niespodziewanie wybuchła wojna

81. Data: 2008-09-25 21:44:15

Temat: Re: niespodziewanie wybuch?a wojna
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 21:40:40 +0000 (UTC), Yyy napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl> wrote in

> no wiec wlasnie sama widzisz, ze posiadanie broni nic Ci nie pomoze w
> kwestiach Twojego bezpieczenstwa

Nie umrę bezbronna.
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

82. Data: 2008-09-25 21:52:32

Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote in

> Nie umrę bezbronna.

no chyba, ze tylko po to by strzelic sobie w leb
kiedy zagonia cie w kozi rog

--
Y?

83. Data: 2008-09-25 21:53:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 25 Sep 2008 21:52:32 +0000 (UTC), Yyy napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl> wrote in

> no chyba, ze tylko po to by strzelic sobie w leb
> kiedy zagonia cie w kozi rog

Nie. Zdążę może komuś odstrzelić OO.

84. Data: 2008-09-26 06:46:24

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.09.2008 Yyy <y...@m...o2.pl> napisał/a:

> no chyba, ze tylko po to by strzelic sobie w leb
> kiedy zagonia cie w kozi rog

Posiadanie broni ma pomóc w chwili zagrożenia. A nie po fakcie. Policja
działa po fakcie.
--
Relpp

85. Data: 2008-09-26 11:46:50

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Yyy" <y...@m...o2.pl> wrote in message

> bo widzisz - oni KOCHAJA bron!
> a ty? czy naprawde chcesz stworzyc spoleczenstwo gdzie zywkly czlowiek
> np.
> chirurg czy pianista - zeby PRZETRWAC to MUSZA codziennie chodzic na
> intensywne zajecia NA POLIGONIE ???????????????

Ale ja nie chce "tworzyc spoleczenstwa w ktorym ...",
ja chce zeby jesli pianista chce miec bron, zeby mógl ja miec
i cwiczyc ja na strzenicy.
Tak samo jak przestepca czy dres.
Dlaczego uczciwy czlowiek ma miec gorzej?
I byc szykanowanym za uczciwosc? (bo taki nie kupi broni jak nie wolno).

Duch

86. Data: 2008-09-26 11:56:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Sep 2008 13:46:50 +0200, Duch napisał(a):

> [...]
> Dlaczego uczciwy czlowiek ma miec gorzej?
> I byc szykanowanym za uczciwosc? (bo taki nie kupi broni jak nie wolno).

Howgh.

87. Data: 2008-09-26 13:01:38

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message
> [...]
> Dlaczego uczciwy czlowiek ma miec gorzej?
> I byc szykanowanym za uczciwosc? (bo taki nie kupi broni jak nie wolno).

Rzeźbienie w GWnie. Obywatel nie może miec broni, bo prowokacje niosłyby dla
agentów ryzyko śmierci. Albo tak jak u mnie - przyszli sqrwiele - wizytanci
na działkę i opryskali mi brzoskwinie i w tym roku we troje podzielismy
jedną (i do tego pierwszą) brzoskwinię, a byłby koszyk, albo ci sami
załtwili mi paliwo i traktory w garażu. Cz stałoby się tak, gdyby wiedzieli,
że mogę wygarnąć z rury przez okno?

"Prawo" chroni ss-manów - czarną rękę rządzących. A ta ręka pieści,
konserwuje i strzyże mafie i gangi - bo skąd kasa na dobre samochody?

88. Data: 2008-09-27 14:54:23

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

On 2008-09-25, Yyy <y...@m...o2.pl> wrote:

> ale te male wiatrowki nie maja takiej mocy

O czym my w ogóle rozmawiamy... Ja w podstawówce jako pomysłowe dziecko
w nudne popołudnie zrobiłem z jednej rórki aluminiowej i czterech desek
broń która wystrzeliwała śruby M8 o długości 2cm tak że jak strzeliłeś
z 15 metrów w drzewo to cała śruba w nim znikała.
--
Relpp

"Wierzacy w Boga" zwiekszaja moralnosc ale eliminuja postep, z kolei "ateisci" wnosza postep ale niszcza moralnosc - co wiec Bog uczyni z ludzmi (JP)
Kolejna manipulacja skorumpowanych politycznie mediów :)
Nowa świadomość
Anway / Network 21
U prapoczatku czasów