no to będę miał dla was więcej czasu robaczki

51. Data: 2009-05-20 17:40:10

Temat: Re: no to będę miał dla was więcej czasu robaczki
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:gv1eal$lc4$1@inews.gazeta.pl...
> W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Wydało się.
>
> Qra

Dokładnie, snobizm to mocny motor działań...

52. Data: 2009-05-20 17:57:39

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> Jakieś myślenie "magiczne"?
>
> A z innej beczki, nie sądzisz, że każda sytuacja ma dobre i złe strony?
> Te, o których pisałam, są po prostu "tymi dobrymi".

W kwestii formalnej- na psp to istotne- myslenbie magiczne to zupełnie co
innego (potocznie to myślenie prelogiczne). Tu chodzi o nie nakręcanie się:
to - jeśli np znasz metodę Silvy- to wiesz, o czym piszę. Podstawowym błędem
lekarzy także jest skupianie się na chorobie chorego. Często mówi mu się też
(o zgrozo!) o doraźnych korzyściach, które mu ta choroba daje. A przecież
właśnie dla tych korzyści sobie tę chorobę "wymyślił" (bo myśl jest bardzo
twórcza). No to jak ma wyzdrowieć? Należy się koncentrować na zdrowiu,
zdrowieniui i wszelkich płynących z tego korzyściach

Chiron

53. Data: 2009-05-20 18:22:48

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> chorobę "wymyślił" (bo myśl jest bardzo twórcza). No to jak ma
> wyzdrowieć? Należy się koncentrować na zdrowiu, zdrowieniui i wszelkich

czy moje małe dziecko, chore na zapalenie oskrzeli wymyśliło sobie tę
chorobę dla korzyści?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

54. Data: 2009-05-20 18:31:30

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> Do tego wszystkiego dowiedziałam się, że moja znajoma z liceum brała ślub i
> inne koleżanki z grona dawnych znajomych zostały zaproszone, a ja nie. W
> dzień wesela chciałam umówić się z jedną z koleżanek z tego grona ale
> koleżanka powiedziała, że źle się czuje, (jest w ciąży), więc nie może się
> ze mną spotkać. Powiedziałam oczywiście "rozumiem, no problem". A potem
> okazało się, że tego samego dnia tańczyła na weselu.

a to wsiura jedna. co jej szkodziło powiedzieć?
przecież nie ona cię nie zaprosiła. może nie chciał ci robić przykrości?
ale to bez sensu tak kluczyć, zawsze się wyda.

> Generalnie shit za shitem. Jakiś lewy ten tydzień. Poprosze następny. :) A
> ten niech już się skończy.

to każdy następny będzie już lepszy :)

55. Data: 2009-05-20 19:42:04

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> ostryga pisze:
>

> a to wsiura jedna. co jej szkodziło powiedzieć?
> przecież nie ona cię nie zaprosiła. może nie chciał ci robić przykrości?
> ale to bez sensu tak kluczyć, zawsze się wyda.

Owszem, nie chciała mi robić przykrości. Zajebiście jej sie to udalo... ;)
No i w ogole zdalam sobie z czegos dosc nieprzyjemnego sprawe, juz pomijajac
nawet tę szczerą inaczej
kolezanke.

> to każdy następny będzie już lepszy :)

Tak też i będzie.
A na razie pozdycham w łóżku. Wokół myślą, że się zgrywam. Niech sobie
myślą. Oficjalnie mam lenia.
Też moge miec lenia od czasu do czasu.
Szkoda, ze wszystkie kości mnie bolą. Oby nie świńska grypa, haha.
Strasznie niewygodnie jest pisac na lezaco w lozku.
Ech starosc nie radosc.
A jak zdejma ci gips, to bedziesz mogl wstac i sie przemieszczac?
2 tygodnie da sie przezyc.

ostryga

56. Data: 2009-05-20 19:45:52

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

ostryga <z...@v...pl>

[...]
> Szkoda, ze wszystkie kości mnie bolą. Oby nie świńska grypa, haha.
[...]

Byłaś u lekarza?

Saulo

57. Data: 2009-05-20 19:48:12

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

ostryga pisze:

> A jak zdejma ci gips, to bedziesz mogl wstac i sie przemieszczac?
> 2 tygodnie da sie przezyc.

ja i teraz się przemieszczam. kiedyś pół roku o kulach łaziłem, więc to
nie nowina. co prawda na razie na krótkich dystansach, ale wprawię się
znowu, a jak mi zdejmą to opakowanie to już jak burza będę pomykał.

58. Data: 2009-05-20 19:53:16

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R <t...@n...sieciowy>

> [...]
> to nie nowina. co prawda na razie na krótkich dystansach, ale wprawię
> się znowu, a jak mi zdejmą to opakowanie to już jak burza będę

a co to jest 'złamanie spiralne'?

saulo

59. Data: 2009-05-20 19:56:35

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> ostryga <z...@v...pl>
>
> [...]
> [...]
>
> Byłaś u lekarza?
>
> Saulo

Pewnie, że nie.
Nic mi nie bedzie.
A co, obawiasz sie ze na grupie zasieję epidemię? ;)
To by bylo nawet ciekawe, byc pierwszym przypadkiem tej grypy w wawie.
Gazety by o mnie pisaly, w radiu by o mnie mowiono, byc moze nawet w
wiadomosciach w tv! ;)

Serio - podlecze sie samodzielnie. Nie raz tak robilam. A jutro na 8 do
pracy. Normalnie.
Przejdzie na pewno. Musi.

ostryga.

60. Data: 2009-05-20 19:58:38

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

ostryga <z...@v...pl>

[...]
> Serio - podlecze sie samodzielnie. Nie raz tak robilam. A jutro na 8
> do pracy. Normalnie.
> Przejdzie na pewno. Musi.
[...]

Na tych z pracy?