... no i mam problem ...

61. Data: 2009-09-02 18:02:50

Temat: Re: ... no i mam problem ...
Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
news:h7ma9v$290$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Powiem tak: widziałam niedawno, że 2 panie to czasem za mało na 20 dzieci.
> Zwłaszcza, kiedy maluchy są już podmęczone całym dniem w przedszkolu. Ale
> nie chce mi się o to walczyć.

Moga byc zmeczone dzieciaki, jak i panie. I jesli panie nie beda sobie
radzic, takze wykorzystujac wlasciwy system kar, to mlode paniom na glowki
powchodza. I te panie beda jeszcze bardziej zmeczone.
Twoj mlody jest w mlodszej grupie, niz moja mloda ostatnio, gdzie dzieciaki
byly juz dosc dobrze przez panie "poukladane". Jednak jak moja byla w
4-latkach, to nie zauwazylam, by "2 panie to bylo czasem za malo na 20
dzieci". Inna rzecz, ze tak naprawde rzadko sie zdarza, by byla calusienka
grupa w komplecie.
Czemu masz "o to walczyc"?
Iwona

62. Data: 2009-09-02 18:04:26

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i chyba sobie hormonami "pomogłam" trochę.

A masz jakas przygode z tarczyca?
Iwona

63. Data: 2009-09-02 18:05:16

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> @ i tyle (ja Ci dam kwestia wieku).

Nie bron sie przed uplywem czasu. Wszyscy tego doswiadczaja. ;-)
Iwona

64. Data: 2009-09-02 18:07:54

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mamusia mi krakała, że ciało zaczyna się widocznie starzeć jak sie kończy
> 30 lat. Skończyłam 30 i śmiałam się z tego, ale im blizej 40tki (a już
> bliziutko) tym mniej mi do śmiechu.

Mi mamusia takich rzeczy akurat nie mowila. Fajnie sie tez mialam po 30-tce
i slubnego poznalam po 30-tce (Ty obecnego tyz, nie? :-)), ale po ciazach i
wogle przed 40-cha widze roznice...
Iwona

65. Data: 2009-09-02 18:20:56

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> A masz jakas przygode z tarczyca?

Nie. Sprawdzali mnie ostatnio pod tym kątem.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

66. Data: 2009-09-02 18:23:38

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Czemu masz "o to walczyc"?

No w sensie z Tobą w ramach różnicy zdań. Ale nie chce mi się ;)

LL

67. Data: 2009-09-02 18:25:02

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> A wszystko zależy bardziej od słów niż od tego gdzie się stoi/siedzi.

No, dokładnie.

> Jak się słyszy, że "za karę, bo jesteś taki....." to gorzej, a można się
> dowiedzieć, że musisz odejść na chwilę od zabawy, jak się uspokoisz to
> będziesz mógł wrócić, bo tutaj dzieci bawią się w taki, a taki sposób.

Ale w takiej sytuacji raczej nie stawia się narybku twarzą do ściany. A
dla mnie tylko takie stanie w kącie jest staniem w kącie. Ifjunoł łotajmin.

LL

68. Data: 2009-09-02 18:52:42

Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No w sensie z Tobą w ramach różnicy zdań. Ale nie chce mi się ;)

Sa rozne panie, rozne dzieci, wogle rozne ludziska, no i rozne przedszkola.
I nie ma co walczyc. Jednak lepiej jest i latwiej!, jak sobie panie pewne
sprawy uloza, coby nie musiec sie uzerac codziennie.
Iwona

69. Data: 2009-09-02 18:54:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Mi mamusia takich rzeczy akurat nie mowila. Fajnie sie tez mialam po
> 30-tce i slubnego poznalam po 30-tce (Ty obecnego tyz, nie? :-)), ale
> po ciazach i wogle przed 40-cha widze roznice...

No ta... odezwały się te najbardziej upasione... heh!

Qra

70. Data: 2009-09-02 18:56:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie dorota bugla <o...@s...com> tak oto plecie:

> W pewnym sensie. Oddzwyczajenia starczyło na rok z kawałkiem, a potem...
> jakoś się przyplątało. Ale znowu jestem na plastrach i znowu staram się
> nie. Ale idzie mi tym razem kiepsko ;/

To byłaby szansa na małe przewietrzonko, jak ostatnio... hihi

Qra

[Wr] Wolne miejsca w przedszkolach we Wrocławiu
Dylemat czy posłać 6-latka do pierwszej klasy
Młody giercownik
Początek sądowej tyranii
niedługo zacznie się szkoła...