no to co - kto się boi..?

151. Data: 2010-04-17 19:23:59

Temat: Re: no to co - kto się boi..?
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1dssgf4umi2at$.i8a2xaoflh15.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> No zaraz, pogrzebu LK to jeszcze nie było.

Napisałem - "bez ironii" - a Ty i tak musiałaś coś dogryźć. Poszukaj na
Wikipedii przebiegu pogrzebu Marszałka. Ja oglądałem ją na jakichś
filmach i zdjęciach w TVP, być może nawet socjalistycznej. I po prostu w
całej scenerii doszukuję się tego co znam, i co powinno być.

Pozdrawiam
Flyer

152. Data: 2010-04-17 19:29:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 21:23:59 +0200, Flyer napisał(a):

> [...]
> filmach i zdjęciach w TVP, być może nawet socjalistycznej. I po prostu w
> całej scenerii doszukuję się tego co znam, i co powinno być.

A ja cały czas zwracam Ci uwagę (bez ironii) tylko i wyłącznie na to, że
oczekiwałeś lawety armatniej w nieanalogicznym momencie: odprowadzenie
trumny z Okęcia to jeszcze nie pogrzeb.

153. Data: 2010-04-17 19:31:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 17 Apr 2010 21:29:04 +0200, Ikselka napisał(a):

> A ja cały czas zwracam Ci uwagę (bez ironii) tylko i wyłącznie na to, że
> oczekiwałeś lawety armatniej w nieanalogicznym momencie: odprowadzenie
> trumny z Okęcia to jeszcze nie pogrzeb.

No a dziś już powinieneś być zadowolony - były dwie.

154. Data: 2010-04-17 19:35:56

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> No a dziś już powinieneś być zadowolony - były dwie.

Za to pogrzeb moze sie odbyc bez tych najwazniejszych gosci:
18,Na_razie_przedstawiciele_8_panstw_odwolali_udzial
.html
Gdyby w symbol to ubrac, to wychodzi, ze to kara...
I.

155. Data: 2010-04-17 19:37:15

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <16rhwxxh64v7h$.1v5t3soe81kxo$.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> A ja cały czas zwracam Ci uwagę (bez ironii) tylko i wyłącznie na to, że
> oczekiwałeś lawety armatniej w nieanalogicznym momencie: odprowadzenie
> trumny z Okęcia to jeszcze nie pogrzeb.

Rypciu - laweta była w W-wie, a Marszałka pogrzebano na Wawelu. Poczytaj
może uważnie linki, które cytujesz. ;>

Pozdrawiam
Flyer

156. Data: 2010-04-17 19:47:46

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-04-17 21:35, niebożę Marchewka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

Albo boją się latać

Qra
--
[...]

157. Data: 2010-04-17 22:07:01

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To miej pod tej pory na myśli Olejnik.

a czy ja prosiłam o jakieś dobre rady?

kiwiko

158. Data: 2010-04-17 23:09:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Apr 2010 00:07:01 +0200, kiwiko napisał(a):

> a czy ja prosiłam o jakieś dobre rady?
>
> kiwiko

To zła rada, skorzystaj.

159. Data: 2010-04-17 23:53:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to się trzymam już od tego wszystkiego na dystans.
Nawet TV w ogóle nie włączam, aby obserwować co tam nowego
jeszcze się dzieje.
Przeczekać tę żałobną parodię bardziej ~neutralnie wydaje mi się
obecnie najsensowniejsze.

Można byłoby to chyba nazwać: "przepełnieniem się czary niesmaku".

Obawiam się trochę co będzie w poniedziałek. ;)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hqci2c$2d2$4@node2.news.atman.pl...

[...] Mierzi mnie, że ktoś może traktować oddanie hołdu w PP
jako wycieczkę, a nie rzeczywistą potrzebę serca.

160. Data: 2010-04-18 00:05:27

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Obawiam się trochę co będzie w poniedziałek. ;)

MEGAHIT na polascie !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

POLACY I POLONUSI !!!