Re: niezwalczone przedziorki i zmarnowana roza pnaca

1. Data: 2000-05-25 09:18:31

Temat: Re: niezwalczone przedziorki i zmarnowana roza pnaca
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

>Zwalczanie przędziorków trzeba powtarzać, co parę dni wykluwają się nowe z
>jajeczek. Spróbuj też pryskania róży wodą (czystą) codziennie, szczególnie
>liście od spodu. Jakich środków używałaś? (na przędziorki niezły jest
>Talstar i Karate).
>
>Pozdrawiam, Basia.

A decis na co jest dobry?
Juras

2. Data: 2000-05-25 09:26:05

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Kozlowski <j...@e...opi.org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:004a01bfc629$a7aaa340$1...@J...op
i.org.pl...

> A decis na co jest dobry?

Naprawdę musisz zadawać takie niedyskretne pytania?
Na pewno na mszyce i prawie na pewno nie na mączliki.
A więcej nie pamiętam - nie używam na codzień, a przędziory u mnie w domu to
niestety codzienny zgryz.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2000-05-25 09:31:26

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Niestety na wszystko. na biedronki i pszczoly tez...:-((
D.

4. Data: 2000-05-25 09:47:09

Od: "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A decis na co jest dobry?
> Juras
Na wciornastki
Andrzej

Re: Znowu wirus
Znowu wirus
niezwalczone przedziorki i zmarnowana roza pnaca
Re: Rozne takie tam....
Re: kosiarka