Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

1. Data: 2019-04-10 09:12:16

Temat: Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://naszeblogi.pl/38807-lech-walesa-czyli-najwie
ksze-klamstwo-sierpniowej-rewolucji?fbclid=IwAR0w82x
ThNdioU_3GS-TKTeHuTkuE8knEpKH3EY9l-6GasTq3Jixc5FllXc

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-04-10 11:35:56

Temat: Re: Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.04.2019 o 08:12, XL pisze:

Możesz rozszerzyć - jakie kłamstwo i na czym ono polegało?

3. Data: 2019-04-10 18:24:43

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 kwietnia 2019 09:12:18 UTC+2 użytkownik XL napisał:
> https://naszeblogi.pl/38807-lech-walesa-czyli-najwie
ksze-klamstwo-sierpniowej-rewolucji?fbclid=IwAR0w82x
ThNdioU_3GS-TKTeHuTkuE8knEpKH3EY9l-6GasTq3Jixc5FllXc

Miał szczęście że nie POleciał do Smoleńska...

4. Data: 2019-04-10 18:56:49

Temat: Re: niowych dni.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:
> W dniu 10.04.2019 o 08:12, XL pisze:
>>

> Możesz rozszerzyć - jakie kłamstwo i na czym ono polegało?

Ja - mogę tylko zawęzić. Czytaj w linku.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2019-04-10 22:36:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-10 18:24, m...@g...com wrote:
ksze-klamstwo-sierpniowej-rewolucji?fbclid=IwAR0w82x
ThNdioU_3GS-TKTeHuTkuE8knEpKH3EY9l-6GasTq3Jixc5FllXc

> Miał szczęście że nie POleciał do Smoleńska...

7 kwietnia z Donkiem był, jako gość specjalny.

https://acontrario.neon24.pl/post/4050,sklad-delegac
ji-rzadowej-z-7-kwietnia

6. Data: 2019-04-10 22:39:31

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-10 09:12, XL wrote:
> https://naszeblogi.pl/38807-lech-walesa-czyli-najwie
ksze-klamstwo-sierpniowej-rewolucji?fbclid=IwAR0w82x
ThNdioU_3GS-TKTeHuTkuE8knEpKH3EY9l-6GasTq3Jixc5FllXc

Dodać należy, że całe te przemiany i oddanie połowy kontynentu, bez
jednego wystrzału, to ściema.

7. Data: 2019-04-10 23:25:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-04-10 o 09:12, XL pisze:
> https://naszeblogi.pl/38807-lech-walesa-czyli-najwie
ksze-klamstwo

Chorzy ludzie nakręcają chorych ludzi.
To smutne.
Jeszcze smutniejsze jest to, kto wam za to płaci.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2019-04-11 09:38:04

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.04.2019 o 17:56, XL pisze:

> Ja - mogę tylko zawęzić. Czytaj w linku.

Mam z jakimiś linkami znalezionymi w necie wdawać się w polemiki czy z
Tobą?

9. Data: 2019-04-12 12:07:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.04.2019 o 23:25, Kviat pisze:
ksze-klamstwo

> Chorzy ludzie nakręcają chorych ludzi.

Niektórzy chorzy, niektórzy opłaceni.

> To smutne.
> Jeszcze smutniejsze jest to, kto wam za to płaci.

Za tematy smoleńskie już przestali dawać premie.

Ewa

10. Data: 2019-04-13 00:17:41

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.04.19 um 12:07 schrieb FEniks:
ksze-klamstwo

> Niektórzy chorzy, niektórzy opłaceni.

> Za tematy smoleńskie już przestali dawać premie.
>
> Ewa

Temat ten poruszany jest i w innych grupach. Trollowanie ma zrodlo - tak
sadze - albo w roznych psychicznych defektach i problemach: samotnosc,
potrzeba uznania, dostrzezenia, sado-maso gdy masz przyjemnosc, ze komus
jakos chocby wirtualnie "dowalisz" wzglednie ciebie obrzuca blotem,
opluja (to zreszta tez jakas gratyfikacja!) albo w zaleznosci sluzbowej
(trollowanie jako zawod lub dorabianie do pensji, zasilku, emerytury).

Rozne sa aberracje, ludzie pisza cos sobie a muzom, bazgrza na scianach,
pisza anonimy, molestuja innych telefonicznie, donosza na sasiadow,
podkladaja trutki dla psow, kotow ... Mozna wiec dac wyraz swoim pasjom
wyjasnienia swiata, zwalczania wrogow, chwalenia wlasnych idoli itd.

A ci na sluzbie? Tutaj moje gratulacje dla "sponsorow"! Podczas gdy
media spolecznosciowe i rozne fora prasowe docieraja chocby teoretycznie
do wiekszej liczby odbiorcow (FB, instagram, twitter), ale grupy
dyskusyjne? Pare osob o raczej stalych pogladach, ktorych nawet armia
trolli raczej nie zmieni. Czasem starzy, ktorych zadna sila nie ruszy z
domu. Nie skloni do pojscia na wybory i glosowania na ich ideoli, nie
spowoduje pojscia na jakies manifestacje, podkladania bomb brzydkim
politykom, telefonowania do gazet, biur poselskich, ambasad, szkol, ze
podlozyli bedzie bumbum ...

Mnie osobiscie jakos zaden troll nie sklonil do zmiany planow
urlopowych, wyjazdu do konsulatu, by wyrobic paszport, zeby glosowac.
Pewnie jestem wyjatkiem?

Acha, zapomnialem pozdrowic z podrozy. Sorry.

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/40551123863/i
n/album-72157707892486984/
--
saluto
Silvio Balconetti

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"