany i o duzym zasiegu spolecznym:))
Czy mozna tak upraszczac? Np. mam znajomego - duzy egoista. Przed kilku laty
byl niesmialy. Bardzo milczacy. Od okolo roku wrecz przeciwnie - duzo mowi i
mowi z pewnoscia siebie i... dalej zachowuje sie jak duzy egoista...
Wydaje mi sie, ze nie mozna upraszczac relacji "niesmialy - egoista"
Pozdrawiam
Marek

1. Data: 2000-12-15 22:49:15

Od: "Agnieszka Kacprzyk" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yrsa" <a...@j...com.pl> napisał w wiadomości
> Ja moge wypełnic ankiete ale raczej nie jestem niesmiala...Nie wiem czy
> chodzi ci o wszystkich czy tylko o tych skrytych...? No wiec czekam na
> odpowiedz...
>
> YRSA

Ja również mogę wypełnić taką ankietę. Chociaż nie wiem czy jestem
nieśmiała. To chyba zależy od okoliczności.

Pozdrawiam,
Aga.

1. Data: 2000-12-15 22:56:53

Od: "Agnieszka Kacprzyk" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> face
> A ty dlaczego zagladasz na grupy dyskusyjne???]

Jeśli chodzi np. o mnie to myślę, że nie ma to nic wspólnego z
nieśmiałością, raczej z chęcią podzielenia się z innymi swoim zdaniem jak
również z dowiedzeniem się co na dany temat myślą pozostali członkowie
grupy.
Dzięki tym wszystkim, którzy zabierają głos nawet jesli nie włączają się do
dyskusji.

Aga

Re: humanista a nauki ścisłe
Re: Mam problem z dziewczynom.
Vicky Bonus i "Czy Diabeł..." bla,,, bla...
Gdzies tak...
Re: podswiadome malowanie