Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

381. Data: 2019-06-13 23:16:55

Temat: Re: niowych dni.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-12 13:55, Trybun wrote:

> Powód jest prosty - byłem współwłaścicielem wszystkich zakładów
> produkcyjnych, tymczasem załogi zamiast  pracować zaczęły w nich
> urządzać jakieś szopki. Tak więc pytam - dlaczego msze i spowiedzi nie w
> kościele a zakładzie produkcyjnym?

Cała to operacja zaplanowana była lata wcześniej, agentura 'chodowana'
od dziesiatek lat, więc trudno było skutecznie ukryć główne cele
inspiratorów.

Miał być strajk roszczeniowy, połaczony z niszczeniem infratruktury i
wieszaniem na suwnicach, (zgodnie z tym na co liczyli najaktywniejsi
trockiści, czy maoisci), ale dzięki temu że ktoś we właściwym momencie
zaprosił księży np: do takiej stoczni, to protest przeksztalcił się w
wiec godnosciowy.

//dziwić by się należało, dlaczego kler miał by _nie_ mieć swoich
informatorów wsród esbecji, czy najścislejszego kierownictwa przewodniej
partii i we właściwym momencie przeciwdzialać prowokacji.

382. Data: 2019-06-13 23:24:50

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-12 13:56, Trybun wrote:

> Tylko w odnośni do dzisiejszych czasów. Minął szmat czasu a nasi władycy
> nadal na pasku współczesnych carów. I pytanie zasadnicze - czy to za
> sprawą Brukseli i Waszyngtonu dzisiejszy Polak czuje się w swoim Kraju
> jak petent w urzędzie, czy tylko za sprawą "polskiej racji stanu" którą
> reprezentują aktualne władze.

Niestety, taki klimat.
Brak poszanowania własności i godności nie sprzyja procesom
państwotwórczym, np: wytwarzaniu szlachty.
W warunkach braku poszanowania elementarnych zasad, najłatwiej lęgną się
mendy i padalce.

> Angole wszystkich tak traktowali, Irlandczycy to żaden wyjątek.

Irlandczyków traktowali szczególnie.
//stąd taka wzajemność.

383. Data: 2019-06-14 00:19:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2019 o 22:21, Ilona pisze:
> [...]
Eq/s-l225.jpg
_/6-x-40-Watt-klar-Longlife-Gl%C3%BChlampen-Gl%C3%BC
hbirnen.jpg

7-klar-Gluehlampen-Birnen-Gluehbirne-DDR-220-230V-25
00h-/172384463064

> Biedny idioto!

Dziecko drogie, te 150 tys. godzin to były wyliczenia teoretyczne, a
patent zawierał błędy techniczne, o czym możesz się dowiedzieć z linka,
który sam zapodałeś.
Ale żeby się tego dowiedzieć musiałbyś znać język obcy. Nawet się nad
tobą zlitowałem i zaproponowałem ci żebyś skorzystał chociaż z
automatycznego translatora.

> Tu jest napisane, że wyprodukował krótką serie tych żarówek, w wytwórni
> Narva,

Bredzisz. Bo nie rozumiesz tego co czytasz i dlatego sam sobie przeczysz
poniżej.

> a tu jest tłumaczenie z google, żebyś znów nie pomyślał, że znam jezyk
> niemiecki.

Nawet przez chwilę nie podejrzewałem, że znasz.
Masz tak zrytą bańkę, że nawet gdybyś znał, to byś twierdził, że białe
jest czarne. Takie pokemony jak ty właśnie liczą na to, że nikomu nie
chce się weryfikować waszych bredni.
Masz pecha :)

> "4. Wynalazca Dieter Binninger opracował żarówkę o znacznie dłuższej
> żywotności, którą opatentował. Trzy ulepszenia: nowa forma żarnika,
> szklana bańka wypełniona gazem szlachetnym i dioda, (diak), jako
> ,,ściemniacz". Żarówka Binningera miała trwałość 150 000 godzin i
> zużywała tylko około 50 procent więcej energii niż zwykła żarówka na
> taką samą moc światła. Binninger produkował lampy żarowe
> we własnej wytwórni,
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Dziecko drogie: we własnej wytwórni, a nie w Narva.
I nie maiła trwałości 150 tys. godzin, tylko miała trwałość 150 tys.
godzin TYLKO TEORETYCZNIE.

> ale następnie negocjował z powiernikiem przejęcie firmy NRD,
> Narva. Wkrótce po tym, jak przedstawił swoją ofertę, rewolucjnej żarówki
> rozbili się 1991 r. prywatnym samolotem."
>

> ale, skąd masz to wiedziec, biedny idioto?
>
> //przecież, na _paradach_odmieńców_ wam o tym nie powiedzą.

