no to będę miał dla was więcej czasu robaczki

41. Data: 2009-05-20 13:46:57

Temat: Re: no to będę miał dla was więcej czasu robaczki
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> ....nic nie pisałem dotąd, bo uważam, że:
>
> 1. nie należy dawać energii Twojemu wypadkowi- każde takie pisanie o tym
> jest wzmacnianiem Twojej...choroby.

to co takiego sprawiło, że dodałeś tej energii? :)
wybacz, ale rozprawianie o tym w kategoriach "dodawania energii" brzmi
dla mnie lekko abstrakcyjnie. jakiej energii? kinetycznej? potencjalnej?
:)

> A także robieniem dobrze piszącemu
> ze współczuciem (o, jaki ja jestem super- patrz, współczuję ci- no to
> jestem dobry, prawda?).

serio tak myślisz? czyli - współczucie ma sens tylko wtedy jeśli się je
schowa głęboko w swoim sercu?

> Pies jest przyjacielem człowieka- jak jego pan
> zachoruje, to piesek przynosi zabawki- chce się bawić, etc- robi
> wszystko, żeby jego pan nie skupiał się na chorobie tylko szedł w
> kierunku zdrowia. Jak nie da rady- to pilnuje pana- żeby mu się nie
> stała krzywda. Nie wpycha go jednak do łóżka po to, by móc mu okazywać
> współczucie.

e tam, moja foka ani mnie nie pilnuje ani nie przynosi zabawek. jak
zwykle nadstawia się do głaskania i puszcza smrodliwe bąki.

> 2. nie ma przypadków- po coś sobie to "kuku" zrobiłeś. Może nie powinno
> się o tym pisać, ale skoro sam to zauważyłeś...zauważ proszę, że jeśli
> odczuwałes potrzebę- zupełnie zdrową i naturalną- zrobienia sobie stopa,
> to rozwiązanie znalazłeś takie nie za zdrowe:-)...

tak to można wszystko wytłumaczyć.
to był wypadek, a nie znalezienie rozwiązania.
wszystkie rzeczy których nie chciałem za bardzo robić, miałem jednak w
planach zrobić i nawet dostrzegałem ic h pozytywne dla mnie strony - np
przede mną był cykl szkoleń, które miałem prowadzić, a na "wybiegu"
czuję się słabo. więc to byłaby doskonała wprawka przed październikowym
występem w krakowie, na który mam nadzieję pojadę :)
nie mnóż bytów bez potrzeby.

> serdecznie pozdrawiam, z całego serca życzę powrotu do zdrowia i aktywności
>
> Chiron (zarozumiały)

dzięki zarozumialcze :)
ps. przynajmniej mamy jakiś punkt wspólny

btw - zastanawiam się, czy zarozumialstwo nie jest jedną z kilku
wspólnych płaszczyzn, po której poruszają sie wszyscy pspuserzy? :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

42. Data: 2009-05-20 13:48:26

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> hmmm ...
> tak, to by było trochę to, ale trochęteż co innego :O)

mistrzu!
:)

43. Data: 2009-05-20 13:59:00

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Tak... ketonal nieraz od cierpienia życia mnie uratował...

a próbowałaś tramalu? ten to potrafi...

44. Data: 2009-05-20 14:00:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 May 2009 15:59:00 +0200, tren R napisał(a):

> a próbowałaś tramalu? ten to potrafi...

Nie lepiej sobie porządnie golnąć?
:-)

45. Data: 2009-05-20 14:01:24

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Fajnie że więcej czasu, niefajnie mieć takiego gipsa. Zwłaszcza latem.

na szczęście gips jest tylko po jednej stronie nogi w postaci szyny, a
po dwóch tygodniach powinni go zdjąć. zostaną śrubki i pręty w środku
nogi. tren R minator :)

46. Data: 2009-05-20 14:05:08

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> O cholera. Współczuję.........
> Na jak długo ten gips?

16 tygodni w wersji książkowej...
tylko nie gips - to badziewie mam nadzieję zdejmą mi z nogi za 2 tygodnie.

