niespodzianka dla Warszawianek ;)

1. Data: 2005-05-31 20:10:15

Temat: niespodzianka dla Warszawianek ;)
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Żeby było niespodziewanie
*
**
***
****
*****
******Mamy knajpę na spotkania!!!******

A żeby było bardziej niespodziewanie:
knajpa ma wszystko, czego nam potrzeba:
- oddzielną, jasną salkę z oknem i przestawialnymi stolikami (sami
powiedzieli, że można przestawiać :) )
- można zarezerwować wcześniej- musimy tylko się umówić i zadzwonić, że
będziemy i mniej więcej ile nas będzie, nie każą sobie zapłacić ( w
każdym razie nie powiedzieli nic na ten temat)
- obsługa nie ma nic przeciwko sztuce niekoniecznie ludowej i pokazom
naszej działalności ;) ( i nie powiedzą, że to kurs szycia i koło
gospodyń ;) )
- jest kawka i desery i chyba jeszcze coś
- dobry dojazd

i- uwaga uwaga-
twierdzą, że nawet mogą nam zorganizować wystawę, jak się nam zamarzy :)
(sprawiali wrażenie, że już nas lubią, bo jest nas sporo i chcemy więcej
niż raz ;) )

Do rzeczy:
Knajpa się nazywa Motto Cafe, jest na Ordynackiej 10/12 (tak, tak, to
tylko kawałek dalej niż Brama), wygląda na dość nową, niezapchaną i
wydaje się przyjazna. Wystrój raczej nowoczesny i nie za wspaniały, ale
nie o to chodzi. Co do jedzenia- nie wiem, nie jadłam, chociaż chyba
całkiem fatalne nie jest, ktoś tam w środku był ;) Papierosów nie było
czuć. W googlach opinie sa od zachwytów do totalnego zera, więc nie
sugeruję się, proponuję sprawdzić :)
W każdym razie obsługa nie ma nic przeciw atrakcjom związanym z naszą
obecnością, a to chyba najważniejsze ;)

Jednym słowem pozostaje nam umówić się na spotkanie ;)

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

2. Data: 2005-06-01 04:57:38

Temat: Re: niespodzianka dla Warszawianek ;)
Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julka napisał:
> Jednym słowem pozostaje nam umówić się na spotkanie ;)
>
> Pozdrawiam
> Julita

Mam nadzieje, ze jesli tylko nie bedzie to 13-15.06 (pracowy deadline)
to mi sie wreszcie uda przyjsc

Pozdrawiam
sekutnica

3. Data: 2005-06-01 06:32:44

Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka napisał(a):

> Witam,
> Żeby było niespodziewanie
> *
> **
> ***
> ****
> *****
> ******Mamy knajpę na spotkania!!!******

Bardzo dobra nowina, i jestem za stestowaniem knajpy :)

Co powiecie na 8 czerwca, sroda?

pzdr
yenn

--
wyrzuc to co zbedne jest

4. Data: 2005-06-01 09:29:12

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka wrote:

> Bardzo dobra nowina, i jestem za stestowaniem knajpy :)
>
> Co powiecie na 8 czerwca, sroda?

Pasuje, ale będę w okolicach 18.00 :)
Pozdrawiam
Julita

5. Data: 2005-06-01 11:28:51

Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka napisał(a):

> Pasuje, ale będę w okolicach 18.00 :)
> Pozdrawiam
> Julita

pasuje - ktos jeszcze?

pzdr
yenn

--
wyrzuc to co zbedne jest

6. Data: 2005-06-01 12:14:55

Od: "OLUSIA" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka <s...@t...pl> napisał(a):

Witam! Cudnie! Cudnie!
Co przynieść na pierwsze moje spotkanie w Robótkowym Gronie?
Podpowiedzcie mi, proszę pięknie.
I o której to będzie?
Olusia

7. Data: 2005-06-01 12:31:45

Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

OLUSIA napisał(a):

> Witam! Cudnie! Cudnie!
> Co przynieść na pierwsze moje spotkanie w Robótkowym Gronie?
> Podpowiedzcie mi, proszę pięknie.
> I o której to będzie?
> Olusia

Zabierz siebie i swoje robotki ;)

Spotkanie pewnie bedzie w okolicach 17.30 ale jeszcze sie nie domowily
szczegoly :)

pzdr
yenn

--
wyrzuc to co zbedne jest

8. Data: 2005-06-01 15:39:22

Od: "Dziunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zwykle będę tylko ze tym razem chyba z córką:)
Dziunia

9. Data: 2005-06-01 19:00:54

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli rozumiem, że ustalone. Środa, 8 czerwca, od mniej więcej 17.30.
Trochę się spóźnię, bo mam szkolenie, ale postaram się spóźnić nie za
bardzo.
W wolnej chwili zeskanuję mapkę i umieszczę na stronie, żebyście
wiedziały, gdzie to dokładnie jest.

Bardzo poproszę o pochwalenie się, kto jeszcze przyjdzie, chciałabym
zadzwonić wcześniej do knajpy i się umówić, zebyśmy nie musiały
wypraszać z salki jakiejś zakochanej pary ;) Wypadałoby powiedzieć
obsłudze, ile nas mniej więcej będzie (tzn. 5 czy 15 ;) )

tak jak już wcześniej pisałam- doznań smakowych nie gwarantuję, za to
święty spokój i owszem ;)

Pozdrawiam
Julita

10. Data: 2005-06-01 19:22:45