Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

21. Data: 2019-04-14 12:52:07

Temat: Re: Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> A popty rosnie, na te "parapsychologie".
> Coraz wiecej osób, nie tylko w Europie, zaczyna dostrzegać bezsens tego
> co do robią. Zaczynają rozumieć, że tzw. praca, która od lat wykonują,
> to w rzeczywistości terapia zajęciowa.

Ja tam mam prostsze wytlumaczenie. Wspolczesni nomadzi, a wiec
Brytyjczycy, Holendrzy, Niemcy, Skandynawowie itd., ktorzy na stale lub
na chlodna pore roku przenosza sie na poludnie (Kanary, Baleary, Madera,
Azory, Algarve, Andaluzje lub inne kontynenty) to czesto emeryci lub
osoby 50+ wiec czesciej w chwilach wolnych od plazowania, jedzenia i
spania potrzebuja masazy, jogi, ayurvedy wzglednie gimnastyki leczniczej.
Co prawda pojawilo sie u nas mnostwo roznych nowych pism o
pielgrzymowaniu, aniolach, Watykanie, emocjach, astrologii, psach,
kotach, kanarkach, prominentach, arystokratach, ale to chyba znaczy
tyle, ze ludzie maja wiecej wolnego czasu, troche pieniedzy, nie musza
spedzac polowy zycia w pracy na roli lub warsztacie, a reszty w kosciolach.
A jak nie siedzisz za kierownica, lecz jedziesz wygodnie ICE/IC lub
mniej wygodnie lecisz w swiat, to oprocz laptopa i smartphona, masz
czasem przed soba ekran lub ksiazke i gazete.
A propos, znalazlem statystyki dotyczace sprzedazy w ksiegarniach
dworcowych: najczesciej kupowane sa "Spiegel", "Bild", "SZ", §Zeit",
"Stern", "FAZ", ale 16 i 17 miejsce maja "Happinez" i "Psychologie
heute". Wsrod ksiazek na topie sa raczej thrillery.

W innych krajach tez "parapsychologia" ma zywot niszowy. I wszedzie na
szczycie "Becoming"!
Np. https://www.indiebound.org/indie-bestsellers
http://tinyurl.com/yykyn37q
--
saluto
Silvio Balconetti

22. Data: 2019-04-14 21:14:47

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-14 12:52, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> heute". Wsrod ksiazek na topie sa raczej thrillery.
>
> W innych krajach tez "parapsychologia" ma zywot niszowy. I wszedzie na

O tym właśnie mówie.
To tak gdzieś po 50-ce, zaczyna się to dostrzegac.

//zapomniałeś dopisać nowo_Ruskich, czy też celowo pominąłeś?
https://www.newsweek.pl/polska/nowy-polak-jak-nowy-r
uski/geppcz7

23. Data: 2019-04-15 22:06:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
ksze-klamstwo-sierpniowej-rewolucji?fbclid=IwAR0w82x
ThNdioU_3GS-TKTeHuTkuE8knEpKH3EY9l-6GasTq3Jixc5FllXc

> Miał szczęście że nie POleciał do Smoleńska...

Agent bezpieki do Smoleńska? Po co?
:-|

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

24. Data: 2019-04-15 22:07:58

Temat: Re: niowych dni=2e
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
ksze-klamstwo-sierpniowej-rewolucji?fbclid=IwAR0w82x
ThNdioU_3GS-TKTeHuTkuE8knEpKH3EY9l-6GasTq3Jixc5FllXc

> Dodać należy, że całe te przemiany i oddanie połowy kontynentu, bez
> jednego wystrzału, to ściema.

Kto ma mózg, to wie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

25. Data: 2019-04-15 22:09:24

Temat: Re: niowych dni.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> Mam z jakimiś linkami znalezionymi w necie wdawać się w polemiki czy z
> Tobą?

A co ja mam do tego? Z kolegami z pracy Bolka się konfrontuj.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

26. Data: 2019-04-15 22:11:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
ksze-klamstwo

> Niektórzy chorzy, niektórzy opłaceni.

> Za tematy smoleńskie już przestali dawać premie.

Współczuję, ale dla odmiany wstrzel się w strajki nauczycielskie może?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

27. Data: 2019-04-16 09:18:11

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.04.2019 o 22:09, XL pisze:

> A co ja mam do tego? Z kolegami z pracy Bolka się konfrontuj.

No właśnie, zdaje się nawet Wałęsy dobrze nie znasz, tymczasem jakoś tak
łatwo przychodzi ci dołączanie do stada wielce krytycznego wobec
pierwszego szefa "S". Tak że tym samym interesuje mnie tylko Twoje
podejście do sprawy a nie to kim tam był lub nie Wałęsa.

28. Data: 2019-04-16 20:59:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

!

29. Data: 2019-04-18 23:15:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> [...]
> pierwszego szefa "S". Tak że tym samym interesuje mnie tylko Twoje
> podejście do sprawy a nie to kim tam był lub nie Wałęsa.

Moje podejście jest oparte na relacjach bezpośrednich świadków -
pracownikow z tego samego zakładu, którzy twierdzą, kim był. Twoje
podejście zapewne opierasz na relacji Totalizatora o ,,wygranych" tego
indywiduum...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

30. Data: 2019-04-19 17:36:46

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.04.2019 o 23:15, XL pisze:

> [...]
> pracownikow z tego samego zakładu, którzy twierdzą, kim był. Twoje
> podejście zapewne opierasz na relacji Totalizatora o ,,wygranych" tego

No ale trzeba wziąć pod uwagę to że przez tych świadków może przemawiać
zwykła zawiść. Wcześniej nosili go na rękach i mieli za kolegę w niedoli
czy doli, później Lechu trafił na salony, a o starych druhach zapomniał
i stąd ta złość.

Ja Wałęsy nigdy nie miałem za świętego, ot mały człowieczyna którego
sytuacja od samego początku do dnia dzisiejszego przerosła. Ale aby
nazwać kogoś "zdrajcą" to trzeba mu to udowodnić. No i oczywiście mieć
jakieś argumenty na tą zdradę. Przypominam że "S" nigdy nie postulowała
o konieczność zmiany systemu politycznego.

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"