> To mówisz, że mam wsadzić nogę do dziury kreta, żeby mieć mnóstwo czasu i
> móc w spokoju zająć się
> swoim hobby? ;)

ale musisz przedtem uciekać z całych sił przed spadającym konarem
drzewa. tak to jakoś działa :)

> Nadal jestem pod wrażeniem tego zdjęcia.
>
> pozdrawiam, tym razem nie tylko grzecznościowo.

thx.

47. Data: 2009-05-20 14:06:27

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> oszalałe - a inni siedzą w pracy i się realizują po uszy.. :)
>
> Ja wywlekłam laptop na taras.
> Ptaki się wydzierają, psy hasają i jak ja mam pracować?
> (czy jest jakies ubezpieczenie od dobrej pogody i jej wpływu na pracę (czyli
> finanse)?)

a ty pracujesz z domu?
to dopiero sztuka!

48. Data: 2009-05-20 15:21:53

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ale musisz przedtem uciekać z całych sił przed spadającym konarem drzewa.

W TV widziałam, jak pewien piłkarz, (chyba nawet dośc znany) opowiadał o
swoim wypadku.
Otóż kosił trawnik w ogródku, zrobił krok w tył, po czym wpadl nogą w
otwartą studzienkę kanalizacyjną, czy cuś takiego. Nie złamał nogi, która
wpadła w studzienke, jednak najechał kosiarką na nogę, która została na
zewnątrz studzienki. Tym sposobem własnoręcznie obciął sobie palec u nogi
kosiarką we własnym ogródku.
Odlot, co nie?

A propos chorób, i róznych takich, to ten tydzień nie jest dla mnie zbyt
wesoły.
Obawiam się, że się rozłożę. Zaraz zamiaruję nawet iść do łóżka, co by mi
się nie rozwinęło.
(Bo dg i wiadomo, zarobki od razu niższe o moją chorobę.) Oraz potencjalna
utrata rozpoczętych zleceń.
Wczoraj i przedwczoraj olałam przeziębienie, jak zawsze. (Bo przecież dg i
zarobki od razu niższe o chorobę).
Na domiar złego zmokłam, potem biegałam jak szalona, bo korek był, a nie
chciałam zawalić z dojazdem na spotkanie... Po czym okazało się, że
spotkanie zostało odwołane i nikt mnie nie powiadomił...
Do tego wszystkiego dowiedziałam się, że moja znajoma z liceum brała ślub i
inne koleżanki z grona dawnych znajomych zostały zaproszone, a ja nie. W
dzień wesela chciałam umówić się z jedną z koleżanek z tego grona ale
koleżanka powiedziała, że źle się czuje, (jest w ciąży), więc nie może się
ze mną spotkać. Powiedziałam oczywiście "rozumiem, no problem". A potem
okazało się, że tego samego dnia tańczyła na weselu.
Generalnie shit za shitem. Jakiś lewy ten tydzień. Poprosze następny. :) A
ten niech już się skończy.
Teraz marzę tylko, by nakryć się kołdra i odfikajcie się wszyscy ode mnie.
Co gorsze nie mam juz typowych objawów przeziębienia, tylko gorączkę i coś w
płucach mi siedzie, głęboko.
No i z tej gorączki właśnie taki post smaruję. :)
Ach no i miałam iśc do teatru ale w tych okolicznościach nici z teatru...

pozdr.
ostryga.

49. Data: 2009-05-20 16:15:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na szczęście gips jest tylko po jednej stronie nogi w postaci szyny, a
> po dwóch tygodniach powinni go zdjąć. zostaną śrubki i pręty w środku
> nogi. tren R minator :)

Wiek męski - wiek klęski - gdy dzwony robią się dłuższe od sznura.
A tu i sznura brakło...

50. Data: 2009-05-20 17:23:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> btw - zastanawiam się, czy zarozumialstwo nie jest jedną z kilku wspólnych
> płaszczyzn, po której poruszają sie wszyscy pspuserzy? :)

Wydało się.

Qra

Dance from Moldova
[RiP] CO SIE STALO Z TA GRUPA ?