Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

31. Data: 2019-04-21 09:26:11

Temat: Re: niowych dni.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> No ale trzeba wziąć pod uwagę to że przez tych świadków może przemawiać
> zwykła zawiść. Wcześniej nosili go na rękach i mieli za kolegę w niedoli
> czy doli, później Lechu trafił na salony, a o starych druhach zapomniał
> i stąd ta złość.
>
> Ja Wałęsy nigdy nie miałem za świętego, ot mały człowieczyna którego
> sytuacja od samego początku do dnia dzisiejszego przerosła. Ale aby
> nazwać kogoś "zdrajcą" to trzeba mu to udowodnić. No i oczywiście mieć
> jakieś argumenty na tą zdradę. Przypominam że "S" nigdy nie postulowała
> o konieczność zmiany systemu politycznego.

No udowodniono mu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

32. Data: 2019-04-22 19:42:58

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.04.2019 o 09:26, XL pisze:

> No udowodniono mu.

W sumie nawet nie przedstawiono mu zarzutów.  Gdyby ujawniono argumenty
oskarżycieli to wtedy i tylko wtedy moglibyśmy mówić o zdradzie czy jej
braku.

33. Data: 2019-04-22 22:21:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> W sumie nawet nie przedstawiono mu zarzutów.

> Gdyby ujawniono argumenty
> oskarżycieli to wtedy i tylko wtedy moglibyśmy mówić o zdradzie czy jej
> braku.

https://ipn.gov.pl/pl/aktualnosci/45411,Komunikat-Gl
ownej-Komisji-Scigania-Zbrodni-przeciwko-Narodowi-Po
lskiemu-w-sprawi.html

"(...) Dodatkowo biegli przeanalizowali również dokumenty sporządzone
odręcznie przez 10 funkcjonariuszy Służby Bezpieczeństwa, których dane
widnieją w teczce pracy i teczce personalnej agenta o pseudonimie ,,Bolek".

Efektem prowadzonych od 20 maja 2016 do 23 stycznia 2017 roku badań była
licząca 235 stron opinia biegłych, którzy kategorycznie i bez wątpliwości
ustalili, że:

odręczne zobowiązanie o podjęciu współpracy ze Służbą Bezpieczeństwa z dnia
21 grudnia 1970 roku zostało w całości nakreślone przez Lecha Wałęsę;
17 odręcznych pokwitowań odbioru pieniędzy za przekazane funkcjonariuszom
SB informacje zostało w całości nakreślonych przez Lecha Wałęsę;
pokwitowania te powstały między 5 stycznia 1971 roku a 29 czerwca 1974 roku
i opiewały na łączną kwotę 11 700 zł;
29 odręcznych doniesień tajnego współpracownika, sporządzonych i
podpisanych kryptonimem ,,Bolek", zostało w całości nakreślonych przez Lecha
Wałęsę;
5 odręcznych doniesień tajnego współpracownika, nie opatrzonych kryptonimem
bądź innym podpisem, także zostało nakreślonych przez Lecha Wałęsę;
6 odręcznych doniesień tajnego współpracownika zostało sporządzonych przez
Lecha Wałęsę, natomiast kryptonim ,,Bolek" na tych doniesieniach został
nakreślony przez ustalonych funkcjonariuszy SB;
1 odręczne doniesienie, składające się z sześciu stron, zostało sporządzone
przez ustalonego funkcjonariusza SB, natomiast opatrzone na każdej stronie
kryptonimem ,,Bolek", nakreślonym przez Lecha Wałęsę;
1 odręczne doniesienie tajnego współpracownika zostało sporządzone i
opatrzone kryptonimem ,,Bolek" przez ustalonego funkcjonariusza SB."

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

34. Data: 2019-04-24 12:20:58

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.04.2019 o 22:21, XL pisze:

> [...]
> 1 odręczne doniesienie tajnego współpracownika zostało sporządzone i
> opatrzone kryptonimem ,,Bolek" przez ustalonego funkcjonariusza SB."

Zdradzić, jak to łatwo powiedzieć la la la ..  Zdaje się to określenie
jest dość precyzyjnie zdefiniowane, i pytanie czy Wałęsa w świetle
powyższego dopuścił się jakiejkolwiek zdrady.. Kogo albo co on rzekomo
zdradził?

35. Data: 2019-04-24 15:30:55

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" <M...@j...ru> wrote in message

> [...]
> argumenty na tą zdradę. Przypominam że "S" nigdy nie postulowała o
> konieczność zmiany systemu politycznego.

Czy naprawdę uważasz, że XL potrzebuje cokolwiek kiedykolwiek udowadniać?
Brak dowodów nie przeszkadza jej nigdy być pewną siebie w 100%.

36. Data: 2019-04-24 18:33:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> [...]
> jest dość precyzyjnie zdefiniowane, i pytanie czy Wałęsa w świetle
> powyższego dopuścił się jakiejkolwiek zdrady.. Kogo albo co on rzekomo

RĘCE OPADAJĄ :-(

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

37. Data: 2019-04-25 00:37:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-24 12:20, Trybun wrote:

> [...]
> jest dość precyzyjnie zdefiniowane, i pytanie czy Wałęsa w świetle
> powyższego dopuścił się jakiejkolwiek zdrady.. Kogo albo co on rzekomo

Zawiódł nadziej, a to gorsze niż zdrada.
//gdybym w 81 wiedział, że on tą 'Matke Boską' w klape wpiął po to aby
mu marynarki nie zajebali, to zupełnie inaczej oceniał bym tamten czas.

38. Data: 2019-04-25 08:17:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 kwietnia 2019 00:38:02 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
> //gdybym w 81 wiedział, że on tą 'Matke Boską' w klape wpiął po to aby
> mu marynarki nie zajebali, to zupełnie inaczej oceniał bym tamten czas.

Pamiętam, że już za drugiej Solidarności jak startował w kampanii
prezydenckiej, Wałęsę młodzież witała takimi oto gromkimi przyśpiewkami:
"Lech Wałęsa kupa mięsa! Kupa mięsa Lech Wałęsa!".
Wałek to był głupi, niedouczony prostak, elektryk po zaocznym kursie
technicznym. Znam kilku elektryków, każdy z nich to gamoń, prymityw i pijok.
Nie powierzyłbym ani jednemu na przechowanie swoich drobnych zaskórniaków, a co
dopiero rządów kraju, co ciemna masa zrobiła z zadziwiającą beztroską.

39. Data: 2019-04-25 10:18:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

40. Data: 2019-04-25 10:23:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> SB informacje zostało w całości nakreślonych przez Lecha Wałęsę;
> pokwitowania te powstały między 5 stycznia 1971 roku a 29 czerwca 1974 roku

Średnia pensja w 1970 to 2235 zł!
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"