nieużytki do użytku

61. Data: 2001-12-13 20:02:20

Temat: RE: nieużytki do użytku
Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

[mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Iwona Sapijaszko

chyba nie, wg. Słownika Języka Polskiego PWN
jest winorośl rodz. żeńskiego
lm.winorośle :-(((

pozdrawiam
Iwona

Ja korzystam ze slownika poprawnej zmodyfikowanej polszczyzny :-))
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

62. Data: 2001-12-13 20:20:21

Od: Iwona Sapijaszko <i...@w...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to ma zwiazek z tematem postu "nieuzytki do uzytku"
> pozdrawiam,nieuswiadomiony Boguslaw

Bogusiu, że tak powiem zuchwale, toż Jerzy chce się trochę podroczyć bo
bez tego smutno mu i nieciekawe się żyje. Prawda Jerzyku?

pozdrawiam
Iwona

63. Data: 2001-12-13 20:23:20

Od: Iwona Sapijaszko <i...@w...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja korzystam ze slownika poprawnej zmodyfikowanej polszczyzny :-))
> Pozdrawiam.
> Boguslaw Radzimierski.

to myślę, że nie będziesz miał nic przeciwko jak swój też zmodyfikuję bo
mi się te winorośla bardziej podobają :))

również
Iwona

64. Data: 2001-12-13 20:48:07

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona Sapijaszko" <i...@w...top.pl> wrote in message

> to myślę, że nie będziesz miał nic przeciwko jak swój też zmodyfikuję bo
> mi się te winorośla bardziej podobają :))

To ja chyba wobec tego przejde na forme "winogron".
Tak w narodzie tez mowia. Widzialem kiedys ogloszenie
"Winogron mrozoodporny sprzedam". Oczywiscie jest
jeszcze pomarancz.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

65. Data: 2001-12-13 20:48:52

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bogusiu, że tak powiem zuchwale, toż Jerzy chce się trochę podroczyć bo
> bez tego smutno mu i nieciekawe się żyje. Prawda Jerzyku?
Cudna kobita jesteś, naprawdę, zdaje się, że znalazłem pokrewną duszę.
Szkoda, że juz przyżeczoną.
pozdrawiam Jerzy

66. Data: 2001-12-13 20:49:30

Od: Iwona Sapijaszko <i...@w...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cudna kobita jesteś, naprawdę, zdaje się, że znalazłem pokrewną duszę.
> Szkoda, że juz przyżeczoną.
ale przecież Ty też zdaje się, że jesteś przyżeczony :)

cudnie Cię pozdrawiam
Iwona

67. Data: 2001-12-13 20:56:45

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już wystosowałeś odpowiednią petycję do Komisji Języka Polskiego?
> Alez sie czepiacie :-)),traktujcie to jako SLANG (wym.slang ang.sleng)
moj
> i Janusza :-)
Wprawdzie "jaja" mam dwa ale uważam się za "jeden"! Skoro to ja się
czepiłem to po cóż mnie rozmnażasz? Chcesz mnie sklonować? ;-)))
Pozdrawiam, Jerzy

68. Data: 2001-12-13 21:02:50

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale przecież Ty też zdaje się, że jesteś przyżeczony :)
TRAFIONY, ZATOPIONY. Ale ponoć facetomo łatwiej, ...
Nie wierz w to i nie daj się im nabrać. To są Kumotry zatracone.
pozdrawiam Jerzy

69. Data: 2001-12-13 21:05:18

Od: Iwona Sapijaszko <i...@w...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja chyba wobec tego przejde na forme "winogron".
nie, nie, nie, winogron nie przejdzie, takie twarde słowo, nie

> Oczywiscie jest
> jeszcze pomarancz.
cytryn i ta banana :)

pozdrawiam
Iwona

70. Data: 2001-12-13 21:07:32

Od: "Wojciech P" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Sapijaszko" <i...@w...top.pl> napisał w wiadomości

> nie, nie, nie, winogron nie przejdzie, takie twarde słowo, nie

> cytryn i ta banana :)
>
> pozdrawiam
> Iwona

Dobry...
> patrzcie Panstwo, jak daleko odeszlismy od nieuzytkow... no ale skoro taka
wola rozmowcow. W Krakowie, gdzie mieszkam od 30 lat sie mowi tak:
pani mi da kilo tej pomaranczy, pol kilo truskawki i pol kilo a ta porzeczka
i wisnia na ile??? zatem pojedynczosc i mnogosc jak widac maja i takie
oblicze. Zreszta mowia tutaj jeszcze - porosze buleczke i watrobe (zamiast
bulke i watrobke) o tym, ze w Krakowie pijemy pol litry (ta litra) to chyba
wie kazdy. W sobote pojde na Kleparz (takie targowisko) i bede sie dopytywal
o WINOGRONO. Ciekawe na ile bedzie to winogrono?
U nas piekny snieg!!!

Wojtek Pa

świerkowy żywopłot
Pokłosie śpiewanek