nietypowe

1. Data: 2002-03-13 14:34:21

Temat: nietypowe
Od: "justyna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś mi może polecić jakąś stronę internetową gdzie jest typowa do
szkoły recenzja z filmu władca pierścieni (lub jakieś gazety..itp.)

1. Data: 2002-03-13 16:28:53

Temat: Re: nietypowe
Od: m...@p...onet.pl (Kuba_moral) szukaj wiadomości tego autora

justyna zaszczycił(a) mnie tymi oto słowami:

>czy ktoś mi może polecić jakąś stronę internetową gdzie jest typowa do
>szkoły recenzja z filmu władca pierścieni (lub jakieś gazety..itp.)

www.pracujsama.to.na.dobre.wychodzi.pl

sorki - a tak serio, to moze wpisz w przegladare, albo na www.sciaga.pl

pozdr-kubi

--
Nikt nie oczekuje od drogowskazów,
by kroczyły drogą, którą same wskazują.

Max Scheler

1. Data: 2002-03-13 21:06:03

Od: "Lepton" <l...@p...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuba_moral" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> sorki - a tak serio, to moze wpisz w przegladare, albo na www.sciaga.pl

albo szukaj na takich stronach gdzie są opisy, recenzje filmów, jak
film.onet.pl czy www.filmweb.pl

Lepton.

1. Data: 2002-03-14 10:13:21

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

justyna wrote:

> czy ktoś mi może polecić jakąś stronę internetową gdzie jest typowa do
> szkoły recenzja z filmu władca pierścieni (lub jakieś gazety..itp.)

lub zadaj to pytanie na wlasciwej liscie
pl.rec.film

Mich

czerwienienie się podczas rozmowy z dziewczyną
KULTURA
Ksiażka - szukam [KRAKÓW]
Ag na prośbę j.smith'a
nowe artykuly o zespole Aspergera