no to co - kto się boi..?

1. Data: 2010-04-10 14:29:47

Temat: Re: no to co - kto się boi..?
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Hm, nie uważasz, Paulinka, że jakoś sobie zaprzeczyłaś w tych dwóch
> fragmentach?

Jeżeli pierwszy akapit zrozumiałaś, ze nie oglądam wiadomości, to
rzeczywiście niezbyt się jasno wyraziłam. Oglądam.
Mam swoje poglądy, a moje widzenie Komorowskiego p.o. prezydenta to taka
luźna refleksja.

--

Paulinka z piękną ospą :(

2. Data: 2010-04-10 14:31:52

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A, i jeszcze jedno - czym się chcesz rozczarować? A może chcesz poczuć
> mile zaskoczona?

Znowu mi koszmarek stylistyczny wyszedł. Tak miałam na myśli, że poczuję
się mile zaskoczona, bo przecież nie można się miło rozczarować ;)

> CO do partii typu PPPP - to zdaje się, że miała ona jakieś mikre
> znaczenie i to w dodatku w pierwszym wolnym Sejmie, więc ja bym się tak
> bardzo temu nie dziwiła.

A mnie zdziwiła, bo pokazała, że niektórzy podeszli do nowego ustroju
dosyć niepoważnie.

--

Paulinka

3. Data: 2010-04-10 14:35:04

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A na Tobie nie zrobiło to naprawdę wrażenia?
> Mną wstrząsnęło, chociaż nie było tam zbyt wielu osób, z którymi bym
> sympatyzowała.

Zrobiło ogromne. Nie zwierzałam się tutaj na grupie ze swoich odczuć, bo
mnie rozłożyły na łopatki pierwsze komentarze XL o spisku Rosjan i
reszta lawiny błota i pomyj, która potem się tutaj przetoczyła.

--

Paulinka

4. Data: 2010-04-10 14:37:04

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> Mierzi Ciebie ze ktos chce pozegnac prezydenta?
> Ze ktos ma jakies odczucia? (pozytywne)

Absolutnie nie. Mierzi mnie, że ktoś może traktować oddanie hołdu w PP
jako wycieczkę, a nie rzeczywistą potrzebę serca.

> Wydaje mi sie ze to co czujessz jest ... dosc negatywne

Masz prawo tak czuć, tak jak ja mam prawo czuć, ze mnie coś mierzi.

> To tak jakby mnie mierzilo ze sasiad jezdzi na rowerze,
> albo ze lubi spotkac sie w niedziele z rodziną.

Zupełnie bez sensu porównanie.

> Dziwne rzeczy sie dowiaduje podczas tego "zniwa smierci"
> ktore zaszlo.
> Ta smierc ma sens - pokazala nasza prawdziwa dusze.

I jaka jest ta moja Dusza Druchu?

--

Paulinka

5. Data: 2010-04-10 14:39:54

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Daj sobie lepiej spokój z tą gówniarą, co wymachuje tutaj
> swoimi 2 żałosnymi (niepełnymi?) semestrami politologii na jakimś WUML-u,
> bo na więcej nie starczyło jej już rozumu, a uczelni warunków.
> Stacza się dziewczyna nieuchronnie na dno w swoich treściach
> i już aż przykro ją widzieć w takich cytatach.

Eduś, ale nadal cie paluszki świerzbią, żeby sobie ulżyć.
Straszny z ciebie intelektualny krasnoludek :)

--

Paulinka

6. Data: 2010-04-16 10:13:03

Temat: no to co - kto się boi..?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"Gdyby pogrzeb miał się odbyć w warszawskiej katedrze, oburzalibyście się,
że prezydent ma spocząć razem z książętami i Prymasem Tysiąclecia, prawda?
Po prostu szukaliście pretekstu do skończenia tej żałoby - pisze
publicysta"

http://tiny.pl/hg2b9

no na prawdę, coś się mocno zmieniło.