A teraz zgadnij odmieńcu dlaczego nikt nie chciał tego produkować, skoro
wyliczenia teoretyczne były wzięte z dupy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

384. Data: 2019-06-14 00:35:33

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-14 00:19, Kviat wrote:

> [...]
>
> A teraz zgadnij odmieńcu dlaczego nikt nie chciał tego produkować, skoro
> wyliczenia teoretyczne były wzięte z dupy.

Jednak jesteś głupszy, niz zakładalem.

//te żarówki produkowane są z powodzeniem dla celów specjalnych, jednak
na rynek nie trafiaja.

385. Data: 2019-06-14 01:15:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2019 o 00:35, Ilona pisze:

> [...]
>>

> Jednak jesteś głupszy, niz zakładalem.
>
> //te żarówki produkowane są z powodzeniem dla celów specjalnych, jednak

A celem specjalnym jest zamontowanie ich w twojej głowie, żeby chociaż
troszeczkę rozświetliły ten mrok panujący wewnątrz. A że trwałość tych
żarówek była tylko teoretyczna, więc tylko teoretycznie rozświetliły
mrok w twojej czaszce.

Jesteś większym debilem niż sądziłem.
Pewnie napęd antygrawitacyjny też jest produkowany do celów specjalnych,
jednak na rynek nie trafia :):):)

No ja pierdolę, dziecko ogarnij się. Wykazałem czarno na białym, że
bredzisz, że nawet nie rozumiesz linków które sam cytujesz, a dalej brniesz.

Napieraj, kto i gdzie produkuje te żarówki do celów specjalnych? Jakie
to są te cele specjalne? I kto ci zdradził te tajemnice, które są
ukrywane przed światem :):):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

386. Data: 2019-06-14 05:59:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-14 01:15, Kviat wrote:

> [...]
>
> Napieraj, kto i gdzie produkuje te żarówki do celów specjalnych? Jakie
> to są te cele specjalne? I kto ci zdradził te tajemnice, które są

U was wszyscy tacy geniusze, czy tylko ty jeden?

Tu masz napisane, że żarówki Benigera używane są na lotniskach, w
latarniach morskich i znakach nawigacyjnych.

https://www.esslinger-zeitung.de/region/kultur_artik
el,-protuberanzen-des-zorns-_arid,452126.html#

Jest także napisane o obowiązującej od II wojny umowie, pomiędzy
korporacjami produkującymi źródła swiatla, dotyczacej 1000 godzinnej
trwałości żarówek dostepnych na rynku, oraz to że przyczyny katastrofy
lotniczej w której zginął, nie sa wyjasnione do dziś.

//jednak, jestem prawie pewien, że i tak nic z tego nie zrozumiesz.

387. Data: 2019-06-14 06:02:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-14 05:59, Ilona wrote:
> [...]
> lotniczej w której zginął, nie sa wyjasnione do dziś.
>

> //jednak, jestem prawie pewien, że i tak nic z tego nie zrozumiesz.

choć to zapewne beznadziejne, ale masz tu jeszcze jeden link

https://www.bodycount.info/informationen/die-toten/d
ieter-binninger/

//poproś Sylvestra, to przetłumaczy ci na górno_bawarski.

388. Data: 2019-06-14 09:32:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2019 o 05:59, Ilona pisze:

> U was wszyscy tacy geniusze, czy tylko ty jeden?

U nas wszyscy. W porównaniu do was, nawet nasz największy głupiec to
geniusz.

> Tu masz napisane, że żarówki Benigera używane są na lotniskach, w
> latarniach morskich i znakach nawigacyjnych.

Cele specjalne :):):)

> Jest także napisane o obowiązującej od II wojny umowie,

Bredzisz. Znowu nie rozumiesz tego co czytasz.

> //jednak, jestem prawie pewien, że i tak nic z tego nie zrozumiesz.

Czyli nazmyślałeś, popierdoliłeś głupoty i nadal uważasz, że wszystko w
porządku. Typowe dla ciebie :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

389. Data: 2019-06-16 13:34:35

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2019 o 22:29, Ilona pisze:

> Raczej wątpie. Zasady sa takie, że zwyciężca bierze wszystko.

Ale możliwe że ci "mniej cywilizowani" (tubylcy na stepach Azji
Centralnej) jeszcze nie dotarli do punktu nadawania ziemi cech własności.

390. Data: 2019-06-16 13:35:07

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2019 o 22:36, Ilona pisze:

> Ziemia w Bułgarii, nawet po 20 groszy za metr kwadratowy.
>
> --

Bandytyzm.

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"