no nie wiem czy to na psp odpowiednie ale...

1. Data: 2001-10-18 15:47:22

Temat: no nie wiem czy to na psp odpowiednie ale...
Od: "JurekA" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie dzies jechalem i sluchalem w radiu piosenki. I tak mi sie
spodobala ze podczas pracy ciagle ja probowalem namierzyc w sieci....ale nie
wiedzialem kto to taki ja spiewa...no i okazalo sie ze to jest ktos z
Lotwy...dacie wiare?
A czemu pisze to na psp? A bo piosenka bardzo ladna i mozna sie rozmarzyc...

http://pipol.xcom.pl/display.php?sig=brainstorm-mayb

A tam jest i tekst....a pisenka ....pewnie w radiu....i w mojej glowie....

Pozdrowienia,
J.

1. Data: 2001-10-18 18:42:38

Temat: Re: no nie wiem czy to na psp odpowiednie ale...
Od: "Yans Yansen" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Lotwy...dacie wiare?
> A czemu pisze to na psp? A bo piosenka bardzo ladna i mozna sie

Chyba wiem, ale pewny nie jestem. Jeśli chodzi o grupę z Łotwy, to pewnie
Brain Stone, czy jakoś tak..

Ale masz rację, to nie jest pytanie na PSP, no chyba, że muzyka ta związana
jest z Twoimi stanami umysłowymi. Chętnie towarzystwo posłucha ( o stanach
przede wszystkim, ale pewnie muzyki też).

Pozdruffska

Yans Yansen

1. Data: 2001-10-18 19:03:40

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JurekA"
> Tak sobie dzies jechalem i sluchalem w radiu piosenki.

To zupełnie tak jak ja dzisiaj jadąc autem w pracy.

> I tak mi sie spodobala...

A mi się spodobało jak usłyszałem nazwę grupy... KGB
Krakowska Grupa Blusowa nieźle to sobie wymyślili he he he

--
TNIJ CYTATY !!!

1. Data: 2001-10-18 21:22:19

Od: "porte-parole" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nawiasem mówiąc - to bardzo "psychologiczna" grupa -ten "Brainstorm"...
to "burza mózgu"...
pozdro.
pepe.

1. Data: 2001-10-19 05:53:27

Od: "JurekA" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> To zupełnie tak jak ja dzisiaj jadąc autem w pracy.

To moze jechalismy o tej samej godzinie:-)?
J.

1. Data: 2001-10-19 18:54:59

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JurekA"
> To moze jechalismy o tej samej godzinie:-)?

Zaraz się okaże, że jeszcze tym samym autem :))))

RE: Pojęcia (wstęp)- niech już będzie zgoda :-)
PRACA - Internet - Spoleczenstwo Informacyjne
Uzależnienie od internetu w TV
Re: jak mi smutno... :-(((
Re: Niezaleznosc w zwiazku, czy granice...?