7. Data: 2010-04-16 10:22:14

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> [...]
> że prezydent ma spocząć razem z książętami i Prymasem Tysiąclecia, prawda?
> Po prostu szukaliście pretekstu do skończenia tej żałoby - pisze

Jak myślisz, kim jest "My", a kim "Wy" w tym artykule?

I czy dzielenie Polaków, w jakikolwiek sposób, jest słusznym posunięciem?

Czy nie lepiej jest tak (jak już to cytowałam, ale przypomnę):
44,_New_York_Times___Polska_moze_sie_stac_dla_swiata
.html i
34,_New_York_Times___Zapytajcie_Polakow__Oni_wiedza.
html
??

MK

8. Data: 2010-04-16 10:36:13

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

44,_New_York_Times___Polska_moze_sie_stac_dla_swiata
.htmlhttp://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,
7765834,_New_York_Times___Zapytajcie_Polakow__Oni_wi
edza.htmlBudujace teksty!czy to dlatego byly te demostracje "nie chcemy go na
wawelu"?Oraz sporo zlosci ktorej sie wylalo mowiace o telewizyjnejszopce?Czy moze
jednak wbrew nadziejom,odezwalo sie tzw. polskie piekielko?Druch

9. Data: 2010-04-16 10:42:36

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16-kwiecień-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> Jak myślisz, kim jest "My", a kim "Wy" w tym artykule?
>
> I czy dzielenie Polaków, w jakikolwiek sposób, jest słusznym posunięciem?

vilar - ja sobie obserwuję pewna erupcję i wiem skąd ona się wzięła.
zastanawiam się tylko jak daleko to zajdzie. to tak jak z wybuchem wulkanu
na islandii - patrzę i czekam co się będzie działo, tym bardziej, że są
duże przesłanki, że wybuchnie drugi wulkan - a to już zaczyna brzmieć
poważnie.

wiesz, symbolika... dwaj bracia, dwa wulkany...

"Gorszy scenariusz zakłada powtórzenie się wydarzeń towarzyszących
wybuchowi innego dużego islandzkiego wulkanu, Laki, w 1783 roku. Wtedy pyły
poszybowały nad Europę i Amerykę Północną, ograniczając dostęp światła
słonecznego do ziemi. Wywołało to serię anomalii pogodowych, od
katastrofalnych opadów śniegu i mrozów w New Jersey, po jedną z
najdłuższych susz w Egipcie. Europę ogarnął głód spowodowany wielkim
nieurodzajem"

http://tiny.pl/hg2b8

> [...]
.html i
> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,77658
34,_New_York_Times___Zapytajcie_Polakow__Oni_wiedza.

wszystko co zostało uczynione znajduje swoje odbicie teraz.
można tak jak podajesz, ale nie należy zapominać, że to gazeta jest
środowiskiem, które bezpardonowo rozprawiało się ze środowiskiem, które
teraz chce zadośćuczynienia. czy to trudno zrozumieć?

10. Data: 2010-04-16 10:48:22

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Druch" <e...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
> sporo zlosci ktorej sie wylalo mowiace o telewizyjnejszopce?Czy moze
> jednak wbrew nadziejom,odezwalo sie tzw. polskie piekielko?Druch

No, teksty sa genialne :-)
Ale jak napisala Qra - spore zobowiazanie.

Demonstracje byly poniewaz ludzie poczuli sie wmanipulowani (i slusznie) w
pewien fakt, który stanie sie z czasem kawalkiem naszej historii. Sam wiesz,
ze czasu na wyrazenie swojego zdania nie bylo wiele.

Chcialabym, zebysmy wszyscy wyniesli z tej tragedii chociaz jedno: inne
zdanie, inne poglady nie czynia nas innymi Polakami. Mamy prawo je wyrazac,
mamy prawo do polemiki. I to nie jest zadne "polskie piekielko", tylko
normalnosc - ta odmiennosc i róznorodnosc. tego bym bardzo chciala.
Rozumiesz?
Jednosc w róznorodnosci.

MK

POLACY I POLONUSI !!!