Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

301. Data: 2019-06-03 23:35:39

Temat: Re: niowych dni.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-02 14:23, Trybun wrote:

> Stawiam na stadność, bezmyślne, bezrefleksyjne naśladowanie
> przewodnika/animatora.

duża w tym rola cybernetyki społecznej, niestety.

302. Data: 2019-06-03 23:40:29

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-02 14:26, Trybun wrote:

> W dzisiejszym świecie to raczej utopia. Natomiast wybór swoich
> przedstawicieli do rządu - uczciwych ludzi nie powinien być problemem.
> Nie, nie z urodzenia mają być uczciwi i porządni, to my musimy stworzyć
> mechanizmy aby wybrańcy nie mieli wyboru - być uczciwym czy nie.

tu gość już od lat proponuje program nie do zdarcia!
https://www.youtube.com/watch?v=2YAY74wemXo

//i połączyć ten program z programem: 'karabin snajperski w każdej
rodzinie'.

303. Data: 2019-06-03 23:49:23

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-02 14:27, Trybun wrote:

> W sumie to wielki znak zapytania dlaczego Polska w 89r nie wybrała
> wolności i suwerenności..

A w jakim sensie miała wtedy wybór?

Procesy mutowania komuny, rozpoczęły się 1964 przewrotem gabinetowym na
Kremlu.

W 89, bylo już tyklo z górki.
https://www.ekspedyt.org/2017/02/15/o-tym-jak-rockef
eller-soros-i-jaruzelski-obalili-komune-w-polsce/?cn
-reloaded=1

304. Data: 2019-06-03 23:53:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-02 14:27, Trybun wrote:

> Raczej w ich pocie.

Coś mnie się wydaje, że zakończy sie to tak samo, jak zakończył się
handel czarnymi niewolnikami w XIX wieku.

305. Data: 2019-06-03 23:54:33

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-02 14:28, Trybun wrote:

> Chciałaś chyba powiedzieć że oddadzą to co ukradli innym?
>
> Właśnie o to chodzi. Nie ma właścicieli ziemi wody i powietrza i ich
> okolic. Są to dobra wspólne, a więc co robią te tabliczki z informacją o
> zakazie wstępu do np do lasu?

Może to ze względu na zagrożenie pożarem?

306. Data: 2019-06-03 23:58:21

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-02 14:29, Trybun wrote:

> Demokracja to świetna sprawa, problem że w naszym (i nie tylko naszym)
> wykonaniu jest to zwyczajnie wykoślawione pojecie. Nie może być tak że
> wielkim społeczeństwem rządzi i nim pomiata garstka uzurpatorskich
> dyktatorów a my mamy to nazywać demokracją.

Po to własnie 'wynaleziono' demokracje, aby garstka cwaniaków rządziła
większością.

307. Data: 2019-06-06 11:47:06

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2019 o 23:35, Ilona pisze:

> duża w tym rola cybernetyki społecznej, niestety.

Może więc hasło "schowaj babci dowód" aby bezmyślnie nie głosowała na
niegodziwców ma sens?

308. Data: 2019-06-06 11:48:12

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2019 o 23:40, Ilona pisze:

> tu gość już od lat proponuje program nie do zdarcia!
> https://www.youtube.com/watch?v=2YAY74wemXo
>
> //i połączyć ten program z programem: 'karabin snajperski w każdej
> rodzinie'.

E tam, odstrzał to chyba przesada,. Nie wiem co ten pan proponuje, ja
natomiast zacząłbym od wprowadzenia odpowiedzialności za to co robią
politycy. Nie, nie teoretyczne stawianie przed 'trybunałem stanu", czyli
kolesi wybieranych przez potencjalnych oskarżonych a przed prawdziwym
Trybunałem Ludowym, czyli organem powoływanym z normalnych ludzi na czas
trwania konkretnej sprawy.

309. Data: 2019-06-06 11:50:05

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2019 o 23:49, Ilona pisze:

> [...]
>
> W 89, bylo już tyklo z górki.
> https://www.ekspedyt.org/2017/02/15/o-tym-jak-rockef
eller-soros-i-jaruzelski-obalili-komune-w-polsce/?cn

No, oficjalnie mieliśmy wtedy 'białą kartę", czyli reset od którego
mogliśmy zaczynać wszystko od nowa. Pytanie tylko na ile prawdziwa jest
taka wersja? Na ile mocodawcy "S" byli bezinteresowni w jej wspieraniu?
Doświadczenie życiowe uczy że nie ma nic za darmo, a tu by miała być
taka anomalia w stylu możeta robić co chceta?

310. Data: 2019-06-06 11:53:06

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.06.2019 o 23:53, Ilona pisze:

> Coś mnie się wydaje, że zakończy sie to tak samo, jak zakończył się
> handel czarnymi niewolnikami w XIX wieku.

Zdaje się że do wszystkiego możemy dojść tylko drogą ewolucji. Próby
szybszych/gwałtowniejszych zmian zdają się takie procesy tylko spowalniać.

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"