niski poziom cukru rano

1. Data: 2005-09-21 07:07:55

Temat: niski poziom cukru rano
Od: Paweł Paroń <p...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to może oznaczać, jeżeli aparacik, którym bada się krew pobraną z palca,
pokazuje poziom cukru 10-11 (dwa badania jedno po drugim), aparat jest na
pewno sprawny, bo chwilę wcześniej badał się ktoś innym i wynik był w
normie. Badanie robione rano na czczo i nie czuję się źle, dojechałem
rowerem do pracy (badanie robiłem sobie po drodze). Pani w aptece
powiedziała, że u niektórych taki aparat pokazuje złe wyniki i trzeba
pobierać krew z żyły, czy to jest prawda?

Paweł

2. Data: 2005-09-21 09:16:48

Temat: Re: niski poziom cukru rano
Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Paroń wrote:
> Co to może oznaczać, jeżeli aparacik, którym bada się krew pobraną z palca,
> pokazuje poziom cukru 10-11 (dwa badania jedno po drugim),

na pewno nie oznacza to, że masz takie stężenie cukru we krwi... :)

> Pani w aptece
> powiedziała, że u niektórych taki aparat pokazuje złe wyniki i trzeba
> pobierać krew z żyły, czy to jest prawda?

szczerze powiedziawszy nie spotkałem się z opinią, że "u niektórych
aparat pokazuje złe wyniki", ael człowiek uczy się całe życie...

badanie glukometrem jest obarczone bardzo dużym błędem - wynik zależy od
tego czy palec był ciepły, czysty, suchy, czy kropla krwi była wyciskana
z palca, czy wypłynęła sama itd...

... a to, że powinno się badać stężenie cukru we krwi żylnej w
laboratorium to prawda - to są najdokładnieszce wyniki i tak naprawdę
mogą o czymś świadczyć...

pzdr
murek

Fundacja Jedz Dobrze
www.jedzdobrze.pl

3. Data: 2005-09-21 11:44:55

Od: Paweł Paroń <p...@f...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dgrhr8$943$1@news.onet.pl>, Marek Li wrote:

> Może to wynik w mmol/L?

Nie, bo normalny poziom miał być w przedziale 60-110 czy 80-110, nie
pamiętam dokładnie. Chyba, że aparacik przypadkiem się przełączył na inne
jednostki.

Paweł

4. Data: 2005-09-21 11:57:23

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Paroń" <p...@f...lublin.pl> napisał w
wiadomości news:slrndj22uj.lj9.pawelpANTY-SPAM@90-mo5-2.acn.waw
.pl...

> [...]
> powiedziała, że u niektórych taki aparat pokazuje złe wyniki i trzeba
> pobierać krew z żyły, czy to jest prawda?

pszczoła - użądlenie
Pigułka powodowała depresję. Na jaką zmienić?
kaszel
Jakie cwiczenia sa dobre na pozbycie sie celulitu??
Silne osłabienie.