Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.

441. Data: 2019-07-01 22:39:45

Temat: Re: niowych dni.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-29 12:26, Trybun wrote:

> Jasne że jest inaczej - tubylcy nie mieli nic pozytywnego z życia pod
> dyktatem wielkiego białego pana.
>
> W jakim sensie o Australii? Jakieś zaprzeczanie że Aborygeni byli
> poddawani eksterminacji?

Niemniej jednak, wiele państw kolonialnych po kilku latach bycia
niepodległymi, ponownie wracały do wspólnot narodow, np: do British
Commonwealth of Nations.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Wsp%C3%B3lnota_Narod%C
3%B3w

442. Data: 2019-07-01 22:42:47

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-29 12:26, Trybun wrote:

> Akurat ja to doskonale rozumiałem - to permanentnemu strajkowi Polacy
> zawdzięczali puste półki, a rządowi wisi upodobanie do odmrażania sobie
> uszu na złość władzy.

ale te puste pólki były wynikiem tego, że państwo przestało uczestniczyć
w podziale dóbr i zostało wyłączone przez handel barterowy, pomiędzy
realnymi uczestnikami rynku.

443. Data: 2019-07-01 22:45:01

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-29 12:27, Trybun wrote:

> Wygląda na to niestety że wszelakie wybory w współczesnych krajach
> "demokratycznych" na tym właśnie polegają. Mało tego - taka praktyka
> władzy gwarantuje zainteresowanym wręcz nieograniczony czas pobytu przy
> korytach.

Takie są skutki oddziaływań cybernetyki społecznej.

444. Data: 2019-07-01 22:48:32

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-29 12:29, Trybun wrote:

> E tam, nawet do współczesnych wyborów można mieć duże uwagi, a co
> dopiero do tych w IXX wieku. Wtedy wygrywał ten co miał kasę. Naprawdę
> sądzisz  że fabrykanci i inni posiadacze oddali by wpływy i majątki bo
> większość wyborców wybrała inne porządki?

ale, tak wlaśnie było.

W drugiej połowie XIX wiek, gdy proletariat został doprowadzony do
moralnej i biologicznej degradacji, przez wczesny kapitalizm, społeczna
nauka Kościoła Katolickiego doprowadziła, że w ogóle, w kapitalistycznym
społeczeństwie pojawiła się klasa średnia.

445. Data: 2019-07-01 22:53:16

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-29 12:29, Trybun wrote:

> To może warto by się zastanowić nad takim systemem u siebie.. Bo Polska
> samowystarczalność w praktycznie każdej dziedzinie  jest w opłakanym
> stanie. Ile można ciągnąć sytuację gdy nie za towar płacimy a za samo
> utrzymywanie czegoś co nie przynosi zysków..

To właśnie dlatego, że od lat 60-dziesiątych XX wieku, żyjemy w
neo_marksizmie.

Klasa średnia już prawie całkiem znikła i została zastapiona nową
nieznana dotąd w dziejach klasa, zwaną prekariatem.

https://forsal.pl/artykuly/906714,wywiad-guy-standin
g-prekariat-nierownosci-spoleczne-dochod-podstawowy.
html

446. Data: 2019-07-01 23:19:19

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-29 12:31, Trybun wrote:

> [...]
> klasy Matiza kosztuje tam w przeliczeniu trochę poniżej 10 000zł. Z
> drugiej strony nie sądzę aby średnia była tam mniejsza niż w Polsce, tak
> więc możemy przyjąć że w Chinach pracujący jest w stanie kupić nowe auto
> za pieniądze zarobione w wymienionym czasie.
>
> To raczej zgraja z całego świata próbowała obalić Rewolucję. Na całe
> lata po jej wybuchu imperialni nadal usiłowali ją obalić. Wiesz że po
> przegranej wrześniowej batalii polscy lotnicy w Francji dostali zimowy
> sprzęt do walki z sowietami w Karelii? Hitler u granic Francji a ci

*
Wykształceni proletariusze, umiejący czytać, pisać i liczyć, ktorzy byli
tą 'arystokracją' wśród robotnikow, to zasługa, właśnie społecznej nauki
Kościoła Katolickiego i katolickiej partii 'Zentrum', założonej przez
kardynała ketelera.
To także zasługa szkólek parafialnych.
W Polsce, której, (de jure, pod zaborami nie było), w każdej katolickiej
parafii istniała taka właśnie szkólka parafialna.
W katolickich Włoszech, w co piątej parafii byla taka szkółka i te dwie
nacje, Polacy i Włosi, (również katolicy), byli najliczniejszą grupa
emigrantów pracującą w najnowocześniejszych wówczas fabrykach Ford'a.

**
Nie mów o średniej płacy w Chinach, tylko o płacy montera na taśmie w
Szen-Żen?

***
Oj, o tej Finlandii to musiał pisać jakiś bajkopisarz i to na ciężkim
kacu. Na wysokości 3, czy 4 kilometrów zawsze jest minus 20 [oC] i
wszyscy piloci, nawet Murzyni w Afryce, latają cały rok w zimowych kurtkach.

Finlandia była silnie związana z Niemcami i w żaden sposób nie mogła
liczyć na pomoc państw napadniętych przez Niemcy.
Niewiele brakło a miała by ta Finlandia niemieckiego króla.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Fryderyk_Karol_Heski

Co do intencji wojny z Finlandią, Stalin, połączył komunizm z
imperializmem rosyjskim i postanowił rozszerzyć swoją strefe wpływów.

tu przykład: prowokacja w Mainila.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Incydent_w_Mainila

" W 1994 prezydent Rosji Borys Jelcyn potępił sowiecką napaść na
Finlandię, uznając ją za wojnę napastniczą. "

447. Data: 2019-07-01 23:21:59

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-29 12:31, Trybun wrote:

> Odbijam pytanie - a po co w Polsce?  Pospekulować możemy, ale tak
> naprawdę liczy się tylko stan faktyczny. A ten wygada w Rosji zupełnie
> inaczej niż w Polsce., gdzie to szarańcza pustoszy wszystko.

Te tabliczki w Polsce, to ze względu na gęstość zaludnienia.

A ta szarańcza, to pustoszy w Polsce, czy w Rosji?

448. Data: 2019-07-03 12:57:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.07.2019 o 22:48, Izaura pisze:

> [...]
> nauka Kościoła Katolickiego doprowadziła, że w ogóle, w kapitalistycznym
> społeczeństwie pojawiła się klasa średnia.

To bzdura.
Ludzie sami sobie wywalczyli, wbrew kościołowi, który zawsze (tak jak
obecnie) jest ostoją zacofania i trzyma z tymi, którzy mają kasę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

449. Data: 2019-07-03 13:09:46

Temat: Re: niowych dni=2e
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/04/2019 o 21:11, XL pisze:
> [...]
ksze-klamstwo

> Współczuję, ale dla odmiany wstrzel się w strajki nauczycielskie może?

daj im szanse, moze zaczne mowic do uczniow prosze pana

--
gazebo

450. Data: 2019-07-03 22:29:17

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-07-03 12:57, Kviat wrote:

> To bzdura.
> Ludzie sami sobie wywalczyli, wbrew kościołowi, który zawsze (tak jak
> obecnie) jest ostoją zacofania i trzyma z tymi, którzy mają kasę.

Nie musiałaś się odzywać i tak wszyscy wiedzą źeś histeryczka.

Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży
Wolna Wola a sugestia.
Partnerstwo w epoce przemian.
"Czy jesteś NORMALNY?"