Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

111. Data: 2019-05-05 14:16:13

Temat: Re: niowych dni.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-05 09:46, Trybun wrote:

> Jeszcze my, normalni Polacy, mamy czego im zazdrościć.

Mnie chodzi o to, co będzie jutro, pojutrze, albo za 50 lat.

112. Data: 2019-05-05 14:19:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-05 09:48, Trybun wrote:

> [...]
> częstotliwości radiowe oparte na zasadzie kto da więcej, a nie na
> gwarancjach jakości świadczonych usług? No i koniec końców okazuje się
> że to że w centrum Polski nie mam zasięgu internetu i TV zawdzięczam
> Brukseli... =-O To pewnie też dyrektywa Unii że lokalni bonzowie zamiast
> raz położyć nową nawierzchnię drogi i mieć spokój na długi czas
> wybierają coroczne przetargi na naprawę nawierzchni w wyniku której na
> drodze regularnie pojawia się facet z łopatą i który zasypuje dziury
> żużlem.., no tak, tylko że wtedy nie byłoby przepływu gotówki, cholerna

Jestem przekonany, że to są celowe działania.

Cały czas nie moge zrozumiec, jak Sanacja potrafiła w niespełna 10 lat
stworzyć taki potencjał gospodarczy, jaki wówczas powstał.

113. Data: 2019-05-05 23:45:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> Jasne.

> Proszę o choć jeden przykład na to.

No Ty sam.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

114. Data: 2019-05-06 15:00:44

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2019 o 13:47, Ilona pisze:

> Oczywiście.
> Było by to uczciwe, gdyby nie to, że cała operacja 'transformacja',
> prowadzona było od lat, przez specsłużby a on był tylko jednym z
> 'figurantów'.

To w sumie za co mamy, czy tam - możemy, go rozliczać? Za to że niby
sprzeniewierzył się roli szefa związku zawodowego czy za to że jako
prezydent Kraju to był zwykłym cieniasem?

115. Data: 2019-05-06 15:01:48

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2019 o 14:02, Ilona pisze:

> Bez urazy, ale co do pełnej miski, to mów za siebie.
>
> Chcesz powiedzieć, że tajne służby zajmują się same sobą?

Czyli masz inną propozycję, chętnie ja przeczytam co proponujesz zamiast
pełnej miski.

Nie, tajne służby niech czynią swoja powinność, czyli wszystko to do
czego zostały powołane i za co im płacimy, a więc niejawna ochrona
Państwa i Obywateli.

116. Data: 2019-05-06 15:02:33

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2019 o 23:45, XL pisze:

> No Ty sam.

A już się trochę obawiałem że czegoś nie wiem.. ;-)

117. Data: 2019-05-06 15:04:07

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2019 o 14:11, Ilona pisze:

> Własnie!
> Może to przez te specsłuzby ta dżuma?
>
> z cyklu arcydzieła sztuki: Jan Matejko 'Poseł Rejtan'
>
> https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/86/
Rejtan_at_Sejm_of_1773_by_Jan_Matejko%2C_1866.png

> ile tu się dzieje? każdy gest, każda mina, każde spojrzenie ma swoją
> wymowe.
>
> //i nie mów mnie, że ci którzy pozostają w cieniu zajmują sie sami sobą.

Raczej sponsoring zewnętrzny. Ani międzywojenna Polska ani współczesna
nie potrafią się się obronić przed tzw agentami wpływu kierowanymi z
zagranicy. Nie wiem czy zwróciłaś uwagę że gdy Polacy mocno psioczyli na
Leszka B to zagranica w pochwałach wznosiła go pod niebiosa. I to
najlepszy przykład na obcą agenturę a nie jakieś tam mityczne służby
które niby mają moce aby z Kraju zrobić pustynię i burdel dla obcych na
dodatek.

118. Data: 2019-05-06 15:04:37

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2019 o 14:16, Ilona pisze:

> Mnie chodzi o to, co będzie jutro, pojutrze, albo za 50 lat.

Tego nie wie nikt, tak więc lepiej sobie tym głowy nie zawracać.

119. Data: 2019-05-06 15:05:39

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2019 o 14:12, Ilona pisze:

> Masz jakiś pomysł, co należy zrobić, aby było inaczej?
>
> //pytam poważnie :-|

Nas początek w czasie wyborów wybierać ostatnie pozycje list wyborczych.
To jak na razie jedyny sposób aby pozbyć się z polityki tzw rezydentów,
którzy przez prawie trzydzieści lat pokazali że definitywnie nic nam
jako krajowi i narodowi nie mogą/nie chcą zaoferować.

120. Data: 2019-05-06 15:06:50

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2019 o 14:19, Ilona pisze:

> Jestem przekonany, że to są celowe działania.
>
> Cały czas nie moge zrozumiec, jak Sanacja potrafiła w niespełna 10 lat
> stworzyć taki potencjał gospodarczy, jaki wówczas powstał.

Celowe bądź z jakichś innych powodów, ale jest to autorska polityka
naszych wybrańców. Nie wierzę że to Unia nakazuje im przetargi na
intranet mobilny czy TV przeprowadzać wg zasady - "kto da więcej".

W tamtych czasach znalazł się jeden odpowiedni człowiek aby dać krajowi
"kopa w górę". Dzisiaj, w obowiązującym układzie nie ma żadnych szans
aby ktoś taki zaistniał.

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"