Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

71. Data: 2019-04-29 09:06:25

Temat: Re: niowych dni.
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.04.2019 o 00:17, XL pisze:

> https://www.polskieradio.pl/39/156/Artykul/1285332,M
y-narod---historyczne-slowa-Lecha-Walesy-w-amerykans
kim-Kongresie

Nawet przez moment nie miałem obawy że jednak to zobaczę czy usłyszę.

72. Data: 2019-05-01 21:50:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> Z tą pseudo, czyli PRLowską.
>
> Marksizm jest jeden, bez rozdziału na nowy czy stary.

Mylisz się. UE to twór neomarksistowski. Nieoparty wprost na marksizmie -
lecz na jego mutacji. Identycznie jak ZSRR.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

73. Data: 2019-05-02 00:58:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-29 04:16, Jakub A. Krzewicki wrote:

> No ale strukturalizm daje coś więcej niż tylko narzędzie zrozumienia
> rzeczywistości. Pokazuje sznurki nią poruszające i jak kiedy za nie pociągać
> i wszystkie guziki, jak i gdzie naciskać ma operator, żeby osiągnął taki wynik
> jaki zamierza. A ducholodzy to takie marionetki, które biernie poddają się
> strukturze głębokiej (której do Absolutu jeszcze ba... i bardzo daleko) i ją
> adorują jako "długie trwanie" zamiast zgłębiać, modyfikować, hakować
> i przekształcać.

Ta, jednak ta wrażliwość* przychodzi z wiekiem.

* - w większości wypadków, nie dotyczy młodzieży

74. Data: 2019-05-02 01:39:55

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-29 09:05, Trybun wrote:

> Właśnie że odwrotnie - to Kwach jest zdrajcą, nie ma wątpliwości że
> zdradził lewicowe ideały. Wątpliwości dotyczą tylko tego czy poza pozą
> on kiedykolwiek miał coś wspólnego z Lewicą.. tak więc do końca nie wiem
> czy poza mianem oszusta można go także tytułować zdrajcą.
>
> "Pożyczka moskiewska" to nic innego jak temat do odwracania uwagi gdy
> towarzycho szabrowało  Kraj. Czy Wałęsa w tym szabrze uczestniczył -
> raczej wątpię.

no i nieprzypadkowe, zapewne, nominacje tych wszystkich,
najwcześniejszych, polskich euro_komisarzy.

75. Data: 2019-05-02 01:42:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-29 09:03, Trybun wrote:

> Jasne.

Mam nadal, poważny problem jak to zakwalifikować?

https://natemat.pl/75807,lech-walesa-musimy-stworzyc
-z-polski-i-niemiec-jedno-panstwo

76. Data: 2019-05-02 01:47:19

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-02 01:42, Ilona wrote:

> Mam nadal, poważny problem jak to zakwalifikować?
>
> https://natemat.pl/75807,lech-walesa-musimy-stworzyc
-z-polski-i-niemiec-jedno-panstwo

albo to:
https://piotrowska.dorzeczy.pl/kraj/100746/Lech-Wale
sa-znow-szokuje-Udzielil-wywiadu-francuskiej-telewiz
ji.html

" Pytany o sytuację w Polsce były prezydent ocenił, że do władzy doszli
ludzie "o innych poglądach".

- 20 lat temu mówiłem, ale nikt mnie nie posłuchał, że społeczeństwa
trzeba zorganizować inaczej. Wtedy widziałem podział lewica/prawica na
całym świecie. Co rozumiałem przez lewicę? Nie wierzę w żadnego boga i
własność państwowa. Co rozumiałem przez prawicę? Wierzę w jakiegoś boga
i własność prywatna - tłumaczył Wałęsa.

Dodał, że gdyby na scenie politycznej były tylko dwie partie (lewica i
prawica), ludzie wiedzieliby na kogo głosować w czasie wyborów. - Gdyby
coś takiego było w UE, już Polska i Węgry by się inaczej zachowywały. To
trzeba zrobić, na to czekamy - przekonywał.

Dopytywany, czy jest jest z prawicy, czy z lewicy, Wałęsa odparł: -
Jestem z prawicy, ale tej rozsądnej. Mój Pan Bóg jest z komputera
najnowszej generacji, nie zabobon, nie średniowiecze. "

//zajebiste, nie?

77. Data: 2019-05-02 01:50:36

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-29 09:05, Trybun wrote:

> Do Równości Wolności Braterstwa, takie jest jego przesłanie.

Nie przecze, że dobre, ale teoria nie nadaje się do zastosowań
praktycznych, jesli nie jest spójna.

//brak w niej wielu elementów, które składaja sie na tzw. kulture.

78. Data: 2019-05-02 15:15:35

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2019 o 01:42, Ilona pisze:

> Mam nadal, poważny problem jak to zakwalifikować?
>
> https://natemat.pl/75807,lech-walesa-musimy-stworzyc
-z-polski-i-niemiec-jedno-panstwo

Super sprawa. Warunek aby nie odbyło się to na przykładzie NRD, wtedy i
Polacy i Niemcy będą wygrani.

79. Data: 2019-05-02 15:16:24

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2019 o 01:47, Ilona pisze:

> [...]
> Jestem z prawicy, ale tej rozsądnej. Mój Pan Bóg jest z komputera
> najnowszej generacji, nie zabobon, nie średniowiecze. "

Ale chodzi mi o deklaracje związkowca, szefa właściwie jedynego związku
zawodowego w PRLu a nie o późniejszy  typowy bełkot polityka.

80. Data: 2019-05-02 15:17:36

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2019 o 01:39, Ilona pisze:

> no i nieprzypadkowe, zapewne, nominacje tych wszystkich,
> najwcześniejszych, polskich euro_komisarzy.

Wystarczy że wybierzemy do PE naprawdę porządnych ludzi. I tylko tak,
czyli - pośrednio możemy decydować o komisarzach ze strony Polski.
Tymczasem spójrz na te mordy które nam się narzucają i mamią że oni
teraz to już naprawdę będą reprezentowali nasz polski interes.

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"