nigdy nie zrozumiesz kobiet

1. Data: 2003-01-08 07:46:21

Temat: nigdy nie zrozumiesz kobiet
Od: "Sweet Meat" <d...@a...mail> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chcialem sie zapytac kobiet na tym forum,
Gdy jestescie z facetem i idziecie z nim na np. na impreze i przypadkiem
spodoba wam sie jeden osobnik to czego slinicie sie do niego ? przeciez
macie swojego faceta.

Moze to sie wydawac dziwne, ale chce sie przekonac jakie beda odpowiedz.

A panow prosze tez o wypowiedz co o takim traktowaniu sadza (sadziliby gdyby
zostali tak potraktowani)

Zycze milego dnia.

1. Data: 2003-01-08 07:50:07

Temat: Re: nigdy nie zrozumiesz kobiet
Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Sweet Meat> wylosował takie:

> A panow prosze tez o wypowiedz

masz samice a nie kobiete.

--
komu w drogę
temu pomogę

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-01-08 07:51:49

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <Sweet Meat> wylosował takie:

> A panow prosze tez o wypowiedz

masz samice a nie kobiete.
jesli to o tobie ;-)

--
komu w drogę
temu pomogę

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-01-08 08:16:44

Od: "Ali" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sweet Meat" <d...@a...mail> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Chcialem sie zapytac kobiet na tym forum,
> Gdy jestescie z facetem i idziecie z nim na np. na impreze i przypadkiem
> spodoba wam sie jeden osobnik to czego slinicie sie do niego ?

Tak, a za nami idzie organizator imprezy i wyciera podłogę po tym naszym
ślinotoku ;)
Zmień kobietę. Może będzie po problemie ;))

Ali

1. Data: 2003-01-08 08:22:08

Od: "jk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdy jestescie z facetem i idziecie z nim na np. na impreze i przypadkiem
> spodoba wam sie jeden osobnik to czego slinicie sie do niego ? przeciez

Pewnie zaraz dostanę po głowie, bo przykład (poniekąd celowo)
kontrowersyjny.

A czemu jadąc swoim maluchem, ślinisz się na widok przejeżdżającego Ferrari
;-)

jk

1. Data: 2003-01-08 08:45:14

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Gdy jestescie z facetem i idziecie z nim na np. na impreze i przypadkiem
> spodoba wam sie jeden osobnik to czego slinicie sie do niego ?
moja odpowiedz brzmi zdecydowanie NIE. należe do tych kobiet które
wykazują sei na tyle duża inteligencją, która podpowiada im ze facet
który akurat jest przystojny i wydaje sie od 3 raptem godzin mily,
sympatyczny, szarmancki wcale nie jest lepszy od własnego i nei warto
sobie nim głowy zawracać. Zwróciła bym uwage na innego faceta dopiero po
kilku dobrych tygodniach znajomości na zasadzie kumpel - kumpelka bez
wzajemnych adoracji, ale musiałby być naprawde o niebo lepszy pod
wieloma względami... nie spotkałam jak do tej pory faceta choćby o włos
lepszego w czymkolwiek od mojego aktualnego partnera.

> macie swojego faceta.
dokadnie...nie wszystko złoto co się świeci...:)

--
pozdrowionka, ula.p
gg 1756591

1. Data: 2003-01-08 09:38:41

Od: "kocica" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-08 10:28:33

Od: Ynco <Y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Jan 2003 08:46:21 +0100, "Sweet Meat" <d...@a...mail>
napisał(a):

> [...]
>Gdy jestescie z facetem i idziecie z nim na np. na impreze i przypadkiem
>spodoba wam sie jeden osobnik to czego slinicie sie do niego ? przeciez

Tak milo sie sklada ze bylem na imprezce (Sylwek) i Kobietka Moja
pokazala mi faceta ktory Jej sie podoba- podoba to nie znaczy ze sie
slini na jego widok, choc to ze stwierdzila iz jest niezlym
przystojaniacha troszeczke mnie wkurzylo, ale gdy dodala- nie taki jak
ty :)))))))))))) Dla mnie to jest normalne- wiadomo nam tez sie
podobaja inne kobiety, ale co z tego przeciez mamy juz Ta Jedyna, wiec
pozostaje tylko oko nacieszyc- nie szata zdobi czlowieka. Ale fakt
jest faktem kazdy osobnik bedzie zwracal uwage na odmienna plec nawet
wtedy gdy ma juz kogos.

>Moze to sie wydawac dziwne, ale chce sie przekonac jakie beda odpowiedz.
>
>A panow prosze tez o wypowiedz co o takim traktowaniu sadza (sadziliby gdyby
>zostali tak potraktowani)

Denerwowalbym sie <=> (wtedy i tylko wtedy gdy) probowala by go
kokietowac, zagadywac, a co najgorsza umawiac sie z nim. Wtedy to juz
nie wiem co bym zrobil.

P.S. Tak szczerze mowiac to i mnie sie podobaja inne, mowie to nawet
swojemu Szczesciu, za co dostaje po uszach :))))))))) ale wie ze jest
tylko Ona i lekuchno mnie szczypie :)))))))))))

>Zycze milego dnia.

Tobie rowniez milego dnia :))))))))))))

1. Data: 2003-01-08 10:29:05

Od: m...@p...info (Lipinska Miroslawa) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdy jestescie z facetem i idziecie z nim na np. na impreze i przypadkiem
> spodoba wam sie jeden osobnik to czego slinicie sie do niego ? przeciez

Określenie zachowania jako "ślinienie" brzmi histerycznie, ale jeśli się to
zdarzyło to może dlatego, że kobiety bywają wzrokowcami tak jak męzczyźni.
Schemat mówi, że to mężczyźni reagują głównie na urodę, ale wcale nie musi
tak być. Jeśli po tym "ślinieniu" nie ma dalszych konsekwencji w postaci
zdrady, czy randki z tym drugim, to nie warto histeryzować, bo ujawnianie
swoich kompleksów to pokazywanie swoich śmieszności i słabości. Wtedy taka
panienka dopiero może sie zastanowić czy warto pakować się w związek z
facetem widzącym pępek świata w sobie i nie wytrzymującym psychicznie
ewentualnej konkurencji.
Niedawno był film o kobietach w Pakistanie: tam mąż wyłupił oczy żonie, żeby
nie patrzyła na innych i obciął uszy, żeby nie słuchała innych. Do tego może
dojść pranoja zazdrości
I jeszcze jedno: być z facetem, to nie znaczy " mieć faceta". Poczucie
własności wobec partnera jest nie fair wobec niego.
-mirkal

1. Data: 2003-01-08 10:31:28

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Gdy jestescie z facetem i idziecie z nim na np. na impreze i przypadkiem
> spodoba wam sie jeden osobnik to czego slinicie sie do niego ? przeciez
> macie swojego faceta.

Zdecydowanie się nie ślinię. A własny facet to w końcu nie przeszkoda, by móc
sobie z kimś pogadać, zwłaszcza jeśli z tym kimś się miło rozmawia. No chyba że
ten własny facet jest zabójczo zazdrosny lub prosi ładnie, żebym z tym kimś nie
gadała,bo czuje się zagrożony lub też...
Ech, tyle gdybania, nie myśl sobie jednak, że to skomplikowane, wręcz
przeciwnie - kobiety da sie zrozumieć :D

kohol

Psycholog Bielsko-Biala
czy gra w szachy jest dobra dla psychiki ?
koniec sschizofrefiji
ntg czy krasnale istnieja ?
zycie